Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Zo dan, dat is een zeldzaamheid tegenwoordig, een Walter Wolf RG!
Ik ben ook weer wat verder met de z650, staat nu binnen, want moet allerlei klein spul spuiten in de garage.
En ik wil geen overspray natuurlijk. Moet nog wel de klepdeksel pakking vervangen, want die zweet als een dokwerker.
Paar sfeerfotootjes:
Bekijk bijlage 1333266Bekijk bijlage 1333267Bekijk bijlage 1333268Bekijk bijlage 1333269
Ziet er goed uit :9 Is het frame nou opnieuw gecoat? Steekt nl wel een beste af tegen de achterbrug... Vind het wel een erg gave bike...
 
Ziet er goed uit :9 Is het frame nou opnieuw gecoat? Steekt nl wel een beste af tegen de achterbrug... Vind het wel een erg gave bike...
Nee, het frame is gewoon nog erg netjes in zijn lak. Terwijl de achterbrug vreselijk smerig is nog. Zit wel netjes in de verf maar onder de smeer.
Die heb ik zo uit de onderdelen hoop getrokken en gemonteerd. Ik maak alles nog goed schoon van de week.
Trouwens, gisteren heb ik een hele nette 4-2 gekocht, die hoort er eigenlijk onder. Wilde eerst een 4-1 Deeptone onder hangen die ik nog had, omdat ik nergens een nette 4-2 vinden kon. Ja, ik vond ze wel maar voor de hoofdprijs.(1300+ euro). Deze kwam via MF.
20181016_200533_resized.jpg
 
Vanochtend op staande voet ontslagen na een woordenwisseling.

Precies op de dag van levering van mijn nieuwe woon~werk brommer.




Wel mooi, een kilometerstand van onder de 20 kilometer.
Alleen heel snel zal ze nu niet oplopen. O-)
Dat is wel echt ruk. Ontslagen na een woordenwisseling...:/ Ik heb eigenlijk elke dag wel zoiets op de zaak.
Maar meestal heb ik gewoon gelijk, al komt het er bij mij soms wel wat cru uit dat dan weer wel.
Veel geluk met vinden van ander werk in ieder geval!

Je brommer is in ieder geval een mooie, veel plezier ermee :]
 
Vorige week eindelijk de BMW verkocht, begint de Duc plots vervelend te doen..
Schiet soms uit z'n 1 naar neutraal, handig bij het stoplicht of op een rotonde.
 
Oef.. das ellende Worldbeater....
Succes met zoeken...

Martijn, probeer eens nieuwe olie, of zit je toevallig tegen je schakelset aan met je voet?
Groet
Sebas
 
Dat is wel echt ruk. Ontslagen na een woordenwisseling...:/ Ik heb eigenlijk elke dag wel zoiets op de zaak.
Maar meestal heb ik gewoon gelijk, al komt het er bij mij soms wel wat cru uit dat dan weer wel.
Veel geluk met vinden van ander werk in ieder geval!

Je brommer is in ieder geval een mooie, veel plezier ermee :]
Er kwamen binnen tien minuten ineens acht agenten om de zaak en een motoragent. Het leek wel een squad team.
Ik was gewoon weer aan het werk achter mijn laptop. Totaal rustig. :')

Maar hij was al vanaf januari uit op deze tactiek. Treiteren, treiteren en treiteren. Totdat je breekt.

EN iedereen voelt alsof het gelijk aan zijn kant staat.
Maar je hebt inderdaad mensen met een niet onderbouwde mening/onderbuik en je hebt mensen met visie. :Y
Die laatsten zijn dun gezaaid, maar lastig en onbegrijpelijk voor mensen met minder talent. :+
 
Damn balen, jij heb dan ook geen soepele baas '(

Een voordeel, je hebt nu alle tijd om je motor in te rijden :X
wel gaaf ding hoor, maar geen alarm functie, ook niet met bv de knipperlichten naar links rechts ofzo volgensmij is het zelfs verplicht maar is de verstopt onder een andere functie.

sterkte met het vinden van een andere job.
Dat zeiden ze bij de BMW dealer vorig week ook al.
En gisteren rij ik weg op de GS en zie het nergens. :? Straks maar vragen of opzoeken in het boekje. :Y


Idd zeg, maakt je geleverde werk niet meer uit? Woordenwisseling en hoppa? Triest... :/
.
In het kort: :)
Ik heb na mijn verkeersongeluk in januari PTSS en NAH, loop al een tijdje bij de hersenstichting in behandeling.
Dus werk maar halve dagen en mag niet teveel prikkels krijgen.
Maar de zoon van de directeur zat constant op mijn huid, vorige week al een confronterend gesprek en meerdere rare e-mailtjes met verwijten.
En zo bleef hij maar op mijn huid zitten. Zelfs in de avond per e-mail. ;)
 
Dat zeiden ze bij de BMW dealer vorig week ook al.
En gisteren rij ik weg op de GS en zie het nergens. :? Straks maar vragen of opzoeken in het boekje. :Y


In het kort: :)
Ik heb na mijn verkeersongeluk in januari PTSS en NAH, loop al een tijdje bij de hersenstichting in behandeling.
Dus werk maar halve dagen en mag niet teveel prikkels krijgen.
Maar de zoon van de directeur zat constant op mijn huid, vorige week al een confronterend gesprek en meerdere rare e-mailtjes met verwijten.
En zo bleef hij maar op mijn huid zitten. Zelfs in de avond per e-mail. ;)
Zo’n gast die ff op de stoel van de arts gaat zitten en dan daarmee gaat zuigen? :r

Mocht je er nog een zaak oid van maken, wens ik je er iig succes mee... :t
 
Laatst bewerkt:
Zo’n gast die ff op de stoel van de arts gaat zitten en dan daarmee gaat zuigen? :r

Mocht je er nog een zaak oid van maken, wens ik je er iig succes mee... :t
Dat heb je in een familiebedrijf, na jaren goed contact met de directeur komt ineens zijn compleet onervaren zoon als manager op de afdeling en begint het afbranden gelijk. :')

Ik heb jaren geleden al gehoord dat de knaap maar op de bank zat te niksen.
"Laat ik hem maar in het bedrijf opnemen, anders doet die niets."
_O-
 
Even via een rechter/advocaat spelen, misschien kan je nog een mooie oprot premie oid regelen.
Zieken ontslaan is echt not done.
Groet
Sebas
 
:$ Thanks, geen informatie voor op een MF van mijn zijde. Maar dat is onderdeel van de storing. Alles zeggen. :+:+;)
Ik zal het binnen de perken houden. Ride on! :]
 
En een goede morgen :W

Vandaag misschien ook nog een rondje rijden, de 23e gaan ze de wegen weer pekelen. Testen van de voertuigen en de routes... :(
 
Ik heb ook geen tijd helaas. Vanmiddag komt de zus van mijn moeder langs om foto's en andere dingen uit te zoeken. En wat bij te praten.
Ben overigens bezig mijn SV te verkopen, want ik heb een hele mooie VTR1000 gezien hier op MF die ik wil kopen.:9~
 
Ik heb ook geen tijd helaas. Vanmiddag komt de zus van mijn moeder langs om foto's en andere dingen uit te zoeken. En wat bij te praten.
Ben overigens bezig mijn SV te verkopen, want ik heb een hele mooie VTR1000 gezien hier op MF die ik wil kopen.:9~
Die is zeker errug mooi..... :9~
 
Ik heb ook geen tijd helaas. Vanmiddag komt de zus van mijn moeder langs om foto's en andere dingen uit te zoeken. En wat bij te praten.
Ben overigens bezig mijn SV te verkopen, want ik heb een hele mooie VTR1000 gezien hier op MF die ik wil kopen.:9~

Vtr is idd ook erg gaaf echt een beren vermogen en heerlijk koppel . Oww zo vtr firestorm dacht een SP
Staan er ineens twee sv te koop hier 😋, kwam er achter dat mijn sv wat te prijzig stond dus een price dropje gedaan.

Succes met de verkoop.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan