Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Ik ben vanmiddag, na het werk (had vroege dienst) met de ZRX op pad geweest. Wat een heerlijk weer was het! Startte direct op, maar is niet zo raar want echt lang heeft die niet stil gestaan. Slechts 6 weken of zo. Maar wat een heerlijke motor is het toch zeg! Lekker veel pk dus geen gedoe met veel schakelen of ander gedoe. Torque rules.:9~:]*O*
 
Ik ben vanmiddag, na het werk (had vroege dienst) met de ZRX op pad geweest. Wat een heerlijk weer was het! Startte direct op, maar is niet zo raar want echt lang heeft die niet stil gestaan. Slechts 6 weken of zo. Maar wat een heerlijke motor is het toch zeg! Lekker veel pk dus geen gedoe met veel schakelen of ander gedoe. Torque rules.:9~:]*O*
Beter *O* Lekker genieten op die brommert :]


De MT startte van de week trouwens ook gewoon bij de 1e tik na de winterstop. Afgelopen seizoen had ik het idee dat de accu wel aan vervanging toe was, na een paar wkn stilstaan startte die wel, maar niet optimaal. Bij het aan de optimate zetten van de winter, gaf die aan dat ie ook aan zijn einde was. Als het meezit kunnen we er nog ff mee aan de bak :]
 
Ik hoop het voor je! Ik moet m'n optimate snoertje nog aansluiten op de ZRX, het was me te koud in de garage dus nog niet aan toe gekomen. En ik moet de hendels nog veranderen, zitten nu shorty's op, maar die zijn te kort voor mijn kolenschoppen. Maar ik heb de originele hendels nog liggen dus dat is zo gefikst.
Ben wel op Ali wezen zoeken naar langere maar vond de juiste niet.. Maakt ook niet uit.;):t
 
Ik hoop het voor je! Ik moet m'n optimate snoertje nog aansluiten op de ZRX, het was me te koud in de garage dus nog niet aan toe gekomen. En ik moet de hendels nog veranderen, zitten nu shorty's op, maar die zijn te kort voor mijn kolenschoppen. Maar ik heb de originele hendels nog liggen dus dat is zo gefikst.
Ben wel op Ali wezen zoeken naar langere maar vond de juiste niet.. Maakt ook niet uit.;):t
Lange hendels zijn idd wel prettiger :Y

Denk dat hier wel wat tussen staat voor je....

kawasaki zrx levers | eBay
 
Ziet er goed uit GB @Ghetto Bassie . Zet me motor ook eens bij jou neer denk ik haha! :+

@Worldbeater , heb ook wel eens zitten kijken voor sticker met DRS maar ben toch afgehaakt. Ben benieuwd hoe het eruit ziet bij jou!
Er zijn meer plekken om te plakken. De sticker is vast morgen binnen.
Maar de kleine moet voetballen en in de middag en avond mag ik weer naar het ziekenhuis.
Maandag is het nog droog zo te zien aan de voorspellingen. *O*
Blijft toch wel een leuke brommer, leuk voor rondjes cpz:Y
Gaan we zien op tien april. :Y Vandaag met de GS, dat rijdt eigenlijk beter momenteel. Lekker rustig aan.

Ondertussen al bijna 2.000 kilometers naar de revalidatie gereden. 8)7
En de zorgverzekering dekt zoveel fysiobehandelingen ook niet. :')
Ik vind hem schitterend en plaats hem daarom gewoon nog een keertje.
Bekijk bijlage 1354066
_O-

Met die stomme, maar handige liftstick en tie-rib op de voorrem.
Maar een S1000RR met middenbok bestaat niet. :+
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vanmiddag, na het werk (had vroege dienst) met de ZRX op pad geweest. Wat een heerlijk weer was het! Startte direct op, maar is niet zo raar want echt lang heeft die niet stil gestaan. Slechts 6 weken of zo. Maar wat een heerlijke motor is het toch zeg! Lekker veel pk dus geen gedoe met veel schakelen of ander gedoe. Torque rules.:9~:]*O*
Haha moest nog aan je denken vandaag toen ik vanmiddag van huis wegreed.
Als je nu niet rijdt dan mis je echt wat. :Y ;) *O*
Moest wel telepathie zijn.
Ik hoop het voor je! Ik moet m'n optimate snoertje nog aansluiten op de ZRX, het was me te koud in de garage dus nog niet aan toe gekomen. En ik moet de hendels nog veranderen, zitten nu shorty's op, maar die zijn te kort voor mijn kolenschoppen. Maar ik heb de originele hendels nog liggen dus dat is zo gefikst.
Ben wel op Ali wezen zoeken naar langere maar vond de juiste niet.. Maakt ook niet uit.;):t
Dat ligt niet aan jou, ik vind shorties gewoon vreselijk. En ik heb gewoon vrouwenhanden. :+
 
Ik ben vanmiddag, na het werk (had vroege dienst) met de ZRX op pad geweest. Wat een heerlijk weer was het! Startte direct op, maar is niet zo raar want echt lang heeft die niet stil gestaan. Slechts 6 weken of zo. Maar wat een heerlijke motor is het toch zeg! Lekker veel pk dus geen gedoe met veel schakelen of ander gedoe. Torque rules.:9~:]*O*

Haha, fijne fiets he! Mijn ZRX is zaterdag uit zijn winterslaap ontwaakt. De KLR staat nu even in onderhoud en de ZRX mag het even een weekje overnemen :Y
 
Haha, fijne fiets he! Mijn ZRX is zaterdag uit zijn winterslaap ontwaakt. De KLR staat nu even in onderhoud en de ZRX mag het even een weekje overnemen :Y
Zeker een fijne fiets! Dan kun je de lange rit naar je werk in wat meer comfort maken dan met de KLR lijkt me zo. Jouw ZRX is mooi geworden met de gepoedercoate delen erop, in het zwart. :Y Ik heb bij de mijne de shorty hendels vervangen door de originele, gisteren, dat rijd een stuk fijner. :]
 
Heb nog nooit met shorty's gereden, maar kan goed begrijpen dat lange veel fijner zijn. Moet eerlijk zeggen dat de Tengai ook erg fijn rijdt naar de zaak. Hij heeft een kleiner achtertandwiel waardoor 120km/u op de snelweg een eitje is zonder onwijs veel toeren te draaien. Tijdens mijn reistijd is harder van 130 toch niet mogelijk, veel te druk op de weg })

Zwart gecoate spullen zijn inderdaad mooi, binnenkort gaan er nog wat onderdelen naar de coater :Y
 
Owwww, tieten maak ik geen foto's van. Nou ja, deze dan maar die foto is alweer van vorig jaar :Y
_DSF5120-1400px.jpg


Van de winter ook niets meer aan de ZRZ gedaan, dus die ziet er ook nog zo uit. Achterbrug, hanger van de uitlaat, steps en nog wat ongein is toen naar de coater geweest. Er zijn nu handvatdoppen onderweg, de radioatorcover moet een nieuwe frisse kleur en de bovenste kroonplaat is niet zo netjes meer. Die gaan volgende week naar de coater.

ZRXkleur.jpg


Laatste leuke foto's komen van twee weken geleden, toen reed ik met een Versys 1000 SE op Lanzarote en Fuerteventura :9*O* Moet alleen even kijken waar ik thuis wat beelden heb. Alles ligt op de zaak in Arnhem.
 
Mooie foto's! Toch vinnik de ZRX mooier dan een Versys, maar smaken verschillen natuurlijk. Ook een zadel van Topsellerie op je ZRX toevallig?
Dit is de mijne, voor het geval je het gemist hebt.
med.jpg
rechts.jpg

Bovenste foto is nog met de originele schijven en klauwen, er zitten nu radiale klauwen van een Blade op en schijven van Galfer. ( onderste foto )
 
Vertel eens meer over die radiale klauwen? Ik wil ook een upgrade doen met de remmen. Ik blijf er mee klooien, het remt maar daar is alles mee gezegd.

Versys rijdt lekker, maar ZRX is mooier inderdaad })

Edit: Even op de pc gekeken, grotere foto. Ziet er goed uit allemaal! Zit erg leuk spul aan!
 
Laatst bewerkt:
De remklauwen zijn van een "04 "05 Blade, en de adapters zijn gemaakt door iemand die daar mee adverteerde, alleen ken ik de man niet. Als je wil kan ik het wel aan de vorige eigenaar vragen, die heeft ze besteld bij hem. De mijne remt er zeer goed mee, heb maar 2 vingers nodig om hem tot stoppen te krijgen..Zit ook op MF en ik ken hem wel ( de vorige eigenaar dan). Er zit zeker leuk spul op, als je die Öhlins dempers, volledig Akra-systeem enz moet kopen ben je wel wat centen kwijt. Voorvork is ook met Öhlins spul van binnen, gedaan door Rooske. Verder zit er een Dyna-kitje op, ontstekingsvervroeger, en is ie op de bank geweest bij No-Limits, 125 achterwiel pk, hehe. Niet dat ik rij als Rossi, maar het is wel makkelijk.
 
Ziet er netjes uit met die gecoate delen, strakke bike Mark :t

Zal vast erg rot geweest zijn in Lanzarote O-) Versys is ook wel een mooie bike, lijkt met de looks wel een beetje richting de Duc Multistrada te gaan.
 
Vertel eens meer over die radiale klauwen? Ik wil ook een upgrade doen met de remmen. Ik blijf er mee klooien, het remt maar daar is alles mee gezegd.

Versys rijdt lekker, maar ZRX is mooier inderdaad })

Edit: Even op de pc gekeken, grotere foto. Ziet er goed uit allemaal! Zit erg leuk spul aan!
Je zou deze Ebay verkoper eens kunnen contacten, daar heb ik mijn adapters ook vandaan.

https://www.ebay.nl/usr/trc0928?_tr...0%26rvr_ts%3D0196223f1690a68cb477c4c5ffea0f3a

Dan een setje Brembo M4 Monoblocks icm een Brembo RCS19 rempomp er op en je gaat remmen als een malle... :Y
 

Gevonden, thanks! M4 Monoblocks zijn een beetje aan de prijs maar heb een setje Brembo's van een RSV Mille op het oog die ook wel erg fijn zullen gaan werken :9~
 
Ziet er netjes uit met die gecoate delen, strakke bike Mark :t

Zal vast erg rot geweest zijn in Lanzarote O-) Versys is ook wel een mooie bike, lijkt met de looks wel een beetje richting de Duc Multistrada te gaan.

Thanks! Dit jaar nog wat leuke upgrades uitvoeren op de ZRX en dan met een vriendin (die meid van hierboven) het circuit op van Zolder. Zij is instructeur voor de 1 en 1+ groep *O*

Ze willen de Versys naast de Multristada zetten. Maar echt lukken doet dat niet, Multistrada heeft een toffer en feller blok, en 40pk meer.
 
Gevonden, thanks! M4 Monoblocks zijn een beetje aan de prijs maar heb een setje Brembo's van een RSV Mille op het oog die ook wel erg fijn zullen gaan werken :9~
Valt opzich wel mee (voor Brembo begrippen dan), ik heb diverse sets voor €350,- te koop zien staan.

Die brembo’s van de Mille, zijn die axiaal of ook radiaal? Als het radiaal is, houd er dan rekening mee dat Europese motormerken 100mm en Japanners 108mm bevestigingspunten hebben. ;)
 
Thanks! Dit jaar nog wat leuke upgrades uitvoeren op de ZRX en dan met een vriendin (die meid van hierboven) het circuit op van Zolder. Zij is instructeur voor de 1 en 1+ groep *O*

Ze willen de Versys naast de Multristada zetten. Maar echt lukken doet dat niet, Multistrada heeft een toffer en feller blok, en 40pk meer.
Dat zwart maakt de ZRX wel een stuk sjieker zo :9

Dat doet die dame goed dan, zo “oud” lijkt ze mij niet... :t Ik heb er nog wel eens over nagedacht om eens een circuittraining te gaan doen, maar ik ga met de SP niet meer het circuit op :N Heb 2 strakke SP’s aan puin zien gaan, zijn wel weer strak opgeknapt (eentje is nog bezig met de wederopbouw), maar zij gingen dan ook flink los. Ik rijd als een natte krant, dat ene bermbezoek vond ik ook wel genoeg... :X

Die mulitstrada vind ik ook echt wel een dikke bike, leuk voor erbij... :9~
 
Dat zwart maakt de ZRX wel een stuk sjieker zo :9

Dat doet die dame goed dan, zo “oud” lijkt ze mij niet... :t Ik heb er nog wel eens over nagedacht om eens een circuittraining te gaan doen, maar ik ga met de SP niet meer het circuit op :N Heb 2 strakke SP’s aan puin zien gaan, zijn wel weer strak opgeknapt (eentje is nog bezig met de wederopbouw), maar zij gingen dan ook flink los. Ik rijd als een natte krant, dat ene bermbezoek vond ik ook wel genoeg... :X

Die mulitstrada vind ik ook echt wel een dikke bike, leuk voor erbij... :9~
Die ene 'SP' heb ik nog gemaild naar aanleiding van de crash.
Ik stond als baancommissaris bij de laatste bocht richting het rechte stuk.
een heel vreemd ongeluk. Daar verderop crasht bijna niemand. Daarom vroeg ik hem wat er nou misging. :?
En hij reed niet als een gek moet ik zeggen, gewoon een normale gemiddelde circuitrijder. :t
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan