Het VTR-SP 1 & 2 _ topic deel 22

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok bedankt voor de info.

Zal eens kijken wat er bij ons op het werk ligt.


Ik heb het afgelopen jaar er een sp2 brug ingezet,nu had ik een stuk aluminium pijp(beter misschien rvs te nemen) met binnen diamer 20mm en buiten diameter 25mm(Volgens mij heb je deze maat zelfs bij een mulitimate of zo),deze iets afgedraaid tot iets minder als 25mm(24.90 maar misschien past 25 ook wel,dacht net niet).Afdraaien kan elke metaalboer of revisie bedrijf....
Lengte op 175 mm houden,ik heb er geen flens aan zitten,kan geen kant op.
Aan de linkerkant(ketting)zit de glijbus in je achterbrug en aan de rechterkant span je hem tegen je blok aan,dus die afstand is altijd goed.Dan zet je de linker spanbus tegen de nieuwebus aan en klaar is het.
Bus is alleen als opvulling omdat de as van een sp2 dunner is.De maat 20mm is eigenlijk net iets te wijd,ik heb het met veel vet in elkaar gezet om de speling van 0.10mm op te vangen en tot nu toe gaat alles prima.....

Succes
 
zal van de week even kijken hoe ik de OP kan aanpassen :)

ward...met foto?...dan moet je hem wel even plaatsen ;)
 
Ik zal binnenkort ook eens een nieuwe posert foto plaatsen... Maar dan moet wel eerst FF gepoetst worden! :+
 
Mag mijn nieuwe aanwinst er ook bij ?
10-2012491.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooi weer een nieuw topic, met oude poser foto's zelfs mijn rode SP1 staat er nog bij.
Hey vuurbloed zou je mijn SP2 er naast kunnen zetten? ..............en bedankt!
sp22.jpg
 
Zelf nog geen SP1/2, maar blijf het hier ook maar volgen, wellicht komt er nog de nodige info voorbij die ik kan gebruiken bij een eventuele aanschaf.
 
Yesssssssssss.

Is het al bijna April?
Dan wordt het ook weer wat beter weer he...? Kijk er nu al naar uit...

Vandaag wilde ik, ivm de verkeersdrukte op het tijdstip dat ik van mijn werk naar huis zou rijden, op de SP naar het werk. Kijk ik vanmorgen uit het raam, hoppa droog weer en vrijwel droog wegdek :)
En ja hoor, vlak voordat ik met de motor pleite ging kwam er nog ff een plensbui over zetten. Verder wel droog overgekomen, maar wel met een smerige bike :(
Verder heel de fucking dag droog en aardig wat zon, ga ik van mijn werk pleite, gaat het weer regenen :( Dat wordt van het weekend weer poetsen, Hollandsche ruk klimaat :r
 
Dat wordt van het weekend weer poetsen, Hollandsche ruk klimaat :r

Dan had je een Duc of Harley moeten kopen. Die zijn er om te poetsen. Een Honda blijft ook met regen rijden :]
Ik ben wel erg blij met mijn all-weather pak van Rev-It wat ik gekocht heb *O*
 
Laatst bewerkt:
Een rammelkast of een object dat tijdens het rijden onderdelen verliest...? :N

Ik ben voornamelijk een mooi weer rijder, de winter doorrijden doe ik niet meer. Ga 'm oppoetsen en onder een dekentje de winterstalling in... :z
 
Laatst bewerkt:
Lekker laten liggen, da's troep. Wil je hem af laten stellen, kan niemand er mee werken. Of het kost je meer omdat ze zich er eerst in moeten verdiepen. Koop gewoon een PC, die kent iedereen.
 
Lekker laten liggen, da's troep. Wil je hem af laten stellen, kan niemand er mee werken. Of het kost je meer omdat ze zich er eerst in moeten verdiepen. Koop gewoon een PC, die kent iedereen.
Was niet van plan 'm te kopen, hou 'm zoals ie is met de PCII...
Wellicht was het een goedkoop alternatief voor iemand die van plan was een PC aan te schaffen (die zijn toch een stuk duurder).
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook nog wel een mooi shot!
[afbeelding]
Zijn dat die "stubby racecans" die ze ook op ebay verkopen? Heb ik ook naar gekeken namelijk, mocht ik een SP vinden met originele dempers. Maar heb er nu eentje gekocht waar Akra's onder hangen, is ook een heerlijke herrie :9
Maar ben toch wel nieuwsgierig hoe die dingen klinken, heb je er toevallig een filmpje van?
 
Dit zijn niet die jij bedoelt deze zijn handgemaakt hier in NL namelijk.

Heb geen filmpje maar zal misschien binnenkort wel eens 1 maken! Als denk ik dat het wel volgend voorjaar zal worden!

Geluid is inderdaad om van te smullen!
 
Zelf nog geen SP1/2, maar blijf het hier ook maar volgen, wellicht komt er nog de nodige info voorbij die ik kan gebruiken bij een eventuele aanschaf.

Heb hier op mijn pc nog een aantal artikelen over de SP1 en SP2. Zal is kijken of ik die ergens online ter beschikking kan stellen voor de belangstellende :)
 
Mijn VTR staat nu lekker in de garage op 2 paddockstands en daar komt hij eerst ook niet weg :) Voordat het nieuwe seizoen begint moet ik nog wel even de ketting + tandwielen laten vervangen en de voorvork keeringen moeten ook nog worden gedaan.

Heb nu al weer zin in het nieuwe seizoen!
 
Laatst bewerkt:
Sleutelseizoen is geopend!

Revisie van de voorremmen (master cilinder, o-ringen klauwen) want de rem is na een weekje stilstaan altijd slap...

PC3 mapje laten maken

Nieuwe bandjes. Nu dunlop qualifier 2. Twijfel tussen s20/sportsmsrt of diablo rossa 2 of corsa. Iig 190/55.

Tips???
 
Laatst bewerkt:
ikzelf ben tevree over de S20 ..maar geen vergelijk....rijdt al drie series op batlax....vindt ze veel vertrouwen geven.
 
Sleutelseizoen is geopend!

Revisie van de voorremmen (master cilinder, o-ringen klauwen) want de rem is na een weekje stilstaan altijd slap...

PC3 mapje laten maken

Nieuwe bandjes. Nu dunlop qualifier 2. Twijfel tussen s20/sportsmsrt of diablo rossa 2 of corsa. Iig 190/55.

Tips???

Heb zelf ook van de zomer de S20 bandjes erom laten leggen en die bevallen prima!

(Moet wel zeggen dat ik door de jaren heen toch wel een voorkeur heb gekregen voor het zwart van Bridgestone, dus ben misschien wel een beetje bevooroordeeld ;) )
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan