Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat vinden jullie van mijn caféracer ? Ben er al een paar jaartjes mee bezig.
Het hele verhaal staat hier.
Ook ben ik benieuwd wat een dergelijke motor volgens jullie mag kosten bij verkoop. Het ontbreekt me nogal aan tijd om er echt voldoende mee te rijden.
Bekijk bijlage 1332678
Ik heb wat originele V50 onderdelen over. Is van een ‘79 polizia. Denk aan de originele kofferset, zadel, kuipruit/scherm, achterspatbord met achterlicht, originele klauwen, stuur etc. Het is origineel spul dus logischerwijs niet in nieuwstaat. Bij interesse graag een PB.
Ik heb wat originele V50 onderdelen over. Is van een ‘79 polizia. Denk aan de originele kofferset, zadel, kuipruit/scherm, achterspatbord met achterlicht, originele klauwen, stuur etc. Het is origineel spul dus logischerwijs niet in nieuwstaat. Bij interesse graag een PB.
Hij is zoals een cafe racer moet zijn je hebt er veel werk aan besteedt .Jammer had al lang op het topic gekekenWat vinden jullie van mijn caféracer ? Ben er al een paar jaartjes mee bezig.
Het hele verhaal staat hier.
Ook ben ik benieuwd wat een dergelijke motor volgens jullie mag kosten bij verkoop. Het ontbreekt me nogal aan tijd om er echt voldoende mee te rijden.
Bekijk bijlage 1332678
Typisch Duits??
Maar daar zijn de schakelaars (park) toch ook voor om dat te voorkomen? Zonder de koppeling tussen 4 en 3 is het niet mogelijk om hem in park stand te zetten en de sleutel eruit te halen want dan is er geen verbinding toch? Contactslot park stand is dat je het licht aan kan zetten en toch de sleutel eruit kan halen wat niet kan op contact stand, of begrijp ik het verkeerd?Volgens dat schema kan je nu alle lampen aanzetten als je het contactslot op park stand zet, is wel de accu lekker snel leeg