Wij rijden allebei, en moeten ook beiden op de nieuwe motor kunnen rijden welke voor het merendeel voor woonwerk verkeer gebruikt gaat worden. Omdat ik al een enduro heb en me vrouw de wegmotor te zwaar vind besloten een lichtere motor te kopen waar we beiden lekker op kunnen rijden. Een 1 cylinder spreekt mij wel aan en zei vond deze ook erg lekker rijden, maar dan moet ik wel die bottom power onder in het toerenbereik hebben / kunnen aanspreken. Transalpen ook naar gekeken, maar daarop deze hebben een te hoge zit voor mijn vrouw. Zit ook nog te kijken naar een street triple, maar verder niet echt wat kunnen vinden.
Normaal zou ik gewoon de kat er uithalen, en de carb opnieuw instellen, maar met injectie word dat wat lastiger. PC lijkt me een goede optie, maar dan moet je ook weer naar de testbank waarschijnlijk. En inderdaad wil ik niet te veel geld in accesoires steken, dus zijn er ook alternatieven voor de akra's?
k denk dat ie dat al wist..dat wij rare snuiters zijn...k bedoel afgelopen 3 pagina's ging het alleen maar over mud flaps! hahaha....desondanks niet ongezellig hiero!
Ha,een kenner....Gele lampjes worden zeldzaam he.Daarom heb er er maar wat in stock gekocht.
Merk is neglin,Nr.14030.12V-60/55W P43T H4 Geel.
En gekocht bij:http/www.auto-technica.nl/GUI/general/CustomPageView.aspx
Succes!
the vespa mudflap is inthahouse..............bruuuhuut!!
[afbeelding]
en als ik die VESPA text er nu uit snij en racegaas tegen aan schuif.......jahaaa. daar word je stil van kerel
[afbeelding]
Een zichzelf respecterende doorgewinterde de winter door rijdende motorrijder heeft GEEN spatlap!
[afbeelding]
Kijk zelf maar
Had jij geen winterstop Kees????En hij is mooi,die Vespa mudflap!!!Gefeliciteerd met deze aanwinst!!!
En als je goed naar de foto van stoere ice-rider kijkt,met spikes,zie je net de schaduw nog van truck waar hij mee naar i-j-s-f-o-t-o-s-h-o-o-t lokatie is gebracht...
Maar btw,die spikes lijken me ook wel wat,moet dan nog wel ff doorsneeuwen.
Jongens (en dame) we moeten nu toch echt haast maken met het bedenken van de naam voor het vervolg, want na pagina 101 houdt het op....
En we laten het toch niet gebeuren dat we geen naam / catchy frase hebben vóórdat we een nieuw hoofdstuk beginnen hè?
Er zijn mensen met meer dan voldoende fantasie hiero, dus komop met jullie gevatheden!
als je niet vies wilt worden ga je maar met de auto...of rij je niet...