Het Moto Guzzi topic, The Italian job

Dit slangetje?

Zit er bij mij wel op. Voor €4500,- kan je het overnemen, krijg je wel de Cali 2 erbij.


full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb evt nog wel zo'n slangetje met banjo's en een ventiel voor je.

Super! Ik hou mij aanbevolen! Stuur je een pm

Bedankt voor de info allemaal. De onderdelen zijn bij stein dinse niet helemaal meer te krijgen, dus hopelijk kan ik die van texoot overnemen! Vond mijn guzzi toch al wat raar aanvoelen in bochten, misschien dat het daar aan lag..
 
Laatst bewerkt:
Ik stop het wel in een envelop.Het zijn overigens banjo's met 8mm aansluiting,wat lijkt op de exploded view.Niet als op de foto hierboven.
De ene banjo heeft een ventiel erin.
Kijk maar of je er iets mee kan.
Adres maar via pb.
 
Let op de balgen die in de dempers zitten waar je ventiel op zit en de slang zijn erg klein met een compressor blaas je die gelijk kapot je hoord darvoor een fietspompje te gebruiken .
Maar helaas zodra je die eraf haal is vrijwel alle lucht er weeruit voor je de pomp eraf hebt gekregen
Een ronduit waardeloos systeem
 
Dus lucht ondersteuning zoals op die tekening
De tekening is vaan een ander model maar de werking is gelijk in werkelijkheid zit je er alleen druk op boven de demper olie dit in tegenstelling van de Japanse vorken waar je veel meer ruimte is voor die ondersteuning omdat er geen vaste demperunit inzit
 
Het is dus hopen dat de luchtbalg niet al naar de knoppen is? Wat als hij al stuk is, kan je dat makkelijk vervangen of is overstap naar een andere voorvork wellicht beter?
Ik hou, ondanks dat het geen bochten machine is, zeker wel van een stabiele motor in de bochten!
 
Die balg houd de demperolie onder druk,merk je niets van als er geen druk op staat.
Wel als de olie eruit is gelekt.
 
zit wel ff te kijken naar die baggerschep onder het carter....misschien wel wat voor mn v50je Om de koeling wat tegen te houden. Voor een warmere motor in dit fukking koude land...
 
Toch wel een flinke GS kloon.
Jammer dat Guzzi daarvoor kiest in plaats van iets met meer eigen smoel.
 
Opvallend vindt ik de éénzijdige achterveer op de cardan, terwijl de achtervork wel dubbel is uitgevoerd.


grtz,

Cees
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan