Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Speedshow De Lutte vandaag en morgen

Bedankt voor het melden.Ga misschien wel even langs, vandaag of morgen. Mooie gelegenheid om de NS400 weer even uit te laten.
 
Ik ben vanmiddag even geweest echt de moeite waard om naar toe te gaan. Er staat mooi spul!
 
RG400 op een Japanse sloperij
 
RG400 op een Japanse sloperij
Ergens van de bodem van de oceaan geschraapt zo te zien.:Y
 
Speedshow De Lutte
Mooie foto's. Zelf ben ik er zondag geweest en er stond echt bijzonder spul. Had eerlijk gezegd wel wat meer bezoekers op een 2T verwacht. Toen ik er was, was er slechts 1 RD350LC in streetfighter uitvoering. En ik zelf met de NS 400.
 
1385727
 
Die RG stond ook op de motormarkt in Hardenberg.
Zag er zo op het 1e gezicht netjes uit.
Denk alleen niet dat de voorvork origineel is want er zitten adapter platen op en dat had de rg niet standaard.
 
Goedemorgen 2t fanaten.
Een hele tijd terug(jaar/jaren) heeft er een jongen met een interview in een motorblad gestaan. Deze had een motorzaak en een verzameling rgv250’s

Mijn vage geheugen dacht aan moto73 maar kan ook motor zijn.
Weet iemand meer over dit artikel?

Zo het graag nog eens terug willen lezen maar weet dus niet precies is welk blad en welke levering.

Bedankt
 
Goedemorgen 2t fanaten.
Een hele tijd terug(jaar/jaren) heeft er een jongen met een interview in een motorblad gestaan. Deze had een motorzaak en een verzameling rgv250’s

Mijn vage geheugen dacht aan moto73 maar kan ook motor zijn.
Weet iemand meer over dit artikel?

Zo het graag nog eens terug willen lezen maar weet dus niet precies is welk blad en welke levering.

Bedankt

Als je het jaartal en maand weet, dan kan een desbetreffende redactie je er vaak mee helpen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan