Het zijspan café deel 3 ...Nieuwe ronde!..

Vandaag kwam er een stel uit Zwitserland een koffers set ophalen bij mij thuis.
En het was geen buitengewoon set of zo gewoon een Hepco becker set.
Dat was toch een slordige 2000 km van Zürich naar de mooie provincie Zeeland heen en weer.
 
Laatst bewerkt:
Hallo, is iedereen op vakantie? Wordt er nog aan de diverse projecten gewerkt?
Het is zo stil in dit deel van het forum. :)
 
Hallo, is iedereen op vakantie? Wordt er nog aan de diverse projecten gewerkt?
Het is zo stil in dit deel van het forum. :)
Ik ben uitgebreid aan het prutsen geweest om mijn elektrische fiets weer werkend te krijgen. Heb vakantie en besteed met mijn zoons ook redelijk wat tijd in de leeg geruimde woonkamer met een htc vive.

Niet echt dingen om hier te posten. :P
 
In dit cafe mag/ moet juist alles besproken worden wat niet over zijspannen gaat, als ik het goed heb begrepen :)

Mijn zijspan vind ik wel goed en daar doe ik niks meer mee dan rijden. Al heb ik 2 weken terug een aansluiting voor een kinderstoeltje erin gemaakt. Van Dropje heb ik skihelmen en ik heb al een keer een klein ritje kunnen maken met mijn zoon van 2,5.

Verder afgelopen winter de motor van mijn Citroen HY gereviseerd zodat we zonder zorgen op vakantie kunnen over een paar weken.
Ik heb hem inmiddels al zo'n 10 jaar maar vorige zomer mee naar Portugal geweest en dat had toen wel erg veel olie gekost. (c.a. 1 liter op 280 km) Ik hoop dat dit nu een stuk beter gaat.
Ik heb er ook een vaccuum-rembekrachtiger op geknutseld, dat remt toch wel al een heel stuk beter. Rondom trommelremmen is niet echt geweldig...
 
Zoiets vermoedde ik al. Ben zelf al weer 2 weken aan het werk. Ben trouwens heerlijk 3 weken samen met m'n vrouw op het zijspan naar Zweden geweest. Heerlijk relaxed getoerd en gekampeerd.

Groet
 
In dit cafe mag/ moet juist alles besproken worden wat niet over zijspannen gaat, als ik het goed heb begrepen :)

Mijn zijspan vind ik wel goed en daar doe ik niks meer mee dan rijden. Al heb ik 2 weken terug een aansluiting voor een kinderstoeltje erin gemaakt. Van Dropje heb ik skihelmen en ik heb al een keer een klein ritje kunnen maken met mijn zoon van 2,5.

Verder afgelopen winter de motor van mijn Citroen HY gereviseerd zodat we zonder zorgen op vakantie kunnen over een paar weken.
Ik heb hem inmiddels al zo'n 10 jaar maar vorige zomer mee naar Portugal geweest en dat had toen wel erg veel olie gekost. (c.a. 1 liter op 280 km) Ik hoop dat dit nu een stuk beter gaat.
Ik heb er ook een vaccuum-rembekrachtiger op geknutseld, dat remt toch wel al een heel stuk beter. Rondom trommelremmen is niet echt geweldig...

Leuk, een motormaatje van me heeft ook zo'n HY en is er ook vaak mee bezig en gaat er ook mee kamperen. Leuke hobby. Veel plezier straks :W
 
Als je eens een naam noemt en nog beter een foto van zijn bus, misschien ken ik hem wel. Mag ook via privebericht uiteraard.

Ik ga regelmatig naar citroen-meetings dus het zou heel goed kunnen dat ik hem ooit gezien/ gesproken heb :)
 
Als je eens een naam noemt en nog beter een foto van zijn bus, misschien ken ik hem wel. Mag ook via privebericht uiteraard.

Ik ga regelmatig naar citroen-meetings dus het zou heel goed kunnen dat ik hem ooit gezien/ gesproken heb :)

Hoi, PB verstuurd
 
Heeft er nog iemand zin om 24 juli de hele dag met zijn zijspan in Hilversum te vertoeven? Ze zoeken een zijspan om iemand in te zetten voor een fotoshoot. Wordt dus niet mee gereden.
 
Dit is de aanvraag die ik per e-mail kreeg:
Goedemiddag,

Voor een fotoshoot van een van onze programma’s zijn we op zoek naar een motor met een zijspan. Deze motor zal enkel gebruikt worden voor de shoot. Er zal dus niet in gereden worden, maar slechts in gezeten worden in de studio.

Het gaat om 24 juli, de gehele dag in Hilversum.

Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn


De aanvraag kwam van RTL.
Wij zijn op die datum ook niet beschikbaar, vandaar dat ik de aanvraag hier zet. Ze hebben de aanvraag gedaan via een commerciële site, dus het hoeft niet voor niets!
 
Volgens mij klopt er hier iets niet aan dit typeplaatje.... afgezien van het framenummer wat ik heb gefotosjopt

full
 
Vraag: Wie is er wel eens bij de Daytona Bikeweek geweest?
Is het daar iedere dag afgeladen met motoren?

Wij hebben het idee om daar volgend jaar heen te gaan. :)
 
Vraag: Wie is er wel eens bij de Daytona Bikeweek geweest?
Is het daar iedere dag afgeladen met motoren?

Wij hebben het idee om daar volgend jaar heen te gaan. :)

Das een strak plan! Maar ik ben dr nooit geweest, dus mijn kennis reikt niet verder dan m'n youtube kennis....
 
Vraag: Wie is er wel eens bij de Daytona Bikeweek geweest?
Is het daar iedere dag afgeladen met motoren?

Wij hebben het idee om daar volgend jaar heen te gaan. :)

Voor mij is dat een jaar of 25 terug dat ik er was, het is (was?)daar afgeladen vol met motors en dito volk die niet anders doen dan graag opvallen.
Rijen dik staan ze langs de straat geparkeerd van alle merken maar veel Harley dat wel.
Nu mag je er weinig de cops treden hard op een pils buiten op de stoep kan echt niet.
En vind een betaalbare plaats om je hoofd neer te leggen!
Maar het is een bezoek wat je niet meer vergeet, er is veel te doen en alles is Big bigger en erg BIGGER je bent in de u naait het states en daar drink je elke dag budweijzer en eet slechte burgers maar een bezoek aan bike week is een ervaring apart.
Als je kan ga dan je krijgt spijt als je niet bent geweest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan