Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Die is inderdaad erg mooi, kleurstelling is ook top!

:Y Heb via Google ook de toenmalige vraagprijs nog terug gezien. Kwam een hoop commentaar op. En nu lach je om die prijs. Was gewoon een hele mooie RGV met vele mooie moderne gadgets.
 

Bijlagen

  • 20141123_134411.jpg
    20141123_134411.jpg
    196,1 KB · Weergaven: 23
Tja kan niet zeggen dat ik het mooi vind:N ,het lijkt de Titanic wel met die frameplaten,alleen vind ik die wel mooi8-)
 
Hier reed een maat van mij vroeger ook mee een Yamsel een TZ 350 met Seeley frame ,die van hem was opgeboord tot 380cc,
en deed mee in de 500cc klasse,ding liep zo hard dat hij er RG,s mee bij kon houden,maar helaas niet voor
lang want op Nijvel ging hij kapot in de slipstream van een RG brak een krukaswang doormidden,zoiets had ik
nog nooit gezien,best een dik stuk metaal wat doormidden scheurde.8)7
In het kader van if you can,t beat them join them heeft hij toen ook maar een RG gekocht,daar heb ik ooit een stuk op
mogen rijden,een Ex Bobo van Eijk RG.Later heeft Freek deze opgeknapt en weer aan Bobo terug verkocht.
16467971316_2603ca7068.jpg

Dat was deze,
 
Laatst bewerkt:
@RG-gamma dan had die maat van jou een hele grote baard en een eigen schade bedrijf.
Zijn rg was zwart met donker rood/bruin
Ja dat klopt,al viel het met die baard wel mee,hij had eerder heel grote ballen van staal,helaas veel te jong overleden.
Racen was zijn passie en heeft met de beperkte middelen die hij had toch aardig wat bereikt zoals de 2e plaats in de 500cc
nationaal,hij had eerste kunnen worden maar helaas liet de motor hem nogal eens in de steek, het was vaak meer oplappen
dan dat hij geld had voor nieuw spul.Hij reed ook in een raceoveral waar meer tape op zat dan leer om het geheel nog enigszins
bij elkaar te houden,en een helm waarmee ik niet zou durven rijden.Zijn racebus was eerst een oude afgetrapte Renault estafette
en later een iets betere afgetrapte Ford Transit waar hij een V6 in gelepeld had.Maar ondanks al die ouwe meuk enorm veel lol beleeft.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan