Het MT-07 Tracer topic - deel I

Ik ben benieuwd naar deze fiets.
Lijkt me goedkoop in onderhoud en zuinig qua benzine.

Hopelijk komt er nog wel de mogelijkheid tot een middenbok.

Ik ga er in iedergeval een proef ritje op maken :)
 
Ik ben benieuwd naar deze fiets.
Lijkt me goedkoop in onderhoud en zuinig qua benzine.

Hopelijk komt er nog wel de mogelijkheid tot een middenbok.

Ik ga er in iedergeval een proef ritje op maken :)
Ik weet dat m'n Naked 1:23-25 deed terwijl ik er -totaal- niet zuinig mee rond reed (verbruik met standaard uitlaat was nog beter) :).
En voor de MT-07 is van SW Motech een middenbok te krijgen. Waarschijnlijk is die later ook wel te krijgen voor de Tracer uitvoering. Grote kans dat ie als originele accessoire te krijgen is (met bijbehorende prijs :P).
 
Ik weet dat m'n Naked 1:23-25 deed terwijl ik er -totaal- niet zuinig mee rond reed (verbruik met standaard uitlaat was nog beter) :).
En voor de MT-07 is van SW Motech een middenbok te krijgen. Waarschijnlijk is die later ook wel te krijgen voor de Tracer uitvoering. Grote kans dat ie als originele accessoire te krijgen is (met bijbehorende prijs :P).
Klinkt veel belovend. Stuk beter dan mijn huidige fazer ;)

En het is jammer dat de middenbok hier niet standaard op zit, bij de 900 wel het geval.
Maar ja de 700 is in prijs stuk interessanter.
 
Vanafprijs in Duitsland is €7895. Een nieuwe MT-07 kost daar €6395, in Nederland €7299. €7299 - €6395 is €904, dus €8799 voor een nieuwe MT-07 Tracer in Nederland?
 
Eerste post hier, maar het melden waard: ik hoor net van Yamaha (via Facebook _O- ) dat de NL prijs vandaag bekend wordt gemaakt. Ben benieuwd!
 
Zonet een paar extra berichtjes van Yamaha: de NL prijs wordt €8999,- en hij komt waarschijnlijk na 25 Juli pas bij de dealer... Lang wachten!
Bron: Yamaha Nederland via Facebook.
 
Laatst bewerkt:
Zonet een paar extra berichtjes van Yamaha: de NL prijs wordt €8999,- en hij komt waarschijnlijk na 25 Juli pas bij de dealer... Lang wachten!
Bron: Yamaha Nederland via Facebook.

Is €1000 boven de prijs van de nieuwe Versys 650 in de basis uitvoering. Dit roept de vraag op of de Tracer 700 echt zoveel beter is.
:)
 
Laatst bewerkt:
Ik zou 2000,- meer neerleggen voor de 900. Of anders een 2ehands 900 halen. Je krijgt meer vermogen, zelfde gewicht +-, usd vering waar aftermarket veel meer voor te krijgen is mocht je het willen verbeteren.
 
Ik zou 2000,- meer neerleggen voor de 900. Of anders een 2ehands 900 halen. Je krijgt meer vermogen, zelfde gewicht +-, usd vering waar aftermarket veel meer voor te krijgen is mocht je het willen verbeteren.

Yep!

Het gat naar de Tracer 900 is niet heel groot.
 
Ik zou 2000,- meer neerleggen voor de 900. Of anders een 2ehands 900 halen. Je krijgt meer vermogen, zelfde gewicht +-, usd vering waar aftermarket veel meer voor te krijgen is mocht je het willen verbeteren.

Op zich heb je wel gelijk maar....voor die €2000 kan je die 07 van zeer goede vering laten voorzien en geld over voor leuke spulletjes. En zo te lezen in het tracer 900 forum heeft die ook andere vering nodig, dus moet je die ook nog eens bij optellen.

Maar nogmaals het verschil is inderdaad niet heel groot.
 
Was bij een Yamaha dealer in NL. Ik vertelde dat de Tracer 700 9k ging kosten, maar dat wisten zij nog niet........ Zie dat deze ook officieel op de Yamaha NL site staat!?! Hij vond de prijs ten opzichte van een MT-07 en de concurrenten aan de hoge kant. Benieuwd naar de testen die binnenkort wel zullen verschijnen.
 
Er komen accessoire-paketten met 20% korting maak ik op uit verschillende reviews:
Test, Yamaha Tracer 700: a superior mid-class

Many customisation kits are available (Sport, Touring Hard, Touring Soft, Touring Classic, Touring Winter, All road) with a 20% price reduction.

Foto's van de fietsen met gemonteerde accessoires zijn hier al te vinden: https://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/sport-touring/tracer-700.aspx?view=accessories#/ De nieuwe losse artikelen missen nog de foto's, maar er zit erg mooi spul tussen. De 'all-road' spreekt me het meest aan: touring scherm, crash bars en LED PIAA mistlampen :9~

Ik vond op een Italiaanse site een lijstje: Yamaha Tracer 700 ik heb de Google Translate ervan toegevoegd.
full
 
Er komen accessoire-paketten met 20% korting maak ik op uit verschillende reviews:
http://www.gpone.com/en/2016062828261/test/yamaha-tracer-700-a-superior-mid-class.htmlFoto's van de fietsen met gemonteerde accessoires zijn hier al te vinden: https://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/sport-touring/tracer-700.aspx?view=accessories#/ De nieuwe losse artikelen missen nog de foto's, maar er zit erg mooi spul tussen. De 'all-road' spreekt me het meest aan: touring scherm, crash bars en LED PIAA mistlampen :9~

Ik vond op een Italiaanse site een lijstje: Yamaha Tracer 700 ik heb de Google Translate ervan toegevoegd.[afbeelding]

Nu mét lijst....
full
 
Ik ben wel 100% duizelig nu, maar da's een ander verhaal ;) kun je ze anders niet in een foto over elkaar leggen? Met het blok als ijkpunt, die is 't zelfde...
 
Weer van Yamaha gehoord: er komen geen accessoire pakketten met korting in Nederland, omdat 'ze al erg veel voorbestellingen' hebben en dus al overtuigd zijn van het succes...
 
Terug
Bovenaan Onderaan