Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Weet alleen nog een foto dat hij een lucht strike en Pepsi replica had en gestald stonden in een stelling. Heb veel motorbladen nog weer doorgezocht maar kan het niet meer vinden🧐
Nick, misschien eens contact opnemen met BOR motoren in de Lutte. Daar was onlangs een speedshow waar ik ook geweest ben, en die had mooi 2T race spul staan. Misschien is dit de zaak die je bedoelt of kan hij je verder helpen.
 
Gezien het RGV topic aardig dood is soms, stel ik mijn vraag hier ook: Mocht iemand nog ergens een RGV250 duo seat cover te koop weten of er tegen aan lopen, dan houd ik me aanbevolen. Ik heb er geen haast mee. Het gaat om een VJ22A, modeljaar 1991.
 
En een verzekerings gerelateerde vraag: Ik heb jaren lang bij Polis Direct gezeten en was daar zeer tevreden, tot dat ze helaas een paar jaar gelden stopte met motorverzekeringen. Het ging toen over in Combi Motors, waar ik mindere ervaring mee heb qua duidelijkheid en klantenservice. Weet er iemand nog een goede en betaalbare motorverzekering voor de mooie tweetakten?
 
Laatst bewerkt:
Ja daar ga ik ook zoeken. Maar weet ook dat er hier mensen zijn die daar weer meer bedreven in zijn. En met meer ogen zie je ook meer :t

Ik kijk dagelijs ook naar het duokapje voor de RGV maar nog steeds niet gevonden.
Heb er 2 liggen 1 in de originele blauw witte 91 M en de 2de is voor de LS
Mocht ik er 1 vinden hoor je het :Y
 
Ik kijk dagelijs ook naar het duokapje voor de RGV maar nog steeds niet gevonden.
Heb er 2 liggen 1 in de originele blauw witte 91 M en de 2de is voor de LS
Mocht ik er 1 vinden hoor je het :Y

Thanks Erik :t Ik heb inmiddels wel een Duitse site gevonden waar ze aangeboden worden voor E 208,10 Maar dat gaat me te ver. Ik zoek hem nu voor de blauwe witte 91M. Maar als hij in een andere kleur is, kan je hem altijd nog laten spuiten.
 
Thanks Erik :t Ik heb inmiddels wel een Duitse site gevonden waar ze aangeboden worden voor E 208,10 Maar dat gaat me te ver. Ik zoek hem nu voor de blauwe witte 91M. Maar als hij in een andere kleur is, kan je hem altijd nog laten spuiten.

Ik heb 2 voor de M ik zoek de ls
 
En een verzekerings gerelateerde vraag: Ik heb jaren lang bij Polis Direct gezeten en was daar zeer tevreden, tot dat ze helaas een paar jaar gelden stopte met motorverzekeringen. Het ging toen over in Combi Motors, waar ik mindere ervaring mee heb qua duidelijkheid en klantenservice. Weet er iemand nog een goede en betaalbare motorverzekering voor de mooie tweetakten?
Ik zit bij Vetera daar heb ik een verzamelpolis voor de 2takten
https://www.vetera-oldtimerverzekeringen.nl
 
Laatst bewerkt:
Ik zit bij Vetera daat heb ik een verzamelpolis voor de 2takten
https://www.vetera-oldtimerverzekeringen.nl

Die heb zag ik ook voorbij komen als Google resultaat. Moet me toch eens gaan orienteren met meerdere youngtimers nu. Heb vroeger veel gehopt en daar veel mee bespaard. Maar zo makkelijk hoppen als toen, is er nu niet meer bij. De premies stijgen alleen nog maar. Zal eens op de site van Vetera koekeloeren.
 
Hallo , ik post hier niet zoveel maar lees wel dit onderdeel van het forum mee . Nu heb ik wel een vraagje en zodoende … ik ben bezig aan een klein projectje , namelijk een Suzuki GT185 semi cafe racertje . Nu wil ik er graag nog expansiepijpjes op . higgspeed Engeland heeft ze wel maar dat kost me 732€ eer ze hier zijn . Iemand hier die weet of er in nederland iemand ze maakt of verkoopt ? 732€ is me veel om dat nog aan dat kleine motortje uit te geven . Hier een link naar het project en een foto ervan . grtz Marc


Marc
1389168
 
netjes gedaan
zijn erg leuke motoren ik heb er ook 1
ik zou er toch een voorspatbord op zetten of op z'n minst een beugel om het torderen van je voorvork tegen te gaan
 
Hallo , ik post hier niet zoveel maar lees wel dit onderdeel van het forum mee . Nu heb ik wel een vraagje en zodoende … ik ben bezig aan een klein projectje , namelijk een Suzuki GT185 semi cafe racertje . Nu wil ik er graag nog expansiepijpjes op . higgspeed Engeland heeft ze wel maar dat kost me 732€ eer ze hier zijn . Iemand hier die weet of er in nederland iemand ze maakt of verkoopt ? 732€ is me veel om dat nog aan dat kleine motortje uit te geven . Hier een link naar het project en een foto ervan . grtz Marc


Marc Bekijk bijlage 1389168

Ik vind hem erg fraai :t Het antwoord moet ik even schuldig blijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan