Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

51116798_2318097774869493_4411587258793066496_n.jpg
_O-:}
 
Heeft 1 van jullie misschien baat bij midpipe/tension springs/mounting belts? Danmoto 49mm binnen diameter 50mm buiten diameter zover ik het kan zien.

Ben bezig met een garage opruiming :P
 
Mogguh :W

Wordt morgen niet naar Roughneck, wilde de afspraak nog even bevestigen, maar hij was deze week buiten de deur bezig met een klus. Hopen dat ie binnenkort nog kan, anders ben ik bang dat het nog een feest gaat worden met die inlets -O-
 
Vanochtend om zeven uur weer lekker nat geworden. _O-
Des te lekkerder was de terugrit om twaalf uur, de zon kwam door. *O* :]
Dus ook een stukje omrijden en even een tussenstop bij de BMW dealer voor een bakkie en overleg. :9

Een half uur geleden op de terugweg naar huis bij Rhoon ineens stortregen. :?
Die zag ik even niet aankomen. Dikke druppels en het hield niet op. 8)7

Daarna kwam de geur vrij.. ruitensproeiervloeistof.
De bus, maar liefst 200 meter verderop, bleef dus maar goân.

Dat heeft lekker veel zin op de snelweg en met die harde wind. :P
Maar zo dik had ik de druppels niet herkend. :')

GSje had wel lekker power om dan maar snel in te halen.
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht lekker klussen vanmiddag aan de hand van het weerbericht over de radio.
Maar elke kleine bui die langskomt gaat helemaal los met hagel. :?

Knipsel.JPG

Knipsel.JPG
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend om zeven uur weer lekker nat geworden. _O-
Des te lekkerder was de terugrit om twaalf uur, de zon kwam door. *O* :]
Dus ook een stukje omrijden en even een tussenstop bij de BMW dealer voor een bakkie en overleg. :9

Een half uur geleden op de terugweg naar huis bij Rhoon ineens stortregen. :?
Die zag ik even niet aankomen. Dikke druppels en het hield niet op. 8)7

Daarna kwam de geur vrij.. ruitensproeiervloeistof.
De bus, maar liefst 200 meter verderop, bleef dus maar goân.

Dat heeft lekker veel zin op de snelweg en met die harde wind. :P
Maar zo dik had ik de druppels niet herkend. :')

GSje had wel lekker power om dan maar snel in te halen.

Haha tja vanmorgen idd nat vanmiddag vochtig het pak dan, mijn motor ziet er ook niet uit maar goede mooie beschermlaag.
 
Heb je er een foto van en weet je de diamater zeker? meestal is het 51mm dacht ik

Ook voor ghetto bassie:

20190127_171338.jpg


Heb 2 springs, 3 klemmen, 3 midpipes en 1 silencer :+
Of ik de diameter zeker weet?
Naja dit was ongeveer wat mn digitale meter aangaf, naar beneden afgerond.
Ze varieerden teveel om er 1 getal uit te krijgen :P :N
 
Vanochtend om zeven uur weer lekker nat geworden. _O-
Des te lekkerder was de terugrit om twaalf uur, de zon kwam door. *O* :]
Dus ook een stukje omrijden en even een tussenstop bij de BMW dealer voor een bakkie en overleg. :9

Een half uur geleden op de terugweg naar huis bij Rhoon ineens stortregen. :?
Die zag ik even niet aankomen. Dikke druppels en het hield niet op. 8)7

Daarna kwam de geur vrij.. ruitensproeiervloeistof.
De bus, maar liefst 200 meter verderop, bleef dus maar goân.

Dat heeft lekker veel zin op de snelweg en met die harde wind. :P
Maar zo dik had ik de druppels niet herkend. :')

GSje had wel lekker power om dan maar snel in te halen.
Zo irritant is dat he, dat ze niet eerst ff achter zich kijken voordat ze die sproeier aanzetten |( :(


Gisteren de Picanto voor een beurt + apk naar de garage gebracht, kon vandaag pas afgemeld worden (14 mnd termijn gaat dan in). Dus gisteren met de scootah naar de arbeid. Dikke regenbui op het moment dat ik weg moet, zal je altijd zien. Maar toen hield dat ineens weer op, dus droog aan de :] Zet ik die weer in de stalling op het werk, gaat het weer los. Precies tussen de buien in, beter kon ik niet hebben *O*
 
Ook voor ghetto bassie:

Heb 2 springs, 3 klemmen, 3 midpipes en 1 silencer :+
Of ik de diameter zeker weet?
Naja dit was ongeveer wat mn digitale meter aangaf, naar beneden afgerond.
Ze varieerden teveel om er 1 getal uit te krijgen :P :N
Dat komt heel bekend voor qua materiaal en bouwwijze. Brings back memories. _O-
Waar heb je die voor besteld?? Ik heb ooit een link pipe bij Danmoto besteld. Paste goed. :9













Reed altijd op die plek de motor aan de grond. :')
 
Weet je dat ik dat niet eens meer weet :') ... kan zijn dat het ooit voor mijn 600F bedoeld was. Daar heb ik wel eens ideeën voor gehad om er een andere pijp op te zetten. Op mijn 600rr zat een Mivv uitlaat :9~:9~:9~ dus die zal ik nooit vervangen willen hebben.
De Soes klinkt standaard al lekker en mijn NC... Tja :') (+als ik daarvan al niet meer zou weten dat ik er een andere pijp op wilde zetten dan was het wel heel slecht gesteld met mijn geheugen :D )
Zat in een doos met allerlei random auto spul van me.
Het probleem is; ik bewaar ook altijd alles. En koop ook al dingen van tevoren omdat ik denk " Ahja dat is handig" en vervolgens gebruik ik het niet meer omdat de plannen wijzigen :+
eindresultaat: dozen vol met spul wat er maar staat te staan..


Slordig trouwens... geen knie aan de grond maar motor aan de grond :+ Das een Kwalijkzaakie WB :+
Damn wat ben ik grappig vandaag
 
Ik ken dat... verzamelen en dan afvragen waarom je zoveel zooi je hebt :)
Daarom, af en toe verhuizen en een hoop zooi gewoon weggooien doet wonderen.
Beter een knie aan de grond, dan de motor.
Groet
Sebas
 
Ook voor ghetto bassie:

Bekijk bijlage 1350655

Heb 2 springs, 3 klemmen, 3 midpipes en 1 silencer :+
Of ik de diameter zeker weet?
Naja dit was ongeveer wat mn digitale meter aangaf, naar beneden afgerond.
Ze varieerden teveel om er 1 getal uit te krijgen :P :N
Sorry ik had verkeerd gelezen, ik dacht dat het om een demper ging.
Ik heb nog een FZR400RR zonder demper hier en wil er een aliexpress pijpje opzetten. Maar dat tussen pijpje heb ik nog niet. Althans wel een afgezaagde van een originele demper.
Wellicht zou ik met jouw spulletjes uit de weg kunnen.
 
Weet je dat ik dat niet eens meer weet :') ... kan zijn dat het ooit voor mijn 600F bedoeld was. Daar heb ik wel eens ideeën voor gehad om er een andere pijp op te zetten. Op mijn 600rr zat een Mivv uitlaat :9~:9~:9~ dus die zal ik nooit vervangen willen hebben.
De Soes klinkt standaard al lekker en mijn NC... Tja :') (+als ik daarvan al niet meer zou weten dat ik er een andere pijp op wilde zetten dan was het wel heel slecht gesteld met mijn geheugen :D )
Zat in een doos met allerlei random auto spul van me.
Het probleem is; ik bewaar ook altijd alles. En koop ook al dingen van tevoren omdat ik denk " Ahja dat is handig" en vervolgens gebruik ik het niet meer omdat de plannen wijzigen :+
eindresultaat: dozen vol met spul wat er maar staat te staan..
Goed om te lezen dat er nog meer mensen met een geestelijke beperking zijn. :+
Ik bestelde ook altijd van alles vooruit, remblokken, oliefilter(s).
Leuke goodies om er ooit eens op te zetten.
En dan gaf ik e.a. weer mee aan de volgende eigenaar.

Op een gegeven moment ben ik daar mee gestopt, heb nu wel vijf verschillende typen oliefilters liggen. Van drie weet ik nog dat het voor een TL blok is. O-)

En dan inderdaad die doos vol kleine prullaria. Stekker hier en daar, lampje, voeding. Spiegels, knipperlicht glaasjes, drie uitlaten. :Y
Slordig trouwens... geen knie aan de grond maar motor aan de grond :+ Das een Kwalijkzaakie WB :+
Damn wat ben ik grappig vandaag
_O- Als je maar gelachen hebt. Dat is gezond. :t

Knietje aan de grond boeit nooit, maar gaat uiteraard vanzelf zonder enige aaphouding.
Het verbaast mijzelf altijd. Ga ik zo schuin. :? 8)7
Ik weet niet wat ik doe.
:+
 
Aliexpress en Ebay blijven wel killing wat dat betreft.
En als ik bij de Action of Big Bazaar loop dan vliegen de koopjes je om de oren.
Luxeproblemen. :+

Ik heb mooie rimstriping binnen voor de G310GS. *O*
Maar wat zou de minimumtemperatuur zijn om het te plakken. :? ;)
 
bestaat er zoiets als minimumtemperatuur dan?
Ik stap net van de motor af... :')

Vervelend ja die koopjes. Ik heb ooit de fout gemaakt om de ali express app op mijn telefoon te installeren.
Ding kan niet verwijderd worden (echt waarO-)) en als ik me verveel op de bank dan blader ik er wel eens doorheen met als gevolg dat ik hetzelfde doe als in de Action; "Oh kijk dit is geinig! En het kost bijna niks! *Koop* " _O-

Heb je de rimstriping ook van Ali af?


@Oerblade; ik wil best een keer wat spul meebrengen richting B' hoek hoor.. als ik bij mn ouders ga buurten in Berkel. Is dat een idee?
 
bestaat er zoiets als minimumtemperatuur dan?
Ik stap net van de motor af... :')

Vervelend ja die koopjes. Ik heb ooit de fout gemaakt om de ali express app op mijn telefoon te installeren.
Ding kan niet verwijderd worden (echt waarO-)) en als ik me verveel op de bank dan blader ik er wel eens doorheen met als gevolg dat ik hetzelfde doe als in de Action; "Oh kijk dit is geinig! En het kost bijna niks! *Koop* " _O-

Heb je de rimstriping ook van Ali af?


@Oerblade; ik wil best een keer wat spul meebrengen richting B' hoek hoor.. als ik bij mn ouders ga buurten in Berkel. Is dat een idee?
Dank je wel, maar 51 mm is het minimum wat ik nodig heb dus zal niet passen.
Maar lief van je dat je er aan dacht.
 
Ah oke geen probleem. Ik maak er liever iemand blij mee die er nog wat aan heeft. Maar dan bewaar ik het nog wel even :Y
 
Aliexpress en Ebay blijven wel killing wat dat betreft.
En als ik bij de Action of Big Bazaar loop dan vliegen de koopjes je om de oren.
Luxeproblemen. :+

Ik heb mooie rimstriping binnen voor de G310GS. *O*
Maar wat zou de minimumtemperatuur zijn om het te plakken. :? ;)

En vergeet de app gearbest niet 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan