Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

En een goeden avond :W

Warme dagen zijn weer aangebroken, zolder (waar we slapen) is nu niet te harden, echt een sauna. Hebben wel een mobiele airco, maar die maakt voor een slaapkamer net ff teveel herrie.
Hebben nu meerdere keren offertes aangevraagd om het hele huis te airconditioneren (ook al enige tijd geleden), maar gewoon 0,0 reacties. Vind dat best bizar, niet interessant genoeg ofzo? Ff een heel huis kost toch een aardig cent... :? :/
 
En een goeden avond :W

Warme dagen zijn weer aangebroken, zolder (waar we slapen) is nu niet te harden, echt een sauna. Hebben wel een mobiele airco, maar die maakt voor een slaapkamer net ff teveel herrie.
Hebben nu meerdere keren offertes aangevraagd om het hele huis te airconditioneren (ook al enige tijd geleden), maar gewoon 0,0 reacties. Vind dat best bizar, niet interessant genoeg ofzo? Ff een heel huis kost toch een aardig cent... :? :/

Men heeft het te druk, dus of reageert niet of komt met idiote offertes.
Onderdorpel van mijn achterdeur is kuis verrot, offerte was iets van € 650,- , voor het vervangen er van.
Ook offerte gevraagd voor het plaatsen van een ombouw om de CV ketel, zat rond de € 950,-.

Dat laatste heb ik zelf gedaan, ochtendje werk en iets van € 150,- materiaal.

Had ook een vraag uitstaan op werkspot voor de dorpel.
1 reactie , man is nooit op komen dagen.
 
Men heeft het te druk, dus of reageert niet of komt met idiote offertes.
Onderdorpel van mijn achterdeur is kuis verrot, offerte was iets van € 650,- , voor het vervangen er van.
Ook offerte gevraagd voor het plaatsen van een ombouw om de CV ketel, zat rond de € 950,-.

Dat laatste heb ik zelf gedaan, ochtendje werk en iets van € 150,- materiaal.

Had ook een vraag uitstaan op werkspot voor de dorpel.
1 reactie , man is nooit op komen dagen.
Bizar toch, sufgerukt gedrag.... :/

Drukte kan ik me nu wel voorstellen, weken terug met dat rukweer ook al het eea geprobeerd, maar toen ook al niks. Als ze nou een offerte komen regelen, kan de installatie evt ff duren, maar dan weet iig iets. Ach ja..... Misschien zelf maar eens wat regelen....
 
En een goeden avond :W

Warme dagen zijn weer aangebroken, zolder (waar we slapen) is nu niet te harden, echt een sauna. Hebben wel een mobiele airco, maar die maakt voor een slaapkamer net ff teveel herrie.
Hebben nu meerdere keren offertes aangevraagd om het hele huis te airconditioneren (ook al enige tijd geleden), maar gewoon 0,0 reacties. Vind dat best bizar, niet interessant genoeg ofzo? Ff een heel huis kost toch een aardig cent... :? :/
Ze komen uit Raamsdonkveer en liggen even op bed met een griepje. O-)
 
Net een motor rijder aangereden op de groene kruis bij de halfweg 2 ! Geloof een africa twin of zoiets .
Wel klote om te zien .
Hopelijk niet te erg , hij bewoog z’n benen en armen dus dat is wel een goed teken !
Sterkte kerel .
 
Dat zag ik ook idd, alles werd omgeleid via Biert en/of sluipweggetje naar Halfweg. Daar was het ook best druk .
 
Middag :W

Had Ruud vandaag aan de lijn, die heeft vorige week ook een ongeluk gehad op de motor. Een of andere sufkut zat met d’r auto op zijn baan, hij kon haar nog ontwijken, maar er kwam ook nog een boom op zijn pad. Paar gebroken ribben, klaplong, bont en blauw, gezicht ook aan barrels. Zijn 600 is er ook niet ongeschonden vanaf gekomen, gaat weer lekker zo... :/

Als hij weer uit de kreukels is, naar verwachting een maand of 2-3, gaat hij mijn vorkpoten uit elkaar halen en na het anodiseren van de buitenpoten weer in elkaar zetten. Hij ging nog kijken of hij nog een goede adoniseerder kon vinden (eentje met motoronderdelen-ervaring zou geen overbodige luxe zijn). De radiale asopnemers zijn inmiddels binnen *D
1406375


De binnenpoten zijn besteld (nog in backorder), Ruud zou dan evt nieuwe glijbussen en wat seals bestellen. Dat is dan het laatste grote project aan de SP. De bobine-upgrade zal gelijk meegepakt worden en de conische balhoofdlagers zullen vervangen worden door oem balhoofdlagers (kunnen niet goed afgesteld worden, er blijft speling op zitten).
 
Laatst bewerkt:
En een goeden avond :W

Warme dagen zijn weer aangebroken, zolder (waar we slapen) is nu niet te harden, echt een sauna. Hebben wel een mobiele airco, maar die maakt voor een slaapkamer net ff teveel herrie.
Hebben nu meerdere keren offertes aangevraagd om het hele huis te airconditioneren (ook al enige tijd geleden), maar gewoon 0,0 reacties. Vind dat best bizar, niet interessant genoeg ofzo? Ff een heel huis kost toch een aardig cent... :? :/
Probeer Samson Airconditioning uit Hellevoetsluis , hij heeft het ook druk maar je weet maar nooit !
 
Middag :W

Had Ruud vandaag aan de lijn, die heeft vorige week ook een ongeluk gehad op de motor. Een of andere sufkut zat met d’r auto op zijn baan, hij kon haar nog ontwijken, maar er kwam ook nog een boom op zijn pad. Paar gebroken ribben, klaplong, bont en blauw, gezicht ook aan barrels. Zijn 600 is er ook niet ongeschonden vanaf gekomen, gaat weer lekker zo... :/

[••]
Je moet ook echt 100 ogen hebben........
 
Je moet ook echt 100 ogen hebben........
Ja joh, echt bizar gewoon. Ze is nog wel gestopt, maar heeft er verder niets meer van gehoord. Nu komt het verzekeringsplaatje nog, had ie haar geraakt, was het duidelijk. Maar hij heeft haar ontweken en heeft daardoor er een "eenzijdig" ongeval plaatsgevonden, weliswaar door haar schuld. De agent die er bij was heeft hij nog gesproken en die adviseerde dat hij het hele verhaal door moest geven aan zijn verzekering en dat hij dan best nog een goede kans maakt. Wel bizar dat het zo moet.... :/
 
Hallo allen,
Nog steeds op zee en nog steeds zoekende. Heeft of weet een van jullie wellicht een schadefiets? Mag vanalles zijn. Op marktplaats niet echt veel succes omdat meeste van Boonstra is en met buitenlands kenteken komt
 
Hallo allen,
Nog steeds op zee en nog steeds zoekende. Heeft of weet een van jullie wellicht een schadefiets? Mag vanalles zijn. Op marktplaats niet echt veel succes omdat meeste van Boonstra is en met buitenlands kenteken komt
Boonstra sowieso niet doen, daar hoor je alleen maar slechte verhalen van. Losse onderdelen kan daar evt nog wel, maar motoren... :N
Wilde daar eens gaan kijken voor een schade SP1 om te gaan verbouwen, kon alleen niet kijken omdat mijn vrouw hoogzwanger was. Jerryt is toen gaan kijken omdat hij daar toevallig naartoe moest om een onderdeeltje op te halen. Motor was echt helemaal goed, niets aan de hand. Vervolgens vroeg hij of ze ‘m even wilde starten, dat was toch allemaal wel moeilijk moeilijk. Uiteindelijk, na wat doorzeuren (bizar dat dat zo moet, maar goed), startten ze ‘m. Hij had gelijk ‘m weer uitgezet, blok klonk als een rammelende knikkerbak. Ook staan daar schademotoren die te gevaarlijk zijn om op te rijden te koop als “ licht rijdbare schade”....

Verder weet ik zo gauw geen schade motoren te koop. Anders ff kijken op marktplaats in de rubriek schademotoren, misschien staat daar wat tussen....
 
Verder weet ik zo gauw geen schade motoren te koop. Anders ff kijken op marktplaats in de rubriek schademotoren, misschien staat daar wat tussen....
Cama motorparts is dichtbij in Maassluis en was vroeger ook aardig actief.
Ze bestaan nog zie ik.. Cama Motorparts - Schade motoren en tweedehands onderdelen voor scooters & motoren

Niet dat ik snel iets zou doen met schadefietsen van een handelaar.
Ze weten leuke puzzles te maken. :)

Achteraf was mijn Raptor 1000 van Boonstra geweest.
Daar had de vorige eigenaar hem gekocht. Met iedere fiets kan je wel wat pech hebben.

Maar naast dat ik vrij veel vervangen had na aankoop klopte er weinig van inwendig (de kabelboom was 'goed0 'bij elkaar geraapt). _O-
 
Hallo allen,
Nog steeds op zee en nog steeds zoekende. Heeft of weet een van jullie wellicht een schadefiets? Mag vanalles zijn. Op marktplaats niet echt veel succes omdat meeste van Boonstra is en met buitenlands kenteken komt

Via Facebook marketplace kan je leuke dingen vinden, en daar zitten de handelaren nog niet echt, dus kan je nog leuke dealtjes maken.
Groet
Sebas
 
Pfff. Vannavond een ongeval voor de deur, motorrijder aangereden en door de voorruit van de auto. Lag in een foetus houding op de passagiersstoel.. Ik vooral boos op de ambulance wedewerkster die aan zijn been bleef trekken terwijl hij riep 'auw m'n rug!'. Toch doorgaan.. tering.
 
Terug
Bovenaan Onderaan