Het zijspan café deel 3 ...Nieuwe ronde!..

Zit er niet in, de MA-run dit jaar, de Ural spartelt teveel tegen.
 
Laatst bewerkt:
Groeten uit Eslohe 😆
IMG-20180914-WA0020.jpg
 
Dat witte busje doet t al niet meer, dus vooral lekker genieten!

Een goede weekend invulling 👍
 
  • Leuk
Waarderingen: JFJ
Aan de haven....................Schipperskroeg......................Veelbelovend.........Maar...Dicht!
Er zijn gelukkiger momenten.
 
Ik heb je niet gezien. Ik heb een flits van Handenwasser gezien, even met Enigma gesproken en Tjeerd en Linda gesproken, verder weinig MF. Van Freek begrijp ik, zeg niet dat je niet gewaarschuwd was.
ik heb meestal een optimistische inslag... Maar dat optimisme wordt danig op de proef gesteld zeg maar|(. Ach zal wel weer een keer goed komen
 
Vanmiddag op de dijk tussen Vianen en Culemborg met het span. Op sommige plekken zijn minuscule wegversmallingen ingebouwd. Minuscuul maar desalniettemin dwingend genoeg. Veel fietsers, automobilisten en motorrijders tegen gekomen. Prima, harmonieus gebruik van de weg en geen problemen. Tot ik een groep Harleyrijders tegen kom. De eerste meende door middenop te rijden in zo'n versmalling mijn doorkomst te beletten. Een wegbreedte die bijna nog plaats biedt aan twee auto's! Dat gaat nooit goed met de ouwe. Als je niet kunt rijden moet je thuisblijven en als je meent vanwege die Harley een andere motorrijder te kunnen intimideren gaan bij mij de luiken helemaal dicht. Dus gas er op en zie maar wat je doet. Dat ik op mijn leeftijd nog macho met macho moet bestrijden....
Moest ik even kwijt, maar wat een droplullen.
 
Vanmiddag op de dijk tussen Vianen en Culemborg met het span. Op sommige plekken zijn minuscule wegversmallingen ingebouwd. Minuscuul maar desalniettemin dwingend genoeg. Veel fietsers, automobilisten en motorrijders tegen gekomen. Prima, harmonieus gebruik van de weg en geen problemen. Tot ik een groep Harleyrijders tegen kom. De eerste meende door middenop te rijden in zo'n versmalling mijn doorkomst te beletten. Een wegbreedte die bijna nog plaats biedt aan twee auto's! Dat gaat nooit goed met de ouwe. Als je niet kunt rijden moet je thuisblijven en als je meent vanwege die Harley een andere motorrijder te kunnen intimideren gaan bij mij de luiken helemaal dicht. Dus gas er op en zie maar wat je doet. Dat ik op mijn leeftijd nog macho met macho moet bestrijden....
Moest ik even kwijt, maar wat een droplullen.

En? Missie geslaagd? 😎👍
 
Even een kort blij bericht:
Wij zitten nu aan de champagne.
We komen nu net terug uit het ziekenhuis waar we net onwaarschijnlijk goed nieuws gekregen hebben: De immunotherapie die mijn vrouw krijgt, is aangeslagen. Dit houdt in dat de kanker niet alleen gestopt is maar momenteel zelfs terug gedrongen wordt. Voor hoe lang dit is weet niemand maar voorlopig hebben we een aantal maanden uitstel gekregen.
De bijwerkingen zijn heel heftig maar gelukkig helpt Pretnison daar weer goed tegen. Ze heeft gisteren zelfs voorzichtig met een rollator zelf een stukje buitenshuis kunnen lopen, dat ging al maanden niet meer.
Nu kunnen we in de herfstvakantie wellicht een paar leuke dingen gezamenlijk gaan doen!

En heel ander nieuws: ik heb al een tijd lang een kleine electrische snorscooter. Een heel suf ding die ik eigenlijk alleen maar heb omdat hij zo ongeveer gratis was. De accu's waren natuurlijk kapot maar die heb ik toen direct vervangen door afkeur accu's van mijn werk. Daarmee kon ik ongeveer 25 km rijden met 28km/u voordat de accu's leeg waren. Best grappig maar net niks.
Nu heb ik de accu's vervangen voor 4 stuks van 40ah. En ik heb op een chinese website gevonden hoe de controller opgebouwd is. Dus solderen en de begrenzer er uit gehaald. Nu rijdt hij dik 55km/u. Eens kijken hoever ik nu nog kom....
 
Even een kort blij bericht:
Wij zitten nu aan de champagne.
We komen nu net terug uit het ziekenhuis waar we net onwaarschijnlijk goed nieuws gekregen hebben: De immunotherapie die mijn vrouw krijgt, is aangeslagen. Dit houdt in dat de kanker niet alleen gestopt is maar momenteel zelfs terug gedrongen wordt. Voor hoe lang dit is weet niemand maar voorlopig hebben we een aantal maanden uitstel gekregen.
De bijwerkingen zijn heel heftig maar gelukkig helpt Pretnison daar weer goed tegen. Ze heeft gisteren zelfs voorzichtig met een rollator zelf een stukje buitenshuis kunnen lopen, dat ging al maanden niet meer.
Nu kunnen we in de herfstvakantie wellicht een paar leuke dingen gezamenlijk gaan doen!

Ik moet af en toe aan jullie denken, mede omdat wij helaas in de direkte omgeving ook weer eea mee maken op dat gebied, maar ik vergeet het telkens aan je te vragen.

Goed om te horen dat de immuno-therapie goed aan slaat!! :t Bij mijn maat heeft dat spul zelfs voor een soort klein wondertje gezorgd, heeft naar binnen geslagen melanoom die zich heeft geopenbaard in zijn maag (stuk maag weg gehakt) en zijn darmen.
Maar hij is door de immuno sinds begin van het jaar "schoon" verklaart *O**O* Zoals gezegd, wonderlijk spul!
 
Fantastisch! Al het geneuzel over zijspannen heeft pas waarde als beider gezondheid niet in het geding is. Gefeliciteerd!!!*O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan