Surf Edward
MF veteraan
Hmmmm mag ik er mijn bedenkingen over hebben? Klopt van kanten dit geheel, zadel/stuur/tellerpartij geheel uit verhouding. Wel een prachtig stuk techniek maar in mijn ogen mislukt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat de hoek van de foto ook erg bepalend is of het resultaat wel of niet goed oogt. Je kunt pas echt oordelen wanneer je er naast staat lijkt me.
Tja laten we het dan maar niet gaan hebben over je ex GT550.Nou nu toch ook vanuit een aantal andere hoeken, het klopt niet, zadel te groot, te street fighter achtig omhoog, tellerpartij te hoog, zit een groot gat tussen teller en tank, jammer want er zit voor een vermogen in waarschijnlijk. En daarbij vind ik het frame ook niet echt fraai, uitlaat einde ook te fragiel.............. verder nog iets? vast maar dan moet ik er naast staan
Bekijk bijlage 1355142Bekijk bijlage 1355143
Nou dat zegt al genoeg over je smaak,nu begrijp ik waarom je die Spondon niks vind.Nee die was perfect
Nou dat zegt al genoeg over je smaak,nu begrijp ik waarom je die Spondon niks vind.
Het was een heel aardig ding toen je hem kocht,maar wat je er van gemaakt heb daar zal
ik maar niet te veel over zeggen,hopelijk blijft dit lot de Zundapp bespaart.
Nee hoor,gewoon mijn bescheiden mening,wat met met een motor doetIk lees hier frustratie
Nee hoor,gewoon mijn bescheiden mening,wat met met een motor doet
moet men zelf weten,daarom hoef ik het nog niet mooi te vinden,zo ben ik ook geen fan van ratbikes en verbouwde streetfighters.
Nou dat zegt al genoeg over je smaak,nu begrijp ik waarom je die Spondon niks vind.
Het was een heel aardig ding toen je hem kocht,maar wat je er van gemaakt heb daar zal
ik maar niet te veel over zeggen,hopelijk blijft dit lot de Zundapp bespaart.
Nee niet de zaag
Ik kan zoveel motoren opnoemen waarvan ik denk wat hebben ze nou weer gedaan,ik ben dan ook fan
van zoveel mogelijk origineel houden,ik durf niet eens meer te kijken bij de streetfighter topics ,bobbers en cafe racers,
90% vind ik verkrachting van het origineel terwijl de eigenaren er de grootste lol mee hebben.
Zo,n Spondon kan ik wel waarderen omdat het een verbetering is van het origineel wat wegligging,remmen en vering betreft.
Dat werd ook vroeger gedaan door oa Nico Bakker,Rickman,Seeley,Martin enzzzz.Zelf heb ik een Nico Bakker Z1000 en Rickman Z900
gehad daar zat behalve de tellers en motorblok niets op wat origineel Kawasaki was en waren een grote verbetering
tegenover het origineel.Zo kon ik de Kawasuki GT550 ook wel waarderen omdat het een verbetering is van het origineel
wat wegligging betreft,alleen wat je er op gefabriekt had dat is niet mijn smaak,hoeft ook niet als je er zelf maar blij van
werd.
Die zwarte die je mooier vind die vind ik juist weer niks omdat het er uit ziet als een niet bij elkaar passend geheel,
te veel een mix van oud en nieuw,dat past niet bij elkaar.Maar ook op die Spondon zitten onderdelen die ik zelf zo niet
zou hebben gedaan,zoals bijvoorbeeld dat GSX-R kontje,daar had ik wat anders voor gekozen.
Eigenlijk zou jou ex GT550 kontje er wel op gestaan hebben
Met een special maken is niks mis,heb ik ook gedaan met mijn Kreidler,het gaat om de manier waarop,ik zie op het forum regelmatigWeest gerust, heb geen zaag in de Dapp gezet en gaat er ook niet inkomen. Maar ook deze is een special, er klopt niks van wat er origineel op hoort te zitten. Eigenlijk een bij elkaar geraapt zooitje. Maar wel dusdanig dat het mij kan bekoren. Ooit als brommer in NL het licht gezien en nu op motorkenteken gekeurd met 125 eronder, bedoel spaakwielen met schijfrem????? Over die 125 gesproken, die ligt nu uit elkaar bij een ervaren tuner, big end, alle lagers , koppeling nieuw, nieuwe zuiger erin, poorten bijwerken, membraan inlaat en een op maat gemaakte expansie uitlaat.......
Ik zal je dan maar niet vertellen over mijn 996SPS....... ooit als rode ori 916SP begonnen, na 25Kkm door eerste eigenaar bij B te Oi het blok van een 996SPS erin laten lepelen, de volgende eigenaar heeft het ding zwart gespoten en het frame rood en volledig zwevende remmen voor erin gestopt. Ik heb er moderne radiale rem en koppelingspompen opgezet en onlangs carbonwielen erin, en ben er rete blij mee. Fijnst sturende Duc die ik ooit gehad heb, ook loopt het blok fantastisch, zo mooi geflowed door de oude biggelaar, heeft een bijna lineaire vermogensafgifte curve!
Mijn Rgv valt bij jullie dus niet in de smaak
Als Surfroy01 hem mooi vind kan ik alleen maar zeggen bah wat lelijkMijn Rgv valt bij jullie dus niet in de smaak
Mooi ding!Mijn Rgv valt bij jullie dus niet in de smaak