Het Yamaha MT-03 topic - Deel 8: Knallend de winter in!

27 feb 2018
5
0
suono's op de mt-03 gezet. Open pijp zien ze er vet uit, maar dat kan echt niet. DB killer blijkt uit 2 stukken te bestaan, met alleen de 1ste "trap" er in komt er een leuk geluid uit maar niet té (behalve de knallen bij gas los dan, dit resulteerd nogsteeds in vlammen uit de pijp soms)

mooi he *O*

23 okt 2015
89
0
25
Nijmegen
suono's op de mt-03 gezet. Open pijp zien ze er vet uit, maar dat kan echt niet. DB killer blijkt uit 2 stukken te bestaan, met alleen de 1ste "trap" er in komt er een leuk geluid uit maar niet té (behalve de knallen bij gas los dan, dit resulteerd nogsteeds in vlammen uit de pijp soms)

mooi he *O*
[afbeelding]
Ziet er goed uit! Ik ben ook nog steeds opzoek naar leuke dempers. Suono's vind ik alleen ook nog redelijk prijzig.

23 dec 2017
6
0
22
Limburg
Nog 13 dagen en dan is het eindelijk zover, VAKANTIE!!! Ik ga samen met mijn vriend 7 dagen naar de Elzas/Vogezen. Het is de eerste keer dat we met de motor op vakantie gaan. We hebben allebei onze eigen moter, ik een MT-03 hij een honda cb500x. Het spullen meenemen zal niet zo'n probleem zijn aangezien hij een touringpakket heeft. Zelf heb ik een oxford T40R staarttas.

Het enige probleem is nu nog, wat trek ik aan tijdens het rijden. Ik was zelf aan het denken aan mijn doorwaai jas en kevlar jeans. Is het slimmer om mijn textiele of leren jas aan te trekken? En moet ik nog wat extra kleding motorkleding meenemen. Ik heb werkelijk geen idee haha.

Als jullie wat weten alvast bedankt voor jullie advies :}

koenWitjes

MF veteraan
23 jan 2010
3.778
12
32
026
Heren.

Een vriendin van mijn vriendin heeft een mt03 nieuw gekocht 2018 met akra demper.

Wie kan mij vertellen of de db miller er makkelijk uitkan zoals het altijd ging. Weet dat het bij de alra's van superdukes is veranderd. Deze haal je er niet met 2 tellen meer uit.

Alvast bedankt.

23 dec 2017
6
0
22
Limburg
Heren.

Een vriendin van mijn vriendin heeft een mt03 nieuw gekocht 2018 met akra demper.

Wie kan mij vertellen of de db miller er makkelijk uitkan zoals het altijd ging. Weet dat het bij de alra's van superdukes is veranderd. Deze haal je er niet met 2 tellen meer uit.

Alvast bedankt.

Ik weet toevallig dat je bij het MT-07 model de demper eruit moet slijpen. Weet niet zeker op het bij de MT-03 ook zo is. Heb je er niet een foto van?

Tarwetijger

MF veteraan
13 dec 2002
9.382
45
40
Assen

mooi he *O*
[afbeelding]
Suono's zijn echt mooi idd, ik had ze ook op de mijne. Ga ze nu op mijn projectje knutselen.

Laatst bewerkt:
12 apr 2013
19
0
29
Heel veel plezier van mijn MT-03 gehad, maar omdat ik er nu niet meer op rijd, ga ik hem toch verkopen. Bij interesse kan je me een PB sturen.

Yamaha MT-03
Lage kilometerstand en met vele extra’s.
Motor heeft altijd binnen gestaan en is daarom in zeer nette staat.

Veel extra's
Akrapovic uitlaatsysteem
Originele hand guards met hand deflectors
Evotech performance kenteken plaat houder met led verlichting + kentekenplaathouder
Iridium bougie voor nog soepeler lopende motor
Helder witte xenon voorlamp
Kleine kapjes in in kleur van tank gespoten

Alle 3 de originele sleutels zijn aanwezig

20 nov 2012
61
0
Dag mensen,

Iemand een linkje van niet al te dure axle sliders?

Voor en achter. Ik kom overal zo rond de 120 euro uit voor een setje.
Wil het liever besparen tot de 60-70 euro voor en achter.

Bvd

9 apr 2018
35
19
Ik ga aanstaande vrijdag proefrijden op 'n MT-03 uit 2008/24K km. Behalve de standaard dingen en slijtonderdelen waar op gelet moet worden, weet iemand nog specifieke zaken voor dit model die ik bij de koop in overweging kan nemen? Bijzondere kwaaltjes ofzo.

Hij ziet er natuurlijk op de plaatjes helemaal prima uit, maar daar is geloof ik niet altijd alles mee gezegd.