Het Yamaha MT-03 topic - Deel 8: Knallend de winter in!

Ziet er goed uit hoor dat filmpje!! :} Geen excuus meer om het niet zelf te doen :+

Zo, de video in elkaar gezet hoe je olie + oliefilter moet wisselen bij de MT-03 en op YouTube gezet

Misschien dat jullie nog MT-03 videootjes weten die online staan, die mooi in de OP kunnen?
 
En het mooie is dat ik hier afgewerkte olie gratis kan afgeven bij de lokale afvalverwerker! :+
 
Ik ga dit topic volgen. Ben al een tijdje verliefd op de mt03, en wil hem rond februari aan gaan schaffen. Desondanks blijf ik toch elke week wel op marktplaats kijken welke beestjes er allemaal te koop aangeboden worden.

Ik zie erg weinig een mt met seat cover, zijn ze lastig te vinden of te prijzig om aan te schaffen?

Mocht iemand een linkje hebben waar ze voor een leuke prijs staan dan hoor ik het graag. Bij aanschaf van mijn toekomstige mt wil ik die er namelijk zeker op hebben!
 
Wat is een leuk prijsje?

Die seatcovers zijn duur. Iemand hier verkoopt 'm nog.. dacht Fox Online?
Mij te duur en totaal nutteloos, want dan kan er niemand achterop als het nodig is. En zo mooi is die seatcover ook niet, vergeleken met bijv. een seatcover op een Kawasaki Z.
 
Ik ga dit topic volgen. Ben al een tijdje verliefd op de mt03, en wil hem rond februari aan gaan schaffen. Desondanks blijf ik toch elke week wel op marktplaats kijken welke beestjes er allemaal te koop aangeboden worden.
Dan moeten wij eens praten. O-) Ik ben een motor aan het opknappen en als die klaar is mag/moet de MT03 weg. Geen duocover maar wel een hoop andere accessoires. :9~
Die duocover is inderdaad gewoon erg duur. Fox junior (bijna goed Monomuis :P ) heeft (of had) er eentje te koop, even terug kijken in dit topic.
 
Dan moeten wij eens praten. O-) Ik ben een motor aan het opknappen en als die klaar is mag/moet de MT03 weg. Geen duocover maar wel een hoop andere accessoires. :9~
Die duocover is inderdaad gewoon erg duur. Fox junior (bijna goed Monomuis :P ) heeft (of had) er eentje te koop, even terug kijken in dit topic.

Dan ben ik wel erg benieuwd. Wat zal je richtprijs zijn en uit welk jaar komt je mt?
Mijn voorkeur gaat uit naar bij een bedrijf aanschaffen ivm garanties, particuliere aankopen gaan mij vaak niet goed af, maar ben wel benieuwd naar wat je aan kunt bieden

Trouwens.. Misschien wat toevallig, maar ben jij dé man die wel eens staat te oefenen op het greenery terrein in Bleiswijk?
Ik zag je foto in de topicpost en je kwam me wat bekent voor haha, mocht je dé man zijn, ik ben de dame van de bewaking :9
 
Laatst bewerkt:
Ohja, 'Fox junior'. Hoe kom ik nou weer bij 'Online'. :+

Grappig, nou, dan weet je al meteen wat van die MT-03, Zoraida.
Maaruh, Tarwetijger, waar ga je dan op Motogymkhana'en?
 
Kwam op het www deze creaties tegen. Wilde ik jullie niet onthouden.
Wie weet goede inspiratie voor knutsel projecten om de winter door te komen.

full

full

full

full

full


tot die tijd maar even lekker :]
 
Die eerste is idd nog wel aardig met USD-voorvork, lage uitlaat en andere rempot. Goudkleurige boutjes, hendels etc. is mij teveel van het goede, maar het hoort bij dat ding. :P
De rest is het net niet... en zonde om er één schijf af te halen door die andere velgen. Hij remt juist zo lekker met die 2!

Zelf ga ik er denk ik niets meer aan veranderen. Hooguit nog een hoger ruitje erop en het originele flyscreen dan er af. Genoeg knaken er in gestoken dit jaar. :+
 
Nog een keer een brandstofmeting gedaan. Bij normaal rijden kom ik nu uit op 1 op 18,8 met de EJK. Dat is netjes en verwacht. Ik denk dat ik wat minder 170+ km/u moet rijden, dan is het wel 1 op 14. :]
 
Hallo Zoraidaaa,

Ik heb inderdaad nog een seat cover te koop. :)

Hier zijn alvast wat foto's:

2r7syz7.jpg


vqgk5w.jpg


16m2l3k.jpg


Met vriendelijk groeten

Fox junior (Inderdaad :) )

Ps: Wat een mega mooie foto's! Ik vind die USD vork wel iets hebben + die lage uitlaat maakt de motor totaal anders. :O
 
Laatst bewerkt:
Ah een SZR660! Zelfde blokje, alleen met carbs. Toch?
En dan 5 kleppen ipv 4.

Leuk spul ook! :]
 
Ah een SZR660! Zelfde blokje, alleen met carbs. Toch?
En dan 5 kleppen ipv 4.

Leuk spul ook! :]
Klopt, 5 kleppen en dankzij de carbs denk/hoop ik dat 'ie iets soepeler is bij lage toeren dan de MT03. Zeker leuk ja. Hij is nog lang niet klaar maar steeds als ik er mee bezig ben, denk ik: wat een leuk klein motortje lijkt me dit toch!
Met de reacties van jou en Texoot zijn de reacties nu al overweldigend trouwens, vergeleken met de reacties in het SZR topic. :P

Ik heb drie keer een Muz gehad met hetzelfde blok,daar komt mijn voorliefde voor 1pitters van :+

Ga je niet meer op straat rijden?
MUZ ook hetzelfde blok ja. Ik heb een Ignitech ontsteking liggen en een 'map' gekregen van een Duitser met een MUZ. Heeft ie heel wat tijd in zitten begreep ik. :)

Ook wel op straat hoor, er zit wel een kenteken bij. Maar 't is nog wel wat werk om het weer straatwaardig te krijgen. In m'n hoofd heb ik 't al helemaal bedacht... O-)
En ik heb sowieso ook nog m'n TRX. :$
 
Laatst bewerkt:
Denk dat het SZR-topic ook niet zo druk is? Zoveel zie je ze ook niet op straat.
Maaruh soepel onder in toerental? Gewoon een EJK plaatsen. Overal soepel. :+
Dat ding van mij loopt nu echt verschrikkelijk fijn. Rustig aan pruttelen bij lage snelheden... geen probleem. :]

Onder de MuZ motoren idd ook gebruikt. Eigenlijk best wel een oud blok dus al, wat de MT-03 heeft. Maar oud wil niet zeggen slecht... oud geeft meer aan dat het een prima blok is gebleken.
 
Toch maar even een plaatje bij het praatje.....
full

Gewoon leuk zo'n ding op straat,stuurde retestrak *D
 
Die MuZ is aardig aangepast!
Jammer dat het niet meer bestaat. De RT125 was een mooi klein leuk A1 dingetje met een eigen blok er onder. Hier eigenlijk nooit echt verkocht, in Duitsland nog wel te vinden.

En de MZ1000 zie je ook nergens.
 
Hey ik ben nieuw en heb laatst een mooie MT-03 gekocht als eerste motor!! Super forum dit!

Heeft iemand toevallig een GiPro Versnellingsindicator geïnstalleerd op z'n MT-03? En waar koop ik zo een mooie windschermpje: plaatje ?
 
Welkom!!

Ja, is inderdaad een mooi plaatje :p Maar de mijn verkoop ik niet :p

Is een origineel stuk, dus zou je normaal zo kunnen bestellen bij de dealer. (Wel opletten met de prijs :O)

Grtz
 
Terug
Bovenaan Onderaan