mn 4liter-fles vandaag leeggegoten in de olieboot, en even uitgerekend dat ik dus 1 liter op 900 km verbruik...
Ik denk dat die 4liter kan niet meer vol zat.
Je snapt er echt helemaal niets van he.Dus al die mensen die die olie in hun blok gebruiken die denken maar dat hij het nog doet.
Nee.Je snapt er echt helemaal niets van he.
verschil km stand bij openen fles en nu leeg gedeeld door 4 ?dan snap ik de DUS niet.
dus..
verschil km stand bij openen fles en nu leeg gedeeld door 4 ?
Gelukkig maar want als jij het zou snappen dan zou ik me zorgen gaan maken.
Ik heb even een beetje onderzoek gedaan en wat valt mij op?Gelukkig maar want als jij het zou snappen dan zou ik me zorgen gaan maken.
Weet je wat mij opvalt dat als het woord actie valt dat jij altijd reageert met hoe goed het wel is of iig dat het wel goed moet zijn omdat er 4 personen zijn die het in hun motert gebruiken zonder acute problemen.Ik heb even een beetje onderzoek gedaan en wat valt mij op?
Zodra het woord Action valt ben jij een van de eerste die reageert vol aversie.
Kan het zo zijn dat jij daar hebt gewerkt en dat ze je buiten hebben geflikkerd omdat het een beetje te hoog gegrepen was voor je?
Dus je ontkent het niet?Weet je wat mij opvalt dat als het woord actie valt dat jij altijd reageert met hoe goed het wel is of iig dat het wel goed moet zijn omdat er 4 personen zijn die het in hun motert gebruiken zonder acute problemen.
Zelf schijn je het niet te gebruiken en schijn je niet in het bezit ve motert te zijn. Verder geef je nooit blijk van veel kennis op het gebied van smeermiddelen toch blijf je als een kip zonder kop maar de volgens de door de motorfabrikanten opgestelde eisen die deze over een langere periode en ongetwijfeld degelijk onderzocht hebben afwijzen. Daarmee verkeerde informatie verstrekkend aan mf lezers.
Weet je wat mij opvalt dat als het woord actie valt dat jij altijd reageert met hoe goed het wel is of iig dat het wel goed moet zijn omdat er 4 personen zijn die het in hun motert gebruiken zonder acute problemen.
Zelf schijn je het niet te gebruiken en schijn je niet in het bezit ve motert te zijn. Verder geef je nooit blijk van veel kennis op het gebied van smeermiddelen toch blijf je als een kip zonder kop maar de volgens de door de motorfabrikanten opgestelde eisen die deze over een langere periode en ongetwijfeld degelijk onderzocht hebben afwijzen. Daarmee verkeerde informatie verstrekkend aan mf lezers.
bladiebla ongetwijfeld degelijk onderzocht hebben bladiebla
Ik kan van de info die jij geeft over Action olie niet veel anders zeggen, een aantal foto's en roepen dat het meuk is
aiaiai een aanname.
Er staat genoeg moet je het willen lezen en dan ook nog kunnen begrijpen
Dus je ontkent het niet?
Doe eens een voorbeeldje dan...