• Beste Bezoeker,

MF heeft een update gehad. Kijk hier voor meer informatie.

het sleutelblunders van anderen topic

IJzervreter

MF veteraan
29 apr 2004
15.989
120
Die hoofdzekering op die Sabre is te zwaar, het koperdraad is veel te dik. Daar hoort gewoon dun koperdraad tussen.8)7

Dasher1976

MF veteraan
25 apr 2010
1.447
6
42
Finnewold
Die hoofdzekering op die Sabre is te zwaar, het koperdraad is veel te dik. Daar hoort gewoon dun koperdraad tussen.8)7
Kijk dat zjin de tips waar ik wat mee kan :}

Toch ga ik voor een wat onconventionele optie; ik zet er een compleet nw startrelais op, en de kroonsteentjes vervang ik maar door een wat meer motorgerelateerde stekkerverbinding.

IJzervreter

MF veteraan
29 apr 2004
15.989
120
Loopt de Sabre mooi stil in de cilinderkop? De mijne die ik ooit had, had last van pitting in de nokassen. Kwaaltje.

ZX7-aRnold

MF veteraan
13 aug 2003
21.882
26
42
Hoogezand
Bezoek site
ai, klote. En vloeibare pakking in een carbB|

Thuissleutelaar of een slechte branchegenoot?
Was het maar vloeibare pakking, zou ik nog mee kunnen leven in geval van nood, maar dit is gewoon een 2k lijm ofzo, alles breekt zo af.

Helaas 2jr geleden bij een branchegenoot geweest, alles gereinigd etc etc. Beste man heeft er 47km mee kunnen rijden. Naast bovenstaande was het balhoofdlager zo gaar dat het stuur in 10 klikken te stellen was. Dat is echt niet van de laatste week hoor ;)

Rick-M

MF veteraan
Donateur
2 apr 2010
2.115
8
27
Twente
IMG_20190301_172050.jpg

De elektra kunsten van de vorige eigenaar. Twisten en vast tapen. Toegeven, valt reuze mee in vergelijking met de rest hier.