Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Ik moest nog iets meer omhoog, 9792 TC Wittewierum (Ten Post) maar weet hoe kleren end het is, BMW van me vrouw in Oude Pekela gekocht ook zo klere end.
En meneer daar had zelf eens een motor in Goes gekocht. Hoe het uitkomt allemaal. _O-
Volgens mij is alles in die uithoeken net even goedkoper. :? *O*

SV MF 2019  very small.gif
WB MF  2019 very small.gif
 
Ik ken het, toen ik in militaire dienst zat had ik ook weinig, tot geen licht nodig. Mijn ogen wenden toen heel snel, nu echter niet meer zo..;)
En het is zoveel beter geworden dat ik het denk ik ga doen, al is het alleen maar zodat ik gezien word door de andere weggebruikers.
Want die lamp van de ZRX brandde ongeveer net zo hard als het stadslichtje wat erboven zit..-O-
Eerst maar een normale Halogeen, voldoet ie niet ga ik naar Horeon, voor dat setje. Mailen natuurlijk, monteren kan ik zelf wel.:t
Deze uit China ziet er ook wel heftig uit. :o :)
WB MF 2019 stoppie.gif
Sukioto.JPG
 
Gisteren hagel tijdens de ochtendrit en sneeuw tijdens de middagrit..... :+

Kan niet zeggen dat het heel relaxed rijden was :')
Wat een weer jongens.....
 
Gisteren hagel tijdens de ochtendrit en sneeuw tijdens de middagrit..... :+

Kan niet zeggen dat het heel relaxed rijden was :')
Wat een weer jongens.....
Inderdaad, ik heb de Citroën maar even lief aangekeken en ze was niet jaloers.
Vandaag is het wel nagenoeg droog. *O*En volgende week ook'zo te zien, maar al vanaf vanavond een stuk kouder.

Dusssz voor de verandering maar even naar Berkel. :] :+
Rond 19.00 weer terug, dat kan wel eens -1°C worden..
 
Gisteravond lekker gereden op de motor. :]
Vandaag in het donker eruit voor de voetbal. Koekblik was ready!

IMG_20190119_121529.jpg


En nu aan de verkeerde kant van de 150K beland. :o

Oeps verkeerde forum. :+ ;)
 
Net ff met Matt van DHC gechat, aankomende week ga ik mijn heat shields van het RP systeem naar hem in Canada opsturen. Ik vind ze van RP nou niet echt mooi, ik zou ze graag door een carbon setje willen vervangen.

De originele van RP...
DSC_0018.JPG

DSC_0017.JPG


De rechte zijn zo te maken, maar hij heeft een mal nodig voor de kromming voor op de linker zijde van het systeem.
Zal dan zoiets gaan worden...
dhc0111-large.jpg

dhc0149.jpg



Ook gelijk maar even een shark guard besteld voor onderaan de achterbrug.
dhc036-large.jpg
 
Ook voor de MT het nodige besteld. De huidige radiateur cover is te opzichtig, die gaat vervangen worden door een zwarte.
Zoals nu...
IMG-20180606-WA0006.jpg


Wordt een stukkie netter met deze....
_20190117_220922.JPG

Ook een rempothouder voor achter besteld, zit nu vast met een beugeltje die daar niet optimaal voor is. Nieuwe is toevallig vandaag geleverd :)
_20190117_221810.JPG


En om het af te maken een setje doppen om die lelijke buisgaten van het frame, net achter de radiateur, op te vullen...
s-l400.jpg


Alleen nog even kijken voor een setje staalomvlochten remleidingen voor en achter. Alleen nog in dubio welke kleur, rood of zwart (wit wordt te snel smerig).
Ach ja, het houd je lekker bezig :)
 
Net ff met Matt van DHC gechat, aankomende week ga ik mijn heat shields van het RP systeem naar hem in Canada opsturen. Ik vind ze van RP nou niet echt mooi, ik zou ze graag door een carbon setje willen vervangen.

Ook gelijk maar even een shark guard besteld voor onderaan de achterbrug.
In Nederland zijn ook mensen die met carbon stoeien.
Ik heb die haaievin jaren geleden bij ZX7-aRnold besteld hier op het forum.

De afwerking ziet er trouwens mooi uit van die Canadees. :Y
 
Super SOCO onthult een nieuwe elektrische motorfiets van $5.100,00 8)7en met een top van 100 kilometer per uur.

IMG_0425-copy.jpg


De TC MAX Power komt van een 72V en 45Ah lithium-ionbatterij.

IMG_0436-copy.jpg


Met 3,2 kWh claimt Super SOCO dat de batterij voldoende is om een range van 110 km te bereiken.

IMG_0434-copy.jpg


Super SOCO unveils new $5,100 and 62 mph electric motorcycle, the TC MAX

Beetje jammer dat ze die leuke dame zo vrouwonvriendelijk afkappen. :+
Maar leuke bike voor woon~werk over secundaire wegen. Snel naar Europa ermee. :9

De productie van de TC MAX begint in het eerste kwartaal van 2019, met de eerste leveringen in Europa naar verwachting een paar maanden later.
De TC MAX is al gehomologeerd voor EEG-normen in Europa, waar het € 4.499 ($ 5.100) voor de versie met aluminium wielen gaat kosten.
Het model met spaakwielen kost slechts €200,00 extra.

Ik zou het er wel mee kunnen voor een rondje en dagelijks gebruik.
Knal hier gelijk uit de bebouwde kom de 80 km/u milieuzone in en moet er na een paar kilometer al af. :P

Uiteraard wordt het pas ècht wat als ze 15 kW aandrijvingsvermogen gaan krijgen voor een beetje goede snelwegpower / capaciteit.
Maar prijs en mogelijkheden zijn best een doorbraak. 8-)

Edit. Ik plak het gelijk maar even in een nieuw topic. :+
Super SOCO TC MAX € 4.499,00

Er is al een bedrijf die de scooters in Nederland verkoopt. Ik kreeg even de kriebels om SS in Nederland te beginnen. :+ :+
 
Laatst bewerkt:
Nieuw bij La Souris Scooters: de 100% elektrische Super SOCO TC Dark Sea Blue €3.299,00 .

Super Soco.JPG


Dark Sea Blue is een donkere mix van groen en blauw. Uitgerust met de beste en nieuwste technologieën van deze tijd, viert de SUPER SOCO TC de wedergeboorte van de klassieker en initieert tegelijkertijd een nieuw tijdperk van de elektrische mobiliteit. Deze elektrische scooter brengt je stilletjes van A naar B en heeft met één accu een actieradius van maar liefst 80km, uitbreidbaar met een tweede accu waarbij de actieradius verdubbeld naar 160km.
 
Zaterdag kwamen de stuurverhogers binnen. Weer topspul uit het verre Oosten. :+ :Y*O*

Net gemonteerd en de motor is na de Hyperpro vering en 3 cm dikker zadel nog weer meer West-Europees geworden. Lekker hoog. 8-)

Piccies voor - na met 30 mm raisers:



Gelijk het stuur naar voren gedraaid waardoor alle kabels weer 2 cm zijn gezakt.
De stuurhelften zijn in totaal 5 centimeter gestegen. Voelt goed. Maximum control. :9
 
Nieuw bij La Souris Scooters: de 100% elektrische Super SOCO TC Dark Sea Blue €3.299,00 .

Bekijk bijlage 1349407

Dark Sea Blue is een donkere mix van groen en blauw. Uitgerust met de beste en nieuwste technologieën van deze tijd, viert de SUPER SOCO TC de wedergeboorte van de klassieker en initieert tegelijkertijd een nieuw tijdperk van de elektrische mobiliteit. Deze elektrische scooter brengt je stilletjes van A naar B en heeft met één accu een actieradius van maar liefst 80km, uitbreidbaar met een tweede accu waarbij de actieradius verdubbeld naar 160km.


Ja leuk spul, alleen maak van die 80km maar 50km want wat ze aangeven red zo ding nooit, zijn wel goede start poginingen, accu's worden steeds beter.

ga denk ik nog steeds voor de
niu_ncargo_003.jpg
 
Ja leuk spul, alleen maak van die 80km maar 50km want wat ze aangeven red zo ding nooit, zijn wel goede start poginingen, accu's worden steeds beter.

ga denk ik nog steeds voor de
Betere windbescherming? Ontspannender zitten? De koplamp vind ik mooi trouwens. ;)

Met de Super Soco kan je wel een extra accessoire aan je helm plakken. :+
Hipster.jpg
 
Nog mensen op de motor vandaag? :o

Ik dacht straks lekker buiten te klussen, uitlaat nakijken en bij de andere motor een naam/sticker te verwijderen. (WD40 gekocht)
Het ene moment was het droog, het andere moment.. :)
windmill-in-the-frost-and-snow.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 1349579[/QUOTE]
Betere windbescherming? Ontspannender zitten? De koplamp vind ik mooi trouwens. ;)

Met de Super Soco kan je wel een extra accessoire aan je helm plakken. :+
Bekijk bijlage 1349572

Die hoef ik niet te plakken zit er al op ;) groeit vanzelf.. ennnn heb natuurlijk wel een andere helm gekocht was in de aanbieding bij MP.

Nog mensen op de motor vandaag? :o

Ik dacht straks lekker buiten te klussen, uitlaat nakijken en bij de andere motor een naam/sticker te verwijderen. (WD40 gekocht)
Het ene moment was het droog, het andere moment.. :)
Bekijk bijlage 1349579

Jep met de motor zoals elke dag naar het werk, '( zie het vanmiddag wel anders gaan we wel met het OV ofzo, lekker warm in het pak _O-
 
Bekijk bijlage 1349579
Die hoef ik niet te plakken zit er al op ;) groeit vanzelf.. ennnn heb natuurlijk wel een andere helm gekocht was in de aanbieding bij MP.

Jep met de motor zoals elke dag naar het werk, '( zie het vanmiddag wel anders gaan we wel met het OV ofzo, lekker warm in het pak _O-
Ook al aan de baard. 8)7:t

Ik heb vaak met sneeuw gereden, met moeite van het bedrijfsterrrein af, snelweg uiteraard prima.
En thuis een half uur heen en weer rijden om maar op de stoep te komen met dikke sneeuw. _O-
Maar kan het me nu ook niet meer voorstellen.

:}

ikke gewoon met de vierwieler.... (watje):)
En de afgelopen weken dan? :+ ;)
 
Ook al aan de baard. 8)7:t

Ik heb vaak met sneeuw gereden, met moeite van het bedrijfsterrrein af, snelweg uiteraard prima.
En thuis een half uur heen en weer rijden om maar op de stoep te komen met dikke sneeuw. _O-
Maar kan het me nu ook niet meer voorstellen.

En de afgelopen weken dan? :+ ;)
Een keer met de eauteau ivm storm (verwachting), rest met de motor
 
Wilde het niet gokken met de sneeuwval. Moest voor andere zaken gelukkig thuis werken gister.
Vandaag auto gepakt, snelwegen zijn denk ik goed te doen. Bedrijfsterrein en woonwijk daarin tegen. de verwachte schaatsbaan :+
 
Het is weer gelukt, paard met
Wilde het niet gokken met de sneeuwval. Moest voor andere zaken gelukkig thuis werken gister.
Vandaag auto gepakt, snelwegen zijn denk ik goed te doen. Bedrijfsterrein en woonwijk daarin tegen. de verwachte schaatsbaan :+

Vandaag ook verstandig gedaan, paard met pekel wagen komt niet door onze straten dus was gister heel spannend de laatste meters, ook maar afgestapt en glijdend de tuin in gerold, is niets zo mooie NC750X met DCT bak maar je hebt geen koppeling meer dus de motor blijft rollen, moest toch zware dingen halen dus dacht komt mooi uit neem ik de auto wel mee.
 
In Nederland zijn ook mensen die met carbon stoeien.
Ik heb die haaievin jaren geleden bij ZX7-aRnold besteld hier op het forum.

De afwerking ziet er trouwens mooi uit van die Canadees. :Y
Afwerking is zeker erg mooi, die gast weet wel waar hij mee bezig is (is toch zijn werk). Ze zijn inmiddels opgestuurd, gaat wat tijd overheen voordat ze er zijn, maar het scheelt dat het seizoen voorlopig nog niet begint. :)
 
Super SOCO onthult een nieuwe elektrische motorfiets van $5.100,00 8)7en met een top van 100 kilometer per uur.

Bekijk bijlage 1349396

De TC MAX Power komt van een 72V en 45Ah lithium-ionbatterij.

Bekijk bijlage 1349398

Met 3,2 kWh claimt Super SOCO dat de batterij voldoende is om een range van 110 km te bereiken.

Bekijk bijlage 1349399

Super SOCO unveils new $5,100 and 62 mph electric motorcycle, the TC MAX

Beetje jammer dat ze die leuke dame zo vrouwonvriendelijk afkappen. :+
Maar leuke bike voor woon~werk over secundaire wegen. Snel naar Europa ermee. :9



Ik zou het er wel mee kunnen voor een rondje en dagelijks gebruik.
Knal hier gelijk uit de bebouwde kom de 80 km/u milieuzone in en moet er na een paar kilometer al af. :P

Uiteraard wordt het pas ècht wat als ze 15 kW aandrijvingsvermogen gaan krijgen voor een beetje goede snelwegpower / capaciteit.
Maar prijs en mogelijkheden zijn best een doorbraak. 8-)

Edit. Ik plak het gelijk maar even in een nieuw topic. :+
Super SOCO TC MAX € 4.499,00

Er is al een bedrijf die de scooters in Nederland verkoopt. Ik kreeg even de kriebels om SS in Nederland te beginnen. :+ :+
Geen idee wat ik daar nou van moet vinden, tot aan het zadel ziet het er best goed uit, verder naar achteren vind ik dan weer om te huilen... :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan