het sleutelblunders van anderen topic

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.290
5.655
Plaats hier het gepruts wat je van een ander tegen komt.

AAN MOTORFIETSEN!

liefst met foto's :Y

spelregels, omdat iedereen fouten maakt;

  • geen namen
  • geen kentekenplaten
  • geen veroorzakers in beeld
  • hou het technisch
  • maak het niet persoonlijk
  • dit is geen olie topic
  • geen algemeenheden
  • Het is geen auto topic
  • Het is geen zelf sleutelaar tegen professional topic
 
Laatst bewerkt:
Zo kocht ik ooit een Honda C50 voor weinig. Het motortje rookte wel een beetje, maar verder reed de brommer mij goed genoeg. Na de eerste keer tanken (tankje zit onder het zadel) viel mij op dat het rond de dop nogal vettig was. Nou, autobenzine erin en karren maar. Spoedig was het roken over. Bij navraag zei de verkoper: ja, ik tankte altijd brommerbenzine/mengsmering. Het is toch immers een brommer?
Inderdaad. "Liever een vette bek dan een schrale doos".
 
Jaren terug in Polen de verkeerde benzinepomp gepakt ( m'n Pools was nog niet zo geweldig zeg maar )

Bleek daar ook 2 takt uit de regulieren benzinepompen te kunnen komen. Wist ik veel ...

Verdomme, wat rookte dat Suzuki jeepje :) :) alsof de kop was gesprongen.

Blok van die jap gaf trouwens geen ene fuck, heb t tankje gewoon leeg gereden * grinnik *
 
Ik denk dat je daar niet veel last van hebt, die olie verbrand hij ook wel.
Ik heb het nooit gemerkt bij mijn auto, die had op het laatst een liter op de 270 km nodig. (Dat is zo’n 1 op 30)
Inmiddels nieuwe zuigers en cilinders maar hij loopt nu niks anders.
 
sketch-1564585021458.png
en de anwb maar de zekering van de ontsteking laten klappen op zoek naar ontsteking problemen
 
Muah, tot nu toe, zelfs 1 maal met de motor, prima geholpen door de ANWB. Ik ben eigenlijk alleen maar vakmensen tegen gekomen.
Die "echte" ANWB'ers kunnen best wat, ( hadden dacht ik ook redelijke hoge eisen voor je hier op kan solliciteren ?? )

Als je pech hebt, krijg je chef takeldoos van een extern bedrijf, die er al 15 uur heeft opzitten.. en oproep dienst heeft.
Die gast wil alleen maar weer terug naar z'n nest..


Ik ben in de loop der jaren ANWB-ers aan beide kanten van het spectrum tegengekomen. Zowel als afnemer van hun diensten, en als leverancier van diensten, maar ook gewoon privé. Het zijn net mensen, die ANWB-ers. Is mijn ervaring tenminste. ;)
 
De ANWB kom je niet zomaar bij als monteur.

Oud collega van mij heeft het ooit geprobeerd. Je moet allerlei examens doen, qua techniek maar ook sociale, agressiviteit gevallen etc etc.

Schijnt dat er van de +/- 100 sollicitanten er maar 3 daadwerkelijk worden aangenomen (is al wel een aantal jaar geleden)

Dus ik denk dat de meeste ANWB'ers wel goede monteurs zijn, bergings chauffeurs moet je niet teveel van verwachten..
 
De ANWB kom je niet zomaar bij als monteur.

Oud collega van mij heeft het ooit geprobeerd. Je moet allerlei examens doen, qua techniek maar ook sociale, agressiviteit gevallen etc etc.

Schijnt dat er van de +/- 100 sollicitanten er maar 3 daadwerkelijk worden aangenomen (is al wel een aantal jaar geleden)

Dus ik denk dat de meeste ANWB'ers wel goede monteurs zijn, bergings chauffeurs moet je niet teveel van verwachten..
Een goede automonteur wil niet zeggen dat je een goede motormonteur ben.
Ik heb ooit met mijn auto met pech langs de rijksweg gestaan,de ANWB monteur kon mij niet helpen,de bergingswagen was er binnen het
half uur,die man heeft mij thuis afgezet en de auto bij de dealer gebracht, perfect geregeld.
:Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan