Klopt en hoe spelen ze er dan op in ?Her en der op site's, waar diverse producenten aangeven, hoe ze inspelen op de veranderende eisen die aan motorolie worden gesteld. Fosfor en zink vernaggelen bijvoorbeeld de werking van cat's, dus mag er minder van in olie zitten.
Ja ik ook vast niet zelluf gevonden die links.Welke mag je zelf uitzoeken. Ik ben een groot promotor van doe het zelven.
Vanwaar de overgang van sg naar ma ?
Kan een sg geen mb zijn dan?Vanwaar de overgang van sg naar ma ?
Diesel bij de tankstations is allang en590 en als je een diesel rijdt, heeft de Action ook vast wel motorolie voor diesels met de juiste keurmerken van de autoleveranciers.
Klopt en hoe spelen ze er dan op in ?Ja ik ook vast niet zelluf gevonden die links.
Ik betwijfel, of de action een 5w30 olie met ford specificatie voor moderne diesels heeft.
Kan een sg geen mb zijn dan?
Wanneer is die ma-mb norm gekomen?
is er geen sg olie zonder ma of mb spec?
SM is weer anders dan SL.
SM is weer anders dan SL.
Yep en om jouw stokpaardje terug te komen, een te hoog zddp gehalte in de olie schijnt voor verhoogde slijtage te zorgen.
Als ik opschrijf welke geestesgesteldheid je moet hebben om Action olie in je motorfiets te gieten krijg ik direct een ban van een week. En dan bedoel ik nog niet eens de kwaliteit van de olie.
Als ik opschrijf welke geestesgesteldheid je moet hebben om Action olie in je motorfiets te gieten krijg ik direct een ban van een week. En dan bedoel ik nog niet eens de kwaliteit van de olie.
de rekensom was in feite NOG gecompliceerder: ik goot de laatste liter er dus van de week in, en aangezien het een week geleden was dat ik mn olielampje had zien branden en weer had bijgevuld en ik ongeveer 900km per week rijd, met teruggerekend wat de kmstand was toen ik begon met dit prachtige product .. kwam ik uit op wat ik over een week zou hebben gereden / 4 liter = 1 op 900Nee dan reken je pas bij het openen van de volgende fles..
Probeer eens niet persoonlijk te worden.
Wat is er anders in sl olie tov sm daar ging het over.
Zuiverder metende rekensom was in feite NOG gecompliceerder: ik goot de laatste liter er dus van de week in, en aangezien het een week geleden was dat ik mn olielampje had zien branden en weer had bijgevuld en ik ongeveer 900km per week rijd, met teruggerekend wat de kmstand was toen ik begon met dit prachtige product .. kwam ik uit op wat ik over een week zou hebben gereden / 4 liter = 1 op 900
ik kan er een paar meter naast zitten natuurlijk
het rare is.. ik blaas geen overdreven zwarte wolken achter me uit, hij lekt niet.. het moet verbrand worden maar ik merk er weinig van. kreeg al de tip om niet teveel op de motor af te remmen.. andere tips?
Zuiverder meten
En bij hoog verbruik overstappen naar andere olie.
de rekensom was in feite NOG gecompliceerder: ik goot de laatste liter er dus van de week in, en aangezien het een week geleden was dat ik mn olielampje had zien branden en weer had bijgevuld en ik ongeveer 900km per week rijd, met teruggerekend wat de kmstand was toen ik begon met dit prachtige product .. kwam ik uit op wat ik over een week zou hebben gereden / 4 liter = 1 op 900
ik kan er een paar meter naast zitten natuurlijk
het rare is.. ik blaas geen overdreven zwarte wolken achter me uit, hij lekt niet.. het moet verbrand worden maar ik merk er weinig van. kreeg al de tip om niet teveel op de motor af te remmen.. andere tips?
Ja en ?http/www.oilspecifications.org/api_eolcs.php