eventjes een vraagje tussen door. Hoeveel km's maken jullie gemiddeld met een tdm 850 4TX voordat hij op reserve gaat en hoeveel reserve heb je nog over ?
Hij zit er op!!!!Mooiii!
Heb trouwens naar aanleiding van je eerdere foto's het MRA ruitje besteld. Komt hopelijk volgende week (blijkbaar zijn ze niet zo snel bij bike-design)
dat heb ik dus ook voorgehad toen ik hem net had , dacht dat hij nog niet op reserve stond.
Enig idee hoeveel je nog op reserve kunt doen ?
Tot ie begint te sputteren
Eigenlijk wil ik een 15 tands voortandwiel hebben, maar dat is niet te krijgen
Wie heeft er een Dynojet op zijn TDM850 (4TX) laten zetten en wat zijn de resultaten?
Kreeg vandaag te horen dat dat de oplossing zou zijn voor de rukkerige gasreactie.
Toch jammer, voor dat aan-uit effect hoef je helemaal geen andere motor te kopen. Gewoon zorgen dat de klep in het luchtfilter altijd geopend blijft, dan ben je er al grotendeels vanaf... De rest is prima te verhelpen met K&N filters en eventueel een aangepaste uitlaat. Hoewel dat laatste geen vereiste is.Zo,
ben vanaf zaterdag geen TDM rijder meer
Na 40000km in twee jaar (en nu 50k op de teller) vond ik het welletjes en tijd voor wat anders. Wordt het weer een 2- of toch een 4-pitter
Ik ben er uit en het is een kruising geworden van deze twee: een 3-pitter dus. Een Triumph Tiger ABS van 2008
Ik zal de TDM misschien wel gaan missen, dat weet ik nog niet de tijd zal het leren. Wat ik zeker NIET ga missen is dat vervelende aan/uit effect waar ik nu wel mee om kan gaan maar wat de Tiger dus absoluut niet heeft, en das ook wel erg lekker
Allemaal heel veel rijplezier met de TDM
Zo,
ben vanaf zaterdag geen TDM rijder meer
Na 40000km in twee jaar (en nu 50k op de teller) vond ik het welletjes en tijd voor wat anders. Wordt het weer een 2- of toch een 4-pitter
Ik ben er uit en het is een kruising geworden van deze twee: een 3-pitter dus. Een Triumph Tiger ABS van 2008
Ik zal de TDM misschien wel gaan missen, dat weet ik nog niet de tijd zal het leren. Wat ik zeker NIET ga missen is dat vervelende aan/uit effect waar ik nu wel mee om kan gaan maar wat de Tiger dus absoluut niet heeft, en das ook wel erg lekker
Allemaal heel veel rijplezier met de TDM
Ha, die Hanzzzzzzzzzz,
Interresante keuzeben benieuwd naar jou ervaringen
Jij bent nu diegene die jou ervaringen met de TDM tegenover de Tiger kan zetten.
Hou ons op de hoogte aub, we zijn benieuwd naar jou bevindingen
Greeeeeeeeeeeeetzzzzzzzzzzz,
Harrrumpie
Ha, die Hanzzzzzzzzzz,
Interresante keuzeben benieuwd naar jou ervaringen
Jij bent nu diegene die jou ervaringen met de TDM tegenover de Tiger kan zetten.
Hou ons op de hoogte aub, we zijn benieuwd naar jou bevindingen
Greeeeeeeeeeeeetzzzzzzzzzzz,
Harrrumpie
Ik ben er uit en het is een kruising geworden van deze twee: een 3-pitter dus. Een Triumph Tiger ABS van 2008
Onderste is al weg..... je hebt em gekocht?????Iemand bekend met één van deze fietsen? Of de verkoper ervan? Van de onderste verkoper lees ik niet al te beste verhalen....
http://link.marktplaats.nl/200998933
http://link.marktplaats.nl/188483505
Alvast bedankt voor de moeite!
Veel plezier met de Tiger.
Ik heb het juist andersom gedaan.
Ik ben van een Tiger 1050 naar een TDM gegaan.
Onderste is al weg..... je hebt em gekocht?????
FF een mailtje sturen aan de voorziter (Rob apestaartje tdm-trx puntje nl), die reageert meestal wel vrij vlot. Het kan zijn dat het ergens tussendoor geschoten is natuurlijk... Het zijn en blijven vrijwilligers, die het "er even naast" doenIk vraag me echt ernstig af hoe lang ik nog moet wachten op die lidmaatschap van de TDM club............en blijf maar wachten en wachten
Ik vraag me echt ernstig af hoe lang ik nog moet wachten op die lidmaatschap van de TDM club............en blijf maar wachten en wachten
Ach, ze hebben mij ook geaccepteerd, met beautycase en met ouwe lullensteun!Je hebt er toch geen koffers aanhangen he, anders mag je geen lid worden.
Of een middenbok, das ook een handycap voor het lidmaatschap