Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Heb je nou nog niks gehoord dan? Van die kerel die je demperinlets moet maken bedoel ik?

Ik hoef me niet te vertonen in Duitsland met m'n Akra, veels te luid en geen e-keur uiteraard...
 
Gisteren voor het eerst dit jaar weer eens op de brommer gezeten
2019-04-19 XJR Lente 22.JPG
 
Zaterdag mijn dempers ophalen en gelijk een afspraak maken bij Pajic, klaar terwijl u wacht *O*
Ze hebben dan totaal 3 maanden daar gelegen, hij zei dat hij er gewoon geen tijd voor had. Prima, maar zeg dat dan gewoon en laat mij niet onnodig lang wachten |( :/
Ik neem de hele zooi dan mee naar Pajic, kunnen ze de dempers daar gelijk in elkaar zetten. Vermoed zomaar dat zij dat beter/mooier kunnen dan dat ik kan met mijn popnageltangetje... :)
 
Zaterdag mijn dempers ophalen en gelijk een afspraak maken bij Pajic, klaar terwijl u wacht *O*
Ze hebben dan totaal 3 maanden daar gelegen, hij zei dat hij er gewoon geen tijd voor had. Prima, maar zeg dat dan gewoon en laat mij niet onnodig lang wachten |(:/
Ik neem de hele zooi dan mee naar Pajic, kunnen ze de dempers daar gelijk in elkaar zetten. Vermoed zomaar dat zij dat beter/mooier kunnen dan dat ik kan met mijn popnageltangetje... :)


Pajic Rules !
 
Vanmiddag langs Hekelingen reed een dame op een MT(denk ik) voor me met een geel motorjack, vandaar de vraag ;)
Aha, dat verklaart al wat meer. Maar nee, zij heeft alleen een donkergrijs/zwarte jas en pak. Maar ze is vandaag niet met de motor de deur uit geweest.... :)
 
Vandaag met allemaal dames de WRWR gereden dag 1 in NLD. (een relay die over de hele wereld gaat met allemaal motorrijdende dames, februari begonnen en nu al een fix aantal landen doorkruist). Vandaag ging de rit van Sas van Gent naar Amersfoort, morgen van Amersfoort naar Bourtange. Het was fris maar erg tof! Heel veel dames bij elkaar die vooral ook bijna allemaal gewoon lekker rijden om het rijden. Voelde me zowaar bijna thuis ;) Viel wel uit de toon met motor, was 1 van de weinige met een naked. Waren vooral veel harleys en tourbuffels haha. Morgen de tweede dag en de laatste in NLD.
 
Vandaag met allemaal dames de WRWR gereden dag 1 in NLD. (een relay die over de hele wereld gaat met allemaal motorrijdende dames, februari begonnen en nu al een fix aantal landen doorkruist). Vandaag ging de rit van Sas van Gent naar Amersfoort, morgen van Amersfoort naar Bourtange. Het was fris maar erg tof! Heel veel dames bij elkaar die vooral ook bijna allemaal gewoon lekker rijden om het rijden. Voelde me zowaar bijna thuis ;) Viel wel uit de toon met motor, was 1 van de weinige met een naked. Waren vooral veel harleys en tourbuffels haha. Morgen de tweede dag en de laatste in NLD.

Haha, zag ik je toch op een foto van m'n collega. Die was er voor de KNMV.
 
Terug
Bovenaan Onderaan