Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Deze ouwe, ik ben nog steeds geen 50!!, is motorloos.
Ander huis gekocht, dus knaken op, geen tijd..
etc etc..

Maar top dat je weer rijdt, en zoals andere ouderen hier je ooit verteld hebben. verstand komt met de jaren

Oh waar ben je gaan wonen?
Ja ik vind het ook erg leuk om weer te rijden. Rij best veel woon-werk tussen Rotterdam en Den Haag. Prima afstand voor een café racer.

Verstand komt idd met de jaren, maargoed dat jij nog geen 50 ben anders hadden ze jou overgeslagen :+ haha
 
Avond :W

Na een lange afwezigheid ook maar weer eens op MF...

Sinds zondag eindelijk een R1100S onder de bips...

heerlijk zo'n boxer, dikke klappen snel thuis... _O-

een rode '99er met ABS, voorzien van een John Gemi-chip...

360.jpg


Staan nog wel wat updates in de planning...even op het gemak op zoek naar bits 'n parts...

Donker ruitje ben ik nog niet helemaal van overtuigd....wellicht dat die weer terug gaat naar stock...
 
Nice, dat ziet er netjes uit. Dingen rijden lekker, zit is ook goed... Mijn broer heeft er een oranje versie van. Ruitje lijkt wel een verhoogde versie, of is het gewoon originele hoogte?
Wat heb je ervoor in de planning?
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad een flip-up ruit...

En qua looks richting "boxercup mamola" maar dan in het rood met zilver..
 
Ik kreeg de voorkant van de 851 maar niet naar m'n zin afgesteld, er voelde steeds iets niet helemaal goed.
Maandag naar Rooske geweest om de voorpoten te laten servicen, eventueel van nieuwe veren te laten voorzien en een nieuwe Ohlins achterdemper op te halen.
Bleek de luchtkamer slechts 50mm te zijn ipv 95, dat verklaarde al een hoop, olie pikzwart, te dik en stonk naar oude ATF... Het zoveelste dingetje wat (net) niet klopte aan de fiets, iets wat ik niet had verwacht bij een zeer goed aangeschreven bedrijf als Biggelaar.

Voor een servicebeurt was het idioot ver rijden eigenlijk, maar een hoop geleerd van de meester, dus de moeite waard.
De voorkant zit weer in elkaar, morgen is de achterkant aan de beurt.
Vandaag eerst maar eens een rondje rijden nu het nog mooi weer is/wordt.
full
 
Avond :W

Na een lange afwezigheid ook maar weer eens op MF...

Sinds zondag eindelijk een R1100S onder de bips...

heerlijk zo'n boxer, dikke klappen snel thuis... _O-

een rode '99er met ABS, voorzien van een John Gemi-chip...

[afbeelding]

Staan nog wel wat updates in de planning...even op het gemak op zoek naar bits 'n parts...

Donker ruitje ben ik nog niet helemaal van overtuigd....wellicht dat die weer terug gaat naar stock...


welkom op MF!!
 
Ik kreeg de voorkant van de 851 maar niet naar m'n zin afgesteld, er voelde steeds iets niet helemaal goed.
Maandag naar Rooske geweest om de voorpoten te laten servicen, eventueel van nieuwe veren te laten voorzien en een nieuwe Ohlins achterdemper op te halen.
Bleek de luchtkamer slechts 50mm te zijn ipv 95, dat verklaarde al een hoop, olie pikzwart, te dik en stonk naar oude ATF... Het zoveelste dingetje wat (net) niet klopte aan de fiets, iets wat ik niet had verwacht bij een zeer goed aangeschreven bedrijf als Biggelaar.

Voor een servicebeurt was het idioot ver rijden eigenlijk, maar een hoop geleerd van de meester, dus de moeite waard.
De voorkant zit weer in elkaar, morgen is de achterkant aan de beurt.
Vandaag eerst maar eens een rondje rijden nu het nog mooi weer is/wordt.
[afbeelding]
Beter, daar ga je blij van worden :Y :]
 
Boxercup in het rood gaat dat er ook zeker gaaf uitzien, ook met 2 kleuren wielen?

Nee...voor en achter gewoon zilver...

beetje de kant van deze replica op..de Mamola editie...maar dan boven helemaal rood met zilver stickers...en dan zilveren onderkuip met rode stickers

boxercup.jpg
 
Hallo! Lees ook weer mee.
in Vorige topic over gehad dat ik als hobby en bezigheids therapie Wrap ging bestellen voor mijn XT.
werd gevraagd om fotos.. alleen door drukte niet heel veel kunnen doen.

We starten hier:

35970791_1994341157306367_5870745631026315264_n.jpg


Stickers eraf , geeft al apart gezicht...

35812649_1994341113973038_1568108163385786368_n.jpg


Na kutten en kloten mijn ALLEREERSTE (!) keer wrappen .. niet geheel blij mee maar voor het eerst .... O-) :9
35812536_1994341237306359_5284604069682348032_n.jpg


Even vakantie break genomen,, gisteravond het lampenkapje gewrapt, dit lukte al beter door weetjes van de eerste keer... Oefening baart kinderen kunst :)

35548136_1994363603970789_6365061783719247872_n.jpg


:W :W :W :W :W :W
 
Laatst bewerkt:
Hallo! Lees ook weer mee.
in Vorige topic over gehad dat ik als hobby en bezigheids therapie Wrap ging bestellen voor mijn XT.
werd gevraagd om fotos.. alleen door drukte niet heel veel kunnen doen.

We starten hier:

[afbeelding]

Stickers eraf , geeft al apart gezicht...

[afbeelding]

Na kutten en kloten mijn ALLEREERSTE (!) keer wrappen .. niet geheel blij mee maar voor het eerst .... O-) :9
[afbeelding]

Even vakantie break genomen,, gisteravond het lampenkapje gewrapt, dit lukte al beter door weetjes van de eerste keer... Oefening baart kinderen kunst :)

[afbeelding]

:W :W :W :W :W :W
Dat gaat er gaaf uitzien... 8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan