Het zijspan café deel 4 ...Nog eentje dan!..

Ik heb wel een klassieker maar die is weer niet zo mooi :9, je zou op udcn forum eens kunnen vragen. Daar zijn er wel een aantal bij met zeer fraaie combinaties die aan beide voorwaarden voldoen.
 
Als 40 en een half jaar jong klassiek is. (bedoel dan wel het zijspan) Lijkt me wel wat.
En tja mooi... ik vind van wel. Maar is verre van perfect :P
 
Plaats anders een mooie foto van jullie klassiek ogende zijspannen, dan kan de mevrouw van De Telegraaf zelf kiezen. Ik heb haar al gewezen op dit topic.
 
1371554
1371555
1371556

Ondertussen is hij iets minder fris in de verf, want het is wel een gebruiksvoorwerp
 
De dame van De Telegraaf is inmiddels in contact met Freek, ik heb haar nogmaals op dit topic gewezen, als ze meer mensen kan gebruiken, dan zal ze zich wel melden, neem ik aan.
 
dan ga ik voor het eerst eens een blog van hem met iets meer aandacht en interesse kijken!

(als ik het niet vergeet.... maar ik neem aan dat je hier vast wel een linkje gaat plaatsen toch?)


ik moet m nog wel even zelf kijken, maar hij staat online zag ik net!
 
Leuk hoor, mooie omgeving die wel een beetje bekend voorkomt 😀. Moet wel zeggen dat 20 minuten enzo bijna meer is dan ik aankan... vermoeiend hoor.

Idd wel lekker veel zijspantijd....
 
Ik vind t een tof filmpje!

Met een leuk onderwerp er in is die een stuk beter te pruimen!

Ik heb er iig vermakelijk met een dikke grijns naar zitten kijken. Toen die omviel... Toen Hellracer die dikke jeep van m even goed intrapte!

Mooi doan Reinier!!
 
Je kunt je er aan ergeren, maar ik kan wel respect opbrengen voor iemand die zo riant kan leven van alleen maar lol maken...
 
De dame van De Telegraaf is inmiddels in contact met Freek, ik heb haar nogmaals op dit topic gewezen, als ze meer mensen kan gebruiken, dan zal ze zich wel melden, neem ik aan.
En die dame woont dus in mijn dorp, klaarblijkelijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan