Het zijspan café deel 3 ...Nieuwe ronde!..

Allemaal een beetje ver gezocht inderdaad.
Daar is iemand erg enthousiast geworden over zijn eigen idee en die persoon is niet terug gefloten.

Ik denk dat er ook wel gruwelijk veel torsiekracht komt, in de orde van 1000 Nm, op de inklemming van de as.
 
The DVD Rewinder works with all disc based digital media to provide optimized digital experience. Visual indicators blink and audible sounds are played while your digital media is "reversed". The DVD Rewinder also has a USB port for MP3 players and USB media. You can record your own sounds that play during rewind or use the digital recorder to store reminders. The storage box in the top provides you with a secret compartment for the little things in life.
Ik wil er één!!!
En anders op zijn minst een T-shirt.

DVD Rewinder.com: Home of the fastest DVD Rewinder!
 
Vandaag was het wel heel mooi weer om met de XL500S buiten te spelen. Deze Xl heb ik over genomen van EHE, samen met nog een berg onderdelen zoals extra wielen, frame, banden etc. Ik had vorige week dinsdag al wel een rondje gereden, van een uurtje.

Vandaag toch een kleine drie uur aan het spelen geweest. Wat binnendoorweggetjes en onverharde (blubber)paden gereden. Dat is FUN! :] *O*
Het verbaasde me hoe gemakkelijk dit oude fietsje door dit soort blubberzooi rijdt. :}

Het resultaat is wel dat mijn broek en jas een schoonmaakbeurt nodig hebben. De motor ook trouwens, maar dat komt nog wel. ;)
 
Mooi man!
Doet me deugd dat die zo goed terecht gekomen is.

En gewoon met de gladde voorband de blubber in?...
 
Hoe older hoe gekker _O-
 
Laatst bewerkt:
Mooi man!
Doet me deugd dat die zo goed terecht gekomen is.

En gewoon met de gladde voorband de blubber in?...

Ja, de voorband moet nog vervangen worden. Ik doe voorzichtig. ;)

Ik twijfel of ik toch niet de Maico vork met 21 inch wiel ga inbouwen, of een 23 inch bandje ga kopen.
 
Er werd in een ander topic gevraagd om een sidecar emoticon. Wellicht zijn deze al eerder op het MF verschenen... :?

full


full
 
Vandaag was het wel heel mooi weer om met de XL500S buiten te spelen. Deze Xl heb ik over genomen van EHE, samen met nog een berg onderdelen zoals extra wielen, frame, banden etc. Ik had vorige week dinsdag al wel een rondje gereden, van een uurtje.

Vandaag toch een kleine drie uur aan het spelen geweest. Wat binnendoorweggetjes en onverharde (blubber)paden gereden. Dat is FUN! :] *O*
Het verbaasde me hoe gemakkelijk dit oude fietsje door dit soort blubberzooi rijdt. :}

Het resultaat is wel dat mijn broek en jas een schoonmaakbeurt nodig hebben. De motor ook trouwens, maar dat komt nog wel. ;)

Op het XL forum kun je soms voor een prikkie ook gewoon een XL500R voorwiel scoren vd zelfde periode. Past 1 op in je vork en dan ga je ook naar 21 Inch. Heb ik er ook in.

Voor 23 inch kun je haast nog maar een soort band kopen. Da's eoa chinees merk wat wordt verkocht door een paardenkarren-webshop.


Ik weet iig al welke bandjes ik als volgende wil. Huidige banden hebben veelste weinig grip in de blub. Vooral het voorste bandje. :X
 
Duurt lang voordat Hellracer reageert...

Heeeeehooo, daar ben ik al!!
Ik had effe geen tijd voor geouwehoer, ik moest met een serieuze bek bij de burgemeester op de nieuwjaarsreceptie verschijnen. Verplichtingen met lekkere hapjes en veel te veel drank. Thank god for taxi's.

Niks mis met die rooie emoticon, die zwabbert lekker je scherm schoon!
 
Flinke brand bij Koni in Oud Beierland hoor ik net.

Brand_Koni2_C1D21089A2088686C1257DC5002603A4_30.jpg


Brand_Koni8_DF1B520D59B56E32C1257DC50028B5D4_12.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo, nu nog een beetje het door werk verloren gegane weekend inhalen met een glaasje Sjatoo Sént Antwan uit 2009 van de Lidl.... Reeds!
 
Terug
Bovenaan Onderaan