Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

No problem, even pauze bij Zwolle en dóór. ;)

Ik heb wel eens een TL1000R opgehaald in februari.
Met de trein heen en terug rijden. Dat kan ook nog. ;)
Ja, maar ik weet totaal niet hoe het treingedoe werkt. Ik was al blij dat ik toen ik 18 was van al die dingen af was.;)
Als je me zou kunnen helpen volgende week zaterdag zou ik er erg blij mee zijn! Pauzes, eten en gezelligheid zijn erbij natuurlijk.
:t
 
En dat kan met woon~werk op de motor ook nog eens lekker. :Y :9
Zeker Nootdorp A4 - A4 Schiedam is met de auto in de ochtend en avondspits vreselijk saai.
Take control op de motor. :9

Ik heb een hele tijd Hoogvliet A4 - Den haag A4 gedaan.
Heerlijk hoor dat het aantal kilometers minder werden dan eerst, maar een partij saai.... Motor maakt dan inderdaad een hele hoop goed :Y


Je zal mij niet snel in een auto museum zien. :z
Maar dankzij de BankGiro loterij toch een gratis bezoek aan Louwman gebracht.
Niet slechts tien, twintig of dertig bijzondere auto's, maar iedere hal bleef mij weer verbazen hoeveel er stond. 8)7




De normale toegang van €15,00 is het ook dubbel en dwars waard. :}

En ook nog de nodige leuke motorfietsen tussendoor. (+/- 15)
Na de Brough Superior is de ACE wel één van mijn favorieten.


De volgende keer wat vroeger bezoeken dan pas om 14.30.
Om 17.00 sluiten de deuren. Aanrader! ;)

Louwman museum... jaren geleden dat ik daar eens ben geweest, maar inderdaad heel gaaf!
Er staat ook ergens in een donker hoekje de Toyoda AA... Supervet! (Sorry Toyota fan :P )
Staat heel veel divers spul, elke kamer is inderdaad weer een verassing :)
 
Ja, maar ik weet totaal niet hoe het treingedoe werkt. Ik was al blij dat ik toen ik 18 was van al die dingen af was.;)
Als je me zou kunnen helpen volgende week zaterdag zou ik er erg blij mee zijn! Pauzes, eten en gezelligheid zijn erbij natuurlijk.
:t
Benzine niet? :+ :+
Ik trakteer ook wel op een bakkie hoor.

Met de trein zou ik dan alleen kunnen gaan op een doordeweekse dag.
Maar zaterdag met de auto kan ook.
Zelf rij ik op LPG trouwens.

Het is dan zaterdag 12 januari. :Y
We keep mobiel in touch @ (3x)2 90675.
Het weer van vandaag zou wel ideaal zijn. :9 O-)

Net even een extra rondje uit Berkel gedaan. :]
Ik heb een hele tijd Hoogvliet A4 - Den haag A4 gedaan.
Heerlijk hoor dat het aantal kilometers minder werden dan eerst, maar een partij saai.... Motor maakt dan inderdaad een hele hoop goed :Y
In de file staan is zo zonde. :Y Niet dat filerijden mijn hobby is.
Maar meestal zijn de op - en afritten wel leuk rijden.
En ik hou van een strakke planning zonder verassingen. (Grote - kleine file maakt dan niet uit) :Y :9
Louwman museum... jaren geleden dat ik daar eens ben geweest, maar inderdaad heel gaaf!
Er staat ook ergens in een donker hoekje de Toyoda AA... Supervet! (Sorry Toyota fan :P )
Staat heel veel divers spul, elke kamer is inderdaad weer een verassing :)
Jaren geleden? In de kinderwagen dan? :+

Ik heb ook een tijdje met verbazing bij die Toyoda staan kijken. :Y
En de zoveelste auto waar er maar eentje van ter wereld is. Bij Louwman in Den Haag. 8)7

Kwam wel uit de tijd dat ze alles uit Amerika kopieerden, een motor van Chevrolet, carrosserie van Ford en design van Chrysler. :P ;)

Klikkerdeklik.
 
Laatst bewerkt:
@SparkViv , deze Toyota uit 1968 is uiteraard ook mooi trouwens. :$

Toyota GT2000.jpg


Klikkerdeklik.
 
Benzine niet? :+ :+
Ik trakteer ook wel op een bakkie hoor.

Met de trein zou ik dan alleen kunnen gaan op een doordeweekse dag.
Maar zaterdag met de auto kan ook.
Zelf rij ik op LPG trouwens.

Het is dan zaterdag 12 januari. :Y
We keep mobiel in touch @ (3x)2 90675.
Het weer van vandaag zou wel ideaal zijn. :9 O-)

Net even een extra rondje uit Berkel gedaan. :]In de file staan is zo zonde. :Y Niet dat filerijden mijn hobby is.
Maar meestal zijn de op - en afritten wel leuk rijden.
En ik hou van een strakke planning zonder verassingen. (Grote - kleine file maakt dan niet uit) :Y :9Jaren geleden? In de kinderwagen dan? :+

Ik heb ook een tijdje met verbazing bij die Toyoda staan kijken. :Y
En de zoveelste auto waar er maar eentje van ter wereld is. Bij Louwman in Den Haag. 8)7

Kwam wel uit de tijd dat ze alles uit Amerika kopieerden, een motor van Chevrolet, carrosserie van Ford en design van Chrysler. :P ;)

Klikkerdeklik.
Nou, ik was dan van plan met mijn eigen koekblikje te gaan. Dus benzine hoef je je geen zorgen over te maken. Pik ik je gewoon op, je hoeft eigenlijk niks te betalen natuurlijk. 22290675? Komt goed ik stuur je een app van de week. Een fijn oud en nieuw!:t
 
Nou, ik was dan van plan met mijn eigen koekblikje te gaan. Dus benzine hoef je je geen zorgen over te maken. Pik ik je gewoon op, je hoeft eigenlijk niks te betalen natuurlijk. 22290675? Komt goed ik stuur je een app van de week. Een fijn oud en nieuw!:t
Optioneel kunnen we dus ook op gas gaan. Is wellicht goedkoper.
Betaald zichzelf terug in de koffie en een hamburger. ;) :+
Mij maakt het niet uit.

Nummerke klopt. :Y
 
Jaren geleden? In de kinderwagen dan? :+

Ik heb ook een tijdje met verbazing bij die Toyoda staan kijken. :Y
En de zoveelste auto waar er maar eentje van ter wereld is. Bij Louwman in Den Haag. 8)7

Kwam wel uit de tijd dat ze alles uit Amerika kopieerden, een motor van Chevrolet, carrosserie van Ford en design van Chrysler. :P ;)

:+ Ik voel me ondertussen alsof ik uit de tijd kom toen de kuilen nog hobbels waren. Dus ik moet helaas bekennen dat ik het Louwman museum wandelend op eigen benen en arriverend met eigen vervoer (een Toyota :Y ) heb bezocht :+ Maar het is zeker wel een jaar of 10 geleden gok ik....

De 2000GT is inderdaad erg mooi :Y

Hebben jullie de reclame al gezien voor de nieuwe electrische Peugeot?
Erg mooie bak, maar zo niet frans... Doet me meer denken aan Mustang en Corvette qua design. Ik werd er bijna een beeetje misselijk van... Een mooie franse auto, gelukkig is er veel gejat :P
 
Bond , Mister James Bond. nee weet niet wat ik het ervan moet vinden. Maar mijn eerste gedachten was. Whoo shit gave mustang... owh het is peugeot.
 
:+ Ik voel me ondertussen alsof ik uit de tijd kom toen de kuilen nog hobbels waren. Dus ik moet helaas bekennen dat ik het Louwman museum wandelend op eigen benen en arriverend met eigen vervoer (een Toyota :Y ) heb bezocht :+ Maar het is zeker wel een jaar of 10 geleden gok ik....
In een rode MR2 toevallig? :P Anders een zwarte Celica. :+
Zo jammer dat dit een miniatuur is. Dit moeten ze met een echte doen ook al is het origineel echt heel mooi
Scherp. ;)
 
Laatst bewerkt:
Het model ziet er ook goed uit, dat is het niet. Zou best een nieuwe versie van de 504 kunnen zijn, maar in vergelijking met het volledige huidige arsenaal van Peugeot, vind ik er niets in terug van Peugeot zelf op het logo na.

En dat vind ik dus helemaal top. De huidige Peugeots vind ik persoonlijk niet zo mooi.

Dit gaat weer terug naar de oudere modellen. Zouden ze vaker moeten doen.

M'n vader heeft een abonnement op autoweek classic. En daar staan soms tekeningen in van moderne interpretaties van oude modellen. Zoals de Ford Grenada, Opel ascona enz...
 
En dat vind ik dus helemaal top. De huidige Peugeots vind ik persoonlijk niet zo mooi.

Dit gaat weer terug naar de oudere modellen. Zouden ze vaker moeten doen.

M'n vader heeft een abonnement op autoweek classic. En daar staan soms tekeningen in van moderne interpretaties van oude modellen. Zoals de Ford Grenada, Opel ascona enz...
Daar heb je ook een punt. Sommige modellen zouden ook zeker wel in een modern jasje gestoken mogen worden...
 
Morge!

Junior is op brommer leeftijd en rijdt nu rond op een Honda scooter.
Mijnheer wilde graag een schakel brommer en dan vooral een Derbi, zo een modern ding die vaak verneukt op marktplaats staan.

Heb hem verteld over vroegah, toen Zundapp en Honda MT de brommers waren waarmee je de bink was.

Op MP gekeken maar de prijzen van dat soort brommers zijn niet leuk meer .

Na enig gezoek een mooi alternatief gevonden.
Vanaf morgen is hij de trotse eigenaar van een echte KTM MSS 50 met het welbekende Sachs blokje.

Screenshot_2019-01-04-10-51-57-084_nl.marktplaats.android.png
 
Morge!

Junior is op brommer leeftijd en rijdt nu rond op een Honda scooter.
Mijnheer wilde graag een schakel brommer en dan vooral een Derbi, zo een modern ding die vaak verneukt op marktplaats staan.

Heb hem verteld over vroegah, toen Zundapp en Honda MT de brommers waren waarmee je de bink was.

Op MP gekeken maar de prijzen van dat soort brommers zijn niet leuk meer .

Na enig gezoek een mooi alternatief gevonden.
Vanaf morgen is hij de trotse eigenaar van een echte KTM MSS 50 met het welbekende Sachs blokje.

Bekijk bijlage 1345806

Super vet ding.

Vroeger zo zelfde verhaal, wilde eerst een schooter, toen zo nieuwe schakelbrommer maar veel te duur, toen heeft me vader me over gehaald een Zundapp te kopen.
Waren toen betaalbaar, eerst een met cross stuur, toen nog een er bij met clip-ons, toen nog een er bij een KS50 imitatie met 5bak waterkoeling :). later alles weg gedaan (3 zundapps 10 kratten onderdelen met blokken enz) voor niet te veel wel een beetje spijt van maar je kan niet alles hebben.

Laatst weer een puch maxi lopend gemaakt en op kenteken gezet en weer verkocht, daarna een vespa ciao snor opgeknapt en op kenteken gezet rijd super leuk, snor die 40km/uur loopt en alles orgineel, had moeite om hem 25km/uur te laten lopen bij de RDW keuring.
En ook een quad met motori minarelli gebouwd met me neefje grappig ding, later gratis kenteken op MP kunnen krijgen dus ding mag gewoon over de weg_O-

brommers blijven leuk.
 
Brommers blijven idd leuk.

Maandag a.s hoop ik mijn, ahum, 50ste verjaardag te vieren en heb mijn familie gezegd dat een Tomos 4tl wel op mijn verlanglijstje staat. Dus wie weet!!
 
Vanaf morgen is hij de trotse eigenaar van een echte KTM MSS 50 met het welbekende Sachs blokje.
Gefeliciteerd dan alvast. Veel veilige kilometers gewenst voor hem. *O*
Nog wat leuke klusjes gepland aan de brommer?

Ik ga nu even proberen een fabrikant te overtuigen. _O-
Links de bus die Dominator Exhaust systems bij de uitlaat levert en die door het bevestigingsgat schiet, rechts de bus uit China van de vervanginsuitlaat daarvoor.
Zoek de verschillen. ;)

 
Gefeliciteerd dan alvast. Veel veilige kilometers gewenst voor hem. *O*
Nog wat leuke klusjes gepland aan de brommer?

Ik ga nu even proberen een fabrikant te overtuigen. _O-
Links de bus die Dominator Exhaust systems bij de uitlaat levert en die door het bevestigingsgat schiet, rechts de bus uit China van de vervanginsuitlaat daarvoor.
Zoek de verschillen. ;)


zie geen verschil :+, breedte en hoogte maat omgedraaid :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan