Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Is ook wel lekker duidelijk die advertentie,zo te zien een 50 cc motortje,al zit er een maar een klein carbje op.
Ik gok een replica jaren 60 Suzuki frame,blokje kan ik niet zo gauw plaatsen,lijkt mij geen Suzuki blok.
 
Laatst bewerkt:
Omdat je er anders niet op past;)

Wel hoor, ga af en toe naar classic demo gedoe en daar rijdt een zeer corpulente man op een 50 cc sachs racertje , Wesselius als ik me goed herinner.
En die past er ook op maar ik moet toegeven ; het ziet er wel vreemd uit op zo'n ultra smal 50 cc zitje :+
 
Wel hoor, ga af en toe naar classic demo gedoe en daar rijdt een zeer corpulente man op een 50 cc sachs racertje , Wesselius als ik me goed herinner.
En die past er ook op maar ik moet toegeven ; het ziet er wel vreemd uit op zo'n ultra smal 50 cc zitje :+

Dan heb je nog geen hangbuikzwijntjes op minibikes gezien :X_O-
 
Dan heb je nog geen hangbuikzwijntjes op minibikes gezien :X_O-
Zoiets dus_O-,
hqdefault.jpg

Maar normaal gesproken zijn de echte 50cc mannen allemaal klein van postuur.
 
Ik ben bang dat het nog niks is geworden,nieuwste berichten stammen uit 2014-15,waarschijnlijk een financiële
oorzaak,want daarna word het stil rond dat project,het kost natuurlijk ook niet weinig ff naar de zoutvlakte reizen met alles
wat daar bij komt kijken en Aalt is ook niet meer de jongste,dus wie weet spelen
er nog andere zaken.
Kennisgeving voor omleiding
 
Als Burt Monroe het kan, dan moet Aalt het ook kunnen :Y
 
Als Burt Monroe het kan, dan moet Aalt het ook kunnen :Y
Ja dat zal allemaal wel,maar het is een feit dat het al een jaar of 4 stil is rond dat project,meestal geen goed teken.
Er is verder ook helemaal niks te vinden op het net.
 
Het is nog niet gelukt een paar jaar stond er te veel water op Bonneville en daarna is het stil geworden en ja Aalt is ook al dik in de 70.
 
Laatst bewerkt:
Ja maar een nette zal ook geen koopje zijn.Net zoals die veiling in de USA waar kleintjes voor net zoveel of meer dan grote verkocht werden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan