Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Ben ze vorig jaar al tegen gekomen in de Hoekse Waard en ze staan nu bijv. ook bij de Bernisse
Gisteren een mailtje richting Politie Hoekse Waard eraan gewaagd en die sturen deze link terug
Stiltegebieden

Beetje wazig verhaal ,Je mag dus blijkbaar niet meer als 40 DB geluid maken op die wegen ??
Blijft volgens mij een openbare weg en hoe gaan ze dat controleren ?
Motor is RDW gekeurd en er zit een E keurmerk Akra op met DB killer.. ??

2018-06-17 Blokje om 05.JPG
 
Laatst bewerkt:
Aloha :W

Eindelijk na een maand of 3 à 4 is het eindelijk gebeurd, de inlets zijn gefixt. *O*
Vanmorgen naar Pajic Racing geweest, niks lassen, maar oprekken van 54mm naar 60mm.
Bij thuiskomst vanmiddag ze gelijk gemonteerd icm de carbon demperbeugels van DHC. Alleen nog even 4 langere demper-veren fixen.
Uiteraard ook nog even het geluid getest, echt perfect, stuk minder luid dan de RP dempers, maar wel mooie zware klappen *O* *O* *O*
1392785

1392786
1392787
 
Sinds kort ook weer actief op de motor in regio VP:W

Rode R1 uit 2000

Iemand tips of advies m.b.t. een dealer? Voorband is aardig aan vervanging toe en misschien ook maar een beurtje geven.
 
Sinds kort ook weer actief op de motor in regio VP:W

Rode R1 uit 2000

Iemand tips of advies m.b.t. een dealer? Voorband is aardig aan vervanging toe en misschien ook maar een beurtje geven.
Welkom :W

Je zou voor onderhoud bij Hemo langs kunnen in Hekelingen, Motoport Rockanje, of Tec motors in Zuidland. Maar qua onderhoud heb ik met de laatste 2 geen ervaring...
 
Laatst bewerkt:
Welkom :W

Je zou voor onderhoud bij Hemo langs kunnen in Hekelingen, Motoport Oostvoorne, of Tec motors in Zuidland. Maar qua onderhoud heb ik met de laatste 2 geen ervaring...
Ik laat mijn banden altijd bij tec motors doen. Daar mijn motor gekocht en krijg nog steeds raad als ik hetzelfde niet weet qua reparatie. Als ik het niet kan zou ik het zeker daar laten doen.
 
Netjes hoor Bassie!!

Ik ga altijd naar Motoport Rockanje, al Jaren goede ervaring mee.
Tecmotors, nooit meer, kwamen afspraken niet na en beetje normaal communiceren kunnen ze niet.

Groet
Sebas
 
Ben ze vorig jaar al tegen gekomen in de Hoekse Waard en ze staan nu bijv. ook bij de Bernisse
Gisteren een mailtje richting Politie Hoekse Waard eraan gewaagd en die sturen deze link terug
Stiltegebieden

Beetje wazig verhaal ,Je mag dus blijkbaar niet meer als 40 DB geluid maken op die wegen ??
Blijft volgens mij een openbare weg en hoe gaan ze dat controleren ?
Motor is RDW gekeurd en er zit een E keurmerk Akra op met DB killer.. ??

Achter Zuidland staan die borden al een paar jaar, maar rij er altijd gewoon doorheen, nog nooit aangehouden ofzo.
40 db is trouwens wel erg weinig, zoveel geluid maken je banden alleen al.

Weet iemand trouwens de status van de borden in Biert, mogen we er al in het weekend doorheen.
De borden stonden er deze week nog, inclusief protestbriefje van lokale bewoners.
 
Achter Zuidland staan die borden al een paar jaar, maar rij er altijd gewoon doorheen, nog nooit aangehouden ofzo.
40 db is trouwens wel erg weinig, zoveel geluid maken je banden alleen al.

Weet iemand trouwens de status van de borden in Biert, mogen we er al in het weekend doorheen.
De borden stonden er deze week nog, inclusief protestbriefje van lokale bewoners.

Volgens mij mag je sinds afgelopen weekend weer gewoon door Biert heen
AD Voorne Putten is al bezig met allerlei doem scenarios ,maar daar moet je je denk ik niks van aantrekken
60309072_10217039801581094_6992289285684592640_n.jpg
 
Ik was ook nieuwsgierig naar het briefje, jij hebt de primeur 8-)
Auto's rijden het hele stuk 80-90, ik wil alleen lekker door de bochten en rij 50 langs die paar huizen (wat in de verste verte niet lijkt op een woonwijk).
20190511_170303.jpg
 
De fan van de ST sloeg soms wel, meestal niet aan bij 104-110 en dat zat me gisteren duidelijk dwars. Eerst de fan getest door de stekker los te halen, die werkt, dus zocht het in de sensor. Alternatief voor de Franse(!) zooi zijn van Bosch en laat de twee VDO's die ik over had van de auto hobby ook overeenkomen qua maat en spec. Duitse degelijkheid.
Beide sensoren vervangen en de fan slaat weer keurig aan, als bonus is de hik bij 4500rpm verdwenen, lekker 8-)

20190510_180544.jpg
 
Aloha :W

Eindelijk na een maand of 3 à 4 is het eindelijk gebeurd, de inlets zijn gefixt. *O*
Vanmorgen naar Pajic Racing geweest, niks lassen, maar oprekken van 54mm naar 60mm.
Bij thuiskomst vanmiddag ze gelijk gemonteerd icm de carbon demperbeugels van DHC. Alleen nog even 4 langere demper-veren fixen.
Uiteraard ook nog even het geluid getest, echt perfect, stuk minder luid dan de RP dempers, maar wel mooie zware klappen *O**O**O*
Bekijk bijlage 1392785
Bekijk bijlage 1392786Bekijk bijlage 1392787

Mooi geworden!!!! Eindelijk af?! (of toch niet _O-)
 
OP mag aangepast worden trouwens, de Tengai is verkocht en er is een Honda XR600R voor in de plaats gekomen :Y

Bekijk bijlage 1393291
Vind het ook een super gaaf ding.
Donderdag sm training gedaan op midland circuit met supermotorschool echt geweldig.
Sliden, plat de bochten door, glijdend de bochten uit, motor beheersing echt gaaf
Nu weer een beetje naar een sm / enduro aan het kijken staat toevallig mijn oude DRZ te koop op internet, maar die eigenaar heeft hem aardig verkracht op uiterlijk maar goed, ook voor een sherco 4.5i of yamaha wr450 aan het kijken maar ze vragen best veel voor.
 
Ik was ook nieuwsgierig naar het briefje, jij hebt de primeur 8-)
Auto's rijden het hele stuk 80-90, ik wil alleen lekker door de bochten en rij 50 langs die paar huizen (wat in de verste verte niet lijkt op een woonwijk).
Bekijk bijlage 1393172
Er staat op rtv Rijnmond al een filmpje waar er al over terugdraaien word gesproken. D66 heeft zich daar al sterk voor gemaakt 😡
 
Tja, d66 is ook zo begaan met de burgers...
Gelukkig ben ik vaak doordeweekse vrij en rij dan gewoon een extra rondje, grote onzin zo'n verbod.
 
Vind het ook een super gaaf ding.
Donderdag sm training gedaan op midland circuit met supermotorschool echt geweldig.
Sliden, plat de bochten door, glijdend de bochten uit, motor beheersing echt gaaf
Nu weer een beetje naar een sm / enduro aan het kijken staat toevallig mijn oude DRZ te koop op internet, maar die eigenaar heeft hem aardig verkracht op uiterlijk maar goed, ook voor een sherco 4.5i of yamaha wr450 aan het kijken maar ze vragen best veel voor.

Das ook wel erg leuk spul, te nieuw voor mij maar wel erg tof spul :Y


@gb: Thanks!
 
Terug
Bovenaan Onderaan