Het MT-07 Tracer topic - deel I

Vandaag de Tracer gehaald, rijdt super :] . Alleen jammer nog van die nieuwe bandjes en die 5000 rpm :Z , hij wil zo graag.

TomTom houder ook hier op de crossbar (thanks MichelS :t ), stroom hiervoor moet ik nog uitzoeken.
 
Laatst bewerkt:
Er zit een speciaal 12v stekkertje achter de linker kap aan de voorkant die op je contact geschakeld zit speciaal voor je navi enz ;) je moet alleen ff een connector kopen en daarop jouw voedingskabel koppelen.
 
Heb je een tip welke en waar?

Ik heb het zelf iets anders gedaan en er deze 12V adapter opgezet. Daar zit al een stekkertje aan. De draadjes een stukje blank gemaakt en daar de draadjes van de navigatie houder aan gesoldeerd. Kan ik ook gelijk een telefoon opladen.
 
Tracer vandaag opgehaald van z'n 40.000km beurt, dus hij kan er weer even tegen.
3 kleppen hebben nieuwe klephoedjes gekregen, dus dat was wel nodig.

Zo dan gaan die kilometers rap.
Bij welke km stand heb jij de ketting/tandwielen laten vervangen ?
Ik zit nu op 26000 en de set ziet er nog goed uit.
 
Henkm, veel plezierige en veilge kilometers gewenst!

Thanks, gaat lukken, de eerste 200 zitten er op.
Stroom achter linkerkap aangesloten, originele stekker vervangen door universeler exemplaar, werkt prima.
Alarm onder zadel gemonteerd en zilver blinkend schakel stangetje voorzien van zwarte krimpkous.
 
TomTom houder ook hier op de crossbar (thanks MichelS :t )

Heb je daar nog iets voor moeten aanpassen of passen de boutjes precies in de gaatjes?

Nevermind. Ik had even goed moeten zoeken |(
De oplossing is een nieuwe baseplate en daar de kogel afzagen. Heb er zojuist eentje besteld.
 
Laatst bewerkt:
Heb je daar nog iets voor moeten aanpassen of passen de boutjes precies in de gaatjes?

Misschien moeten vermelden dat de gaatjes niet precies overeenkomen. Ik heb 2 sleuven iets (1 mm per sleuf) langer moeten vijlen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog korte hendels liggen voor de mt-07(zwart met rode knoppen), ook van ali waar ik nu 40000 mee rij. PB voor intresse

mvg

pUch
 
De tomtom zit inmiddels netjes op de crossbar. Dank voor de tips iedereen :t

Ik heb een losse RAM base gevonden voor nog geen tientje op camera.nu. Daar heb ik de kogel afgezaagd, een extra gaatje geboord, verzonken, twee M5 boutjes en borgmoeren erop en monteren maar.

Was nog even pielen, want het paste maar net allemaal, maar hij zit er prachtig op.

full
 
Laatst bewerkt:
Yep, identiek aan hoe ik de mount heb gemonteerd. Bij Blue is nog een stukje fietsbinnenband tussen de base en de montagebar geplaatst.

Tomtom op kronkelroute zetten en gaan, wel op tijd thuis voor het eten he!
 
vind de originele ketting wel meevallen: 35.000 km nu en nog steeds niet aan vervanging toe.

Dat is een mooie kilometerstand, die je er mee gereden hebt. Dat zie je niet zo vaak, geef je hem een speciale behandeling. En wat voor smeermiddel gebruik je.


Groeten eip
 
Laatst bewerkt:
Iemand enig idee waar ik zo’n stekkertje vind om de Tomtom direct aan te sluiten op die kabel achter het paneel links voor?
Ben niet zo heel technisch, maar een stekker aan het draadje van de tomtom zetten moet nog wel lukken.
 
Daar ik een tanktas gebruik kan ik mijn TT niet op de crossbar monteren.

heb nu een M8 gaatje geboord in mijn scherm en de TT net boven het dashboord.
full
 
Afgelopen donderdag 1e beurt (1100 km er op zitten :]) en Akra uitlaat er onder.
Wat een verschil in geluid, veel "donkerder", klinkt imho stuk beter.
Qua rijden is er eigenlijk geen gewenning nodig geweest (komende van 2004 GSX750F). Wel wat meer schakelen en (nog) op de toertjes letten.
 
wie heeft ervaring met een vervangende ruit voor de tracer 700. de standaard ruit geeft mij onvoldoende bescherming en veel lawaai boven de 120 km/h.

heb alle standen reeds geprobeerd maar niets helpt voldoende.
 
RemPotje.JPG

Het witte achterremvloeistofpotje (scrabble?) vond ik wat opvallend. 40 mm PVC pijp, in lengterichting 1 cm uitzagen, zwart spuiten en voila.
 
Terug
Bovenaan Onderaan