Het VTR-SP 1 & 2 _ topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ik ook naar opzoek... Iemand tips om de zachtheid wat uit de hendel te krijgen? Na oppompen hard. Maar bijtpunt verdwijnt bij stilstaan...

Flink doorspoelen met verversen, heel goed ontluchten, dan een nacht met een tiewrap om de remhendel laten staan.
 
Vandaag een plastidip projectje gedaan:

(Ik heb de knippers in de koplampen zitten, dus ik moest een hoekje vrijhouden)

en ja.. de bovenste lijn had net iets schuiner naar boven moeten lopen :(

 
Laatst bewerkt:
SollX kan je mijn foto ook updaten:
sp2.jpg

btw: heb net de motor weer opgehaald. De kleppen waren nog nooit gecontroleerd maar bleek wel goed te zijn. De BMC waren goed vervuild en bougies moesten ook weer nieuwe in. En natuurlijk nieuwe sapjes en filter. Het voelt of hij ook echt beter rijd. *O*
 
Vandaag weer heerlijk gereden met het zonnetje op de kop! Was weer veeeeeeeeeels(!!!!!!) te lang geleden... Eerste echte rit na de winterstop...
 
Vandaag een plastidip projectje gedaan:

(Ik heb de knippers in de koplampen zitten, dus ik moest een hoekje vrijhouden)

en ja.. de bovenste lijn had net iets schuiner naar boven moeten lopen :(
[~[url="http://i244.photobucket.com/albums/gg39/SollX/SP1/IMAG0473.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http://i244.photobucket.com/albums/gg39/SollX/SP1/IMAG0474.jpg"]afbeelding~][/URL]
Ziet er best grappig uit, is dat een beetje te doen met die plastidip? Wel zonde dat je knipper eruit gesneden moest worden. Wat No Brains zegt, zou je ook spiegels met knippers kunnen fixen zodat de lamp in z'n geheel dicht wordt.

Je kan gewoon een rood stickertje over je kuipgaten heen plakken, heeft er eentje van het 900-topic ook gedaan bij zijn 929 (had ook de knippers in de koplamp) en ziet er best netjes uit :Y
 
Laatst bewerkt:
Je kunt de originele Honda remblokken bestellen, zijn van Nissin of de gewone in de handel verkrijgbare remblokken van Nissin. Verschil onderling heb ik niet kunnen ontdekken.

Remolie regelmatig verversen helpt bij een goed gevoel in de hendel. En een oude truuk is om de hendel een nachtje aan te trekken met een kabelbindertje.

Thanks!
 
Flink doorspoelen met verversen, heel goed ontluchten, dan een nacht met een tiewrap om de remhendel laten staan.

En nogmaals thanks!

Ga maar eens aan de slag. Als ik de blokken vervang zal ik ook de klauwen eens goed schoonmaken... Daarna verse remvloeistof erin...

Vandaag ook heerlijk gereden. Ging eigenlijk vrij snel al best te hard. Maar niet te lang doorgereden dus... ;-)
 
hallo daar :W

mijn naam is Arne
woonachtig in Zoetermeer
25 jaartjes jong

ik meld mij aan als nieuwe eigenaar van een vtr sp2 *O*
vorig jaar op een sp1 proef gereden en ik was totaal verkocht naar 2 cilinders.
en met geduldig zoeken op internet kwam ik een prachtige aanbieding tegen :}

hier een foto van mijn nieuwe aanwinst naast mijn vertrouwde soesje :)

dsc0402iv.jpg
 
hallo daar :W

mijn naam is Arne
woonachtig in Zoetermeer
25 jaartjes jong

ik meld mij aan als nieuwe eigenaar van een vtr sp2 *O*
vorig jaar op een sp1 proef gereden en ik was totaal verkocht naar 2 cilinders.
en met geduldig zoeken op internet kwam ik een prachtige aanbieding tegen :}

hier een foto van mijn nieuwe aanwinst naast mijn vertrouwde soesje :)

[afbeelding]

Kijk, dat zijn de mooiste :}
 
Ik ben er ook weer bij :W

Ik zit er over na te denken om mijn voorvork een beetje aan te laten passen / reviseren. Het gevoel wat ik met mijn vorige motor had, vertrouwen, heb ik nog niet in de SP1 gevonden..
Klein uitlegje: Op het moment van insturen is deze heeel traag en geeft je dan t gevoel dat je te hard de bocht in gaat terwijl dat echt totaal niet het geval is... En nu lees ik van meerdere dat hun SP de meest fijn sturende motor is die ze ooit hebben gehad, dus daar wil ik meer info van 8-)

Ik heb er al een 190/55 op, de achterkant is al iets opgehoogd en de poten zijn ietjes doorgestoken om de motor al een wat moderner rijeigenschap te geven. maar toch mis ik iets :?
 
hey ik wil de motor in de loop van tijd wat gaan aanpassen naar mijn eigen smaak, maar hebben/weten jullie mooie sites waar ik onderdelen kan halen?

met name sites waar ik dempers kan kopen.

ik kon verder een heel eind op ebay :)
 
hey ik wil de motor in de loop van tijd wat gaan aanpassen naar mijn eigen smaak, maar hebben/weten jullie mooie sites waar ik onderdelen kan halen?

met name sites waar ik dempers kan kopen.

ik kon verder een heel eind op ebay :)


Ligt er een beetje aan wat je uit wil geven en wat voor kwaliteit je verwacht/eist. Ga je voor gewichtsverlies en looks kun je altijd kijken op de sites van bekende merken zoals Akrapovic, Two Brothers, Laser enz.
Ik heb zelf de wens gehad voor een mooier (lees zwaarder) geluid en looks. Gewicht maakte mij niet zo veel uit aangezien ik toch alleen op de openbare weg rijd.
Mijn dempers (met een fantastisch geluid) heb ik hier vandaan:

http://www.takkoni-exhausts.eu/vtr1000sp2

Het is zeker geen A-merk, maar ik ben er erg tevreden over.
 
Laatst bewerkt:
Ligt er een beetje aan wat je uit wil geven en wat voor kwaliteit je verwacht/eist. Ga je voor gewichtsverlies en looks kun je altijd kijken op de sites van bekende merken zoals Akrapovic, Two Brothers, Laser enz.
Ik heb zelf de wens gehad voor een mooier (lees zwaarder) geluid en looks. Gewicht maakte mij niet zo veel uit aangezien ik toch alleen op de openbare weg rijd.
Mijn dempers (met een fantastisch geluid) heb ik hier vandaan:

http://www.takkoni-exhausts.eu/vtr1000sp2

Het is zeker geen A-merk, maar ik ben er erg tevreden over.

:^

En hier kun je luisteren hoe ze klinken: JB1
 
ik wil uitlaten idd kopen voor de looks van de bike en het geluid :)

ik had eerst al akra hex titanium gezien onder een sp2.
prachtige dingen maar ik kan ze alleen niet vinden op internet.

de laser hotcams vind ik ook erg mooi.
en barracudda's
en budget.. ja als ik het nu niet heb dan is het gewoon even doorsparen ;) :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan