Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Ok, beter dat het er nog goed uitziet. Ben wel benieuwd naar het eind plaatje, vind origineel uitziende klassiekers erg gaaf.

Nog niets gehoord, gisteren niet meer aan toegekomen. Zal er straks ff achteraan gaan... :t
 
Rene zei tegen mij hetzelfde, dat je zondag je spullen kon komen ophalen Chris.
Ik hoop voor je dat alles dan naar wens is, zoals het bij mij is. :t
 
ik heb ook een nieuwe baan.

Met een consequent personeelstekort van een 10% procent, een roodgloeiend economie dus veel werk en het vertrek van 2 toffe collega's is mijn baan niet zo heel gezellig meer..
Elke dag een puzzel moeten maken welke toch niet op te lossen is..

Heb nu 30 man met vakantie, in Juli worden dat er 90.. maar onze klanten vragen maximale bezetting..
Is mijn probleem niet meer.

Over een dikke week begin ik als coördinator van een mannetje of 60.
Stukje HR, ziekteverzuim , planning etc etc.
Helaas geen lease auto vooralsnog, maar de centjes zijn goed en geen telefoondiensten meer.
Grappige is wel dat mijn klanten vragen of ik bij hun wil komen werken..
Maar Krakow, Praag en zelfs Antwerpen is voor mij net iets te ver weg..
 
Is toch dat favo knee down/race plekje? Volgens mij gingen sommigen van hier daar ook wel eens stuffen.
Volgens mij ben ik er ook eens geweest (vroegâh) met R6-9R en Waldo (RIP) behoorlijk onoverzichtelijke bocht


Is zeg maar het secundaire gedeelte onder het hellegats plein door
Rijden Fietsers ,Trekkers enz ,Liggen een paar hele leuke bochtjes idd
Alleen in de meest onoverzichtelijke bocht (waar je het tunneltje induikt) is dit gebeurd..
Ben er met het XJR cluppie ook al eens langsgekomen
Zit een medelid in Middelharnis en die kan erg plat met z'n XJR door de bochten daar
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat ik even een nieuwe foto moet plaatsen. Rij nu al weer bijna 9 maanden op een oude kmar FJR1300

[afbeelding]

Dacht al dat ik de motor herkende gisterenmiddag in Hoogvliet, ik reed vanaf de Mac naast je op de trapfiets, omdat ik voorrang had bij de rotondes was ik nog eerder hoogvliet door als jij met de motor *D
Dus alsnog even :W :W
Dacht al dat ik de motor herkende gisterenmiddag in Hoogvliet, ik reed vanaf de Mac naast je op de trapfiets, omdat ik voorrang had bij de rotondes was ik nog eerder hoogvliet door als jij met de motor *D
Dus alsnog even :W :W

Was jij degene op de zwarte electrische fiets?

Indien ja, je had lekker de gang erin, volgens mij zou een helm verplicht zijn voor je :P

Maar was inderdaad redelijk druk. Eigenlijk zoals altijd daar.
 
Bedankt Viv, ben er zeer blij mee! Is de originele kleur, zit een diepte in wil je niet weten.
Candy Super Red is zo mooi! :9~

Demi, gefeliciteerd *O* . Ik herken het, bij mij op de zaak is het hetzelfde nu, veel werk, oudere ervaren mensen zijn met pensioen gegaan, en vervangen door uitzendkrachten die vaak al snel weer vertrekken.
Dus ook heel veel werk, maar geen mensen om het te volbrengen.
Kennis verdwijnt helaas bij ons. Maar het werk is bijna verdubbelt. :X

Och ik maak me er al een tijdje niet meer druk om.
Doe mijn werk, meer kan ik niet doen. :)
 
Was jij degene op de zwarte electrische fiets?

Indien ja, je had lekker de gang erin, volgens mij zou een helm verplicht zijn voor je :P

Maar was inderdaad redelijk druk. Eigenlijk zoals altijd daar.

Klopt, dat was ik 😀 ik hoef op die fiets geen helm op maar als mijn vrouw dit leest wel denk ik 😂😂
 
Goedemorgen allemaal. *O*
Hier terug van vakantie uit Curacao, dus ik ben ook net uit bed.

Twee weekjes op het eiland geweest, vijf motorfietsen geteld waarvan drie Hayabusa's.
Een chopper en een Kawasaki ZZR1400 met een achterbrug van twee meter. _O-
( Die Kwaak was weg voordat ik een foto nam)

Piccie vanaf het terras in Willemstad.

full


Geen idee wat je daar met een snelle motor moet trouwens.
( dragracen dan, ze hadden vaak geen profiel in het midden van de band _O- )
Er is bijna niet te rijden, het eiland is zestig kilometer breed en een groot gedeelte van Curacao heeft zelfs geen asfalt. ( Wel van links naar rechts )

Morgenochtend even bijlezen hier met een bakkie. :9
 
Hè verdorie, al sinds april heb ik mijn A2 rijbewijs en nog steeds rij ik op de meest sportieve (en langzame) fiets van allen: eentje met trappers.

Zijn er mede-VP'er die ongelofelijk lang zijn en een motorzaak kennen waar ik met mijn 2.00m een mooi pak kan vinden?
 
Goedemorgen allemaal. *O*
Hier terug van vakantie uit Curacao, dus ik ben ook net uit bed.

Twee weekjes op het eiland geweest, vijf motorfietsen geteld waarvan drie Hayabusa's.
Een chopper en een Kawasaki ZZR1400 met een achterbrug van twee meter. _O-
( Die Kwaak was weg voordat ik een foto nam)

Piccie vanaf het terras in Willemstad.

[afbeelding]

Geen idee wat je daar met een snelle motor moet trouwens.
( dragracen dan, ze hadden vaak geen profiel in het midden van de band _O- )
Er is bijna niet te rijden, het eiland is zestig kilometer breed en een groot gedeelte van Curacao heeft zelfs geen asfalt. ( Wel van links naar rechts )

Morgenochtend even bijlezen hier met een bakkie. :9
Volgende week voor mijn werk naar Curacau. Ben benieuwd.
 
Hè verdorie, al sinds april heb ik mijn A2 rijbewijs en nog steeds rij ik op de meest sportieve (en langzame) fiets van allen: eentje met trappers.

Zijn er mede-VP'er die ongelofelijk lang zijn en een motorzaak kennen waar ik met mijn 2.00m een mooi pak kan vinden?


mooi leer pakje MJK motorkleding - MJK Leathers of Damen Leathers | Damen Motorkleding (hebben ook wat leren overals hangen in heenvliet (motorsportshop)


prober anders http://www.martijnsmotorkleding.nl/ (Motorkleding, Motorhelmen, Motorlaarzen | Gratis Verzending) voor gewoon pak, hij kan echt van alles bestellen.
 
Hè verdorie, al sinds april heb ik mijn A2 rijbewijs en nog steeds rij ik op de meest sportieve (en langzame) fiets van allen: eentje met trappers.

Zijn er mede-VP'er die ongelofelijk lang zijn en een motorzaak kennen waar ik met mijn 2.00m een mooi pak kan vinden?
Welkom hier :W

Zou het eigenlijk niet weten, maar misschien kan je hier wat mee...

2 meter lang#message_23319733

https://www.google.nl/url?sa=t&sour...FjAHegQIBBAB&usg=AOvVaw2JVpuZbBVEBGnnmq50ibQQ
 
Ik ben iets minder lang 1,92m, maar motoport rockanje heeft leuke dingen, anders motostore barendrecht.
Groet
Sebas
 
MJK inderdaad, kost wat maar dan heb je iets goeds en 100% goed passend. Ik kon geen broek vinden waar mn benen in pasten, ja 2 maten te groot voor mijn middel, nu de perfecte broek aan m'n reet.
 
Volgende week voor mijn werk naar Curacau. Ben benieuwd.
Iets te servicen in Willemstad? :} Ik mag wel hopen achter de airco. ;)

Alle winkels hebben de deur stijf dicht, nodigt niet echt uit om ergens binnen te stappen.
En als je dan ergens binnengaat dan staat de koeling op het vriespunt. _O-

Je vliegt er ook niet eventjes heen, dus sterkte daarmee. :t
 
Iets te servicen in Willemstad? :} Ik mag wel hopen achter de airco. ;)

Alle winkels hebben de deur stijf dicht, nodigt niet echt uit om ergens binnen te stappen.
En als je dan ergens binnengaat dan staat de koeling op het vriespunt. _O-

Je vliegt er ook niet eventjes heen, dus sterkte daarmee. :t
Onderhoud aan 2 scopen reinigers in een ziekenhuis. En ze hebben inderdaad airco.
Zal voor de rest weinig doen, ik ben toch geen zon aanbidder.

Getinge%20Poka-Yoke.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan