Het Thundercat topic

Ziet er goed uit man ga je wel wat aan hebben en is vooral heel leuk.

Ga je met de poes neem ik aan of voorzien zij je met een fiets?
 
Ziet er goed uit man ga je wel wat aan hebben en is vooral heel leuk.

Ga je met de poes neem ik aan of voorzien zij je met een fiets?

Ja wel spannend 🤪 en ik ga met mijn 🐈😁

Ik weet nog niet of ik wel door een flinke plas water ga rijden. Zie ik dan wel. Me 🐔 🤣
 
Nee hoor, advert verwijderd.
Ligt nog op zolder, te wachten op wat komen gaat.
Huidig fietsje, geen 'band' mee namelijk.
En wordt knetterbek van het wind geraas, of de turbulentie van het dingetje.
En toch niet echt mijn 'ding'.

Verder stuurt het wel als een bloedheet mes door bevroren boter😁

Dus helaas, blijft nog even op de plank liggen😇
 
Nee hoor, advert verwijderd.
Ligt nog op zolder, te wachten op wat komen gaat.
Huidig fietsje, geen 'band' mee namelijk.
En wordt knetterbek van het wind geraas, of de turbulentie van het dingetje.
En toch niet echt mijn 'ding'.

Verder stuurt het wel als een bloedheet mes door bevroren boter😁

Dus helaas, blijft nog even op de plank liggen😇

Yay terug naar een thunderpoes 👍😋
 
🤔

Zou haast zeggen, ALWEER?!?
Dan zou het de 6e keer gaan worden.

Zit meer te denken aan de VR46 R6, of de '17 R6 (das toch ook wel porn on high heels), of een Gixxer '08/'10

Eerst maar eens rijden, kijken of dat houten lichaam nog mee geeft.
Toch al weer ruim 4maanden geleden😇
 
zag ondertussen dat er bij boonstra een hoop BSM Future dempers liggen, weet iemand of die hoe dan ook uit te wisselen zijn met de vampire demper qua bolt-on aansluiting?

de Future heeft een DB Killer en EU goedkeuring.. kan ik veiliger door DE toeren :)
 
Gisteren rijvaardigheids- en bochtentraining gehad in Lelystad. Geweldige ervaring en veel geleerd. Regen gehad en op dat moment niet echt blij mee. Ging goed en achteraf ben je blij dat ik dat ook heb meegemaakt. We gingen best wel hard in de regen :Y en in de regen gewoon je bochten maken. Wel een hele dag op de motor en dan ook nog 1,5 uur naar huis rijden maar met een goed gevoel. Ik weet nu wel waar ik aan moet werken 😋
 

Bijlagen

  • IMG_4956_klein.jpg
    IMG_4956_klein.jpg
    33,9 KB · Weergaven: 14
  • IMG_4972_klein.JPG
    IMG_4972_klein.JPG
    25,6 KB · Weergaven: 11
  • IMG_4985_klein.JPG
    IMG_4985_klein.JPG
    28,6 KB · Weergaven: 10
Top man ziet er dik uit!!! Aankomend weekend weer flink poetsen zo te zien. Wat vond je het leukst, wat het spannendste en waar heb je het meeste aan gehad qua oefening?
 
Top man ziet er dik uit!!! Aankomend weekend weer flink poetsen zo te zien. Wat vond je het leukst, wat het spannendste en waar heb je het meeste aan gehad qua oefening?

Dat wordt inderdaad weer poetsen. Leukst was toch wel in de regen hard over het circuit rijden 😋 schoon asfalt dus het kan. Spannend was wel remmen in de bocht en tegensturen. Ik moet sowieso nog flink oefenen met mijn remtechniek. Dus komende weekenden ben ik te vinden op het industrieterrein. Uitwijken en in de berm rijden was ook wel een uitdaging.
Met een bak vol vertrouwen ben ik wel naar huis gereden. Minder krampachtig op de motor bij nat weer. Maar is altijd nog goed oppassen en flink afstand houden. Ik wil dit soort trainingen zo weer doen, misschien volgend jaar circuit training. Wie gaat er mee 😋
 
Prachtig om dit allemaal te lezen!
Sinds vorig jaar ook in het bezit van een Poes, zeer fijne fiets. Woon/werk, funritjes en het hele jaar door. Overal blaf ze doorheen. 1 keer problemen gehad met de carbs. Na wat sleutel uurtjes kwam ik erachter dat de O-ringen van de zittingen poreus waren. Brandstofpomp pompte de vlotterkamers veelte vol waardoor ze verzoop. Carb revisie setjes erin gehengeld en weer maximaal gaan. Verder las ik verhalen over carb-iceing met de koudere dagen? Gelukkig nooit last van gehad!

Dit is mijnes:} (foto van vorig jaar inmiddels de knipperlichten vervangen door strakke kleine lampies)

1395508


Tot heden veranderd
- knipperlichten
- Valdoppen gemonteerd

Aankomende projectjes
- Xenon/betere verlichting
- Ander pijpje (nu standaardB|)
- Velg striping
- Donker kuipruitje


Aangezien ik van mening ben dat de verlichting van de Cat vele malen beter kan, is dit mijn eerste project waar ik mee aan de gang ga.
Iemand tips met het monteren van Xenon of betere verlichting? Ik moet me eerst nog gaan inlezen hoe ik het voor elkaar ga boxen hoor. Wel ben in al in het bezit van 't WPH.:} Even goed studeren en researchen voordat ik ga beginnen.:t
 
Laatst bewerkt:
Prachtig om dit allemaal te lezen!
Sinds vorig jaar ook in het bezit van een Poes, zeer fijne fiets. Woon/werk, funritjes en het hele jaar door. Overal blaf ze doorheen. 1 keer problemen gehad met de carbs. Na wat sleutel uurtjes kwam ik erachter dat de O-ringen van de zittingen poreus waren. Brandstofpomp pompte de vlotterkamers veelte vol waardoor ze verzoop. Carb revisie setjes erin gehengeld en weer maximaal gaan. Verder las ik verhalen over carb-iceing met de koudere dagen? Gelukkig nooit last van gehad!

Dit is mijnes:} (foto van vorig jaar inmiddels de knipperlichten vervangen door strakke kleine lampies)

Bekijk bijlage 1395508

Tot heden veranderd
- knipperlichten
- Valdoppen gemonteerd

Aankomende projectjes
- Xenon/betere verlichting
- Ander pijpje (nu standaardB|)
- Velg striping
- Donker kuipruitje


Aangezien ik van mening ben dat de verlichting van de Cat vele malen beter kan, is dit mijn eerste project waar ik mee aan de gang ga.
Iemand tips met het monteren van Xenon of betere verlichting? Ik moet me eerst nog gaan inlezen hoe ik het voor elkaar ga boxen hoor. Wel ben in al in het bezit van 't WPH.:} Even goed studeren en researchen voordat ik ga beginnen.:t

Niceee 👍Mijn projectje zal aankomende weekend poetsen zijn en bedrading van de knipperlichten achter. Is niet echt netjes kan veel beter 😋.
 
Waar kan ik Thundercats spotten? 😁 Meeste toch te vinden in het westen van het land. Ben eigenlijk pas 1 tegengekomen in Gelderland omgeving Doetinchem. Ik vraag me af waar jullie rondrijden 😋
 
Olie lampje Brande voor 1 - 2 seconde tijdens hard remmen. Dit was maar eenmalig. Geen lekkage. Normaal of toch een 'probleem'?
 
Kijk even naar de oliestand, glaasje zit aan de rechterkant naast je koppelingsdeksel.
Zorg er wel voor dat je de motor rechtop hebt staan voor een juiste aflezing.

Er zitten 2 puntjes rechts naast het glaasje, daar moet je olielevel tussen zitten, is het wat aan de lage kant gooi er wat bij.
 
Olie lampje Brande voor 1 - 2 seconde tijdens hard remmen. Dit was maar eenmalig. Geen lekkage. Normaal of toch een 'probleem'?
Had ik laatst ook hoor. Bij mij was het inderdaad wat aan de lage kant. Iets bijgevuld en geen problemen meer.

Motor 4 tot 5 minuten laten draaien, rechtophouden en kijken of het op peil is.

Als de motor niet gedraaid heeft staat het wat aan de hoge kant. Na het 4 tot 5 minuten stationair lopen staat het perfect in het midden. Dit is de juiste peil wijze.

Correct me if im wrong:Y
 
Motor rechtophouden met 1 hand en dan bijna achter de kuip naar het glaasje kijken.... Uitdaging 😋
 
Motor rechtophouden met 1 hand en dan bijna achter de kuip naar het glaasje kijken.... Uitdaging 😋
Ik deed het voorheen altijd op m’n paddock. Omdat het me amper te doen leek om ‘m zelf rechtop te houden. Dit bleek dus toch niet de juiste wijze. Motor moet echt op 2 wielen staan en rechtop.

Het is prima te doen hoor. Motor op de zijstandaard. Op de knieën ernaast, de motor rustig naar je toe kantelen en je lichaam als steunpost gebruiken. Ik vind het prima te doen.

Of iemand de motor vast laten houden:+
 
Ik deed het voorheen altijd op m’n paddock. Omdat het me amper te doen leek om ‘m zelf rechtop te houden. Dit bleek dus toch niet de juiste wijze. Motor moet echt op 2 wielen staan en rechtop.

Het is prima te doen hoor. Motor op de zijstandaard. Op de knieën ernaast, de motor rustig naar je toe kantelen en je lichaam als steunpost gebruiken. Ik vind het prima te doen.

Of iemand de motor vast laten houden:+

Is gelukt 👍 morgen maar weer een rondje rijden. He bah wat vervelend nou 😋
 
Ik deed het voorheen altijd op m’n paddock. Omdat het me amper te doen leek om ‘m zelf rechtop te houden. Dit bleek dus toch niet de juiste wijze. Motor moet echt op 2 wielen staan en rechtop.

Het is prima te doen hoor. Motor op de zijstandaard. Op de knieën ernaast, de motor rustig naar je toe kantelen en je lichaam als steunpost gebruiken. Ik vind het prima te doen.

Of iemand de motor vast laten houden:+

Zo deed ik het ook altijd.
Stuk makkelijker, en bij enige twijfel riep er de 3e hand bij..
 
Terug
Bovenaan Onderaan