Het VTR-SP 1 & 2 topic deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Excuses voor de mensen die onterecht er uit zijn gegooid. Maar had de namen laten staan die ik herkende. Zal de OP aanpassen als je hier reageert. Als het te langzaam gaat stuur een PB met een foto en zal het hopelijk binnen een dag refelen.
 
Deze mag er van mij ook in :]

full


Nog even met de originele lampen voor de winter het knutselseizoen begint
 
Wacht nog op een compilatie van het 2013 VTR weekend. Weet dat de videobestanden al bij een aantal is geweest. Zou iemand hier nog een filmpje van kunnen maken?
 
Toen ik de vorige OP maakte heb ik gewoon alle foto's laten staan. zodat ik niemand miste.

Deze OP ziet er wel weer strak uit. Top

Trouwens.. Waren er nog mensen die hun velgen wilden powdercoaten??
 
Laatst bewerkt:
Toen ik de vorige OP maakte heb ik gewoon alle foto's laten staan. zodat ik niemand miste.

Deze OP ziet er wel weer strak uit. Top

Trouwens.. Waren er nog mensen die hun velgen wilden powdercoaten??
Misschien opnieuw ja. Ze zijn een beetje leijk geworden. Jij hebt een goedkoop adresje?
En bedankt voor de positieve reacties op het opschonen ipv boze berichtjes als je ontbreekt :P
 
Misschien opnieuw ja. Ze zijn een beetje leijk geworden. Jij hebt een goedkoop adresje?
En bedankt voor de positieve reacties op het opschonen ipv boze berichtjes als je ontbreekt :P

Zeker mooi opgeschoond... Maar wil je svp mijn foto aanpassen?
null_zpsd00eec97.jpg
 
Als het goed is staat iedereen er tot zover in. Mist er nog iemand? Jammer dat ik zelf niet ga rijden dit weekend. Wel heerlijk weer!
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen,

Vandaag mijn undertail vervangen voor een originele met een led "lego blokje". Nadat alles klaar was even een blokje om geweest. Bij thuiskomst bleek dat ik een schroefje kwijt was welke aan de zijkant in het bodywork zit.... Heeft iemand misschien deze nog over ?

full
 
Ohja ik heb nu dus een Ermax undertail over, zonder knipperlichten. Mocht je interesse hebben heb ik nog een aantal foto's voor je.
full
 
Ook netjes, er is een undertail waar (met een kleine aanpassing geloof ik) het legoblokje onder kan, die is ook erg mooi :9
 
Laatst bewerkt:
Vind de lichtopbrengst ook erg weinig. Wil kijken of led lampen beter werken. Maar was de originele undertail beetje te bepalen?
 
Vind de lichtopbrengst ook erg weinig. Wil kijken of led lampen beter werken. Maar was de originele undertail beetje te bepalen?
Het gewone licht van mijn undertail is wel ok (in het donker gewoon goed), maar vind de knippers overdag eigenlijk best ruk. Al heb ik geen zin om dat te veranderen omdat ik de undertail zelf erg sexy vind, komen ze weer... :9
full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan