Het MF-Testweekend 2019

4 mei 2016 ben ik het pet-flesje komen ophalen op de camping, omdat Artemecion (toen nog Arti) het meegenomen had naar het testweekend.

ontvangst.jpg


Toen was het schitterend kampeerweer, zo te zien op de kampeerwei:

tentenhoek.jpg


En BlackMule wist op zijn houtkacheltje een grote pan overheerlijke kippensoep warm te krijgen:

koken.jpg


Een heel geslaagd weekend toegewenst, en doe Ferde de groeten van mij :W
 
Lees ik net even terug staat er dat je eigen bestek mee moet nemen |(
Heb alle kookzooi thuis gelaten. Zal eens even kijken wat ik op het werk uit de kantine kan jatten....
PS, hoe zijn de drankjes geregeld? Ik kon nog een 6-pack achterin moffelen maar dat is het dan ook
 
Laatst bewerkt:
Lees ik net even terug staat er dat je eigen bestek mee moet nemen |(
Heb alle kookzooi thuis gelaten. Zal eens even kijken wat ik op het werk uit de kantine kan jatten....
PS, hoe zijn de drankjes geregeld? Ik kon nog een 6-pack achterin moffelen maar dat is het dan ook

Drankjes moet je zelf voor zorgen. Maar wees gerust, de supermarkt is niet ver weg. Daarnaast kun je altijd nog telefoon koken.
 
Lees ik net even terug staat er dat je eigen bestek mee moet nemen |(
Heb alle kookzooi thuis gelaten. Zal eens even kijken wat ik op het werk uit de kantine kan jatten....
PS, hoe zijn de drankjes geregeld? Ik kon nog een 6-pack achterin moffelen maar dat is het dan ook

Ik heb anders een extra setje voor je
 
Test met de TT Rider 550 gedaan. Prima naar de camping genavigeerd, waar bijna niemand was, want bijna allemaal waren op toerrit.
Verder testen dan maar ;) , op weg terug naar Ede. Veelal binnendoor, dat is toch leuker....
Laatste stukje snelweg....
10 Km voor Ede begon de CX in te houden en te sputteren. Met wat geluk wist ik een parkeerplekje langs de A12 te vinden, ANWB gebeld...
ANWB-er wist het ook niet. maar misschien lag het aan de benzine toevoer? CX was 5 minuten daarvoor op 'reserve' gegaan. Extar scheut benzine erin, en zachtje weer de snelweg op. Het ging, maar echt vlot? Nee, zodra het gas flink open werd gedraaid was het weer sputter, plof.

Nou ja, ik ben thuis, en de CX ook. Maar eens gaan nadenken wat het is.

Misschien tijd voor een Ignitech?

Harmony,
Hans.
 
Ik ben weer thuis (rond 12:30 al, zelfs). Flinke hoosbui onderweg gehad, maar daarna gelukkig wat zon om op te drogen.
Goed georganiseerd weekend, goed volk, mooi om wat gezichten bij de nicknames te hebben.
 
Maar om een beetje on-topic te blijven, ik vond het weer een geslaagd weekend met als grootste verassing nog het weer.
Poeah, wat wat het zonnetje lekker zeg, en dat heb ik het nog niet eens over de BBQ :}:9
Toerrit was ook goed over de lokale weggetjes. En oma Bob’s kroketten vlogen bij Zon de keuken uit.

Zelf heb ik 6 uur over de terugweg gedaan en nog een paar lokaties voor de landmarkchallenge meegepakt.
Ik moet nu wel zeggen dat ik wel aardig positief ingesteld ben met de motor voor de €500 challenge. Zin an.

Hierbij een paar sfeerfoto’s
A6B1F8DA-D007-4395-BF98-20AC04A139F6.jpeg
09049B46-7F9E-4718-87D2-DBAA7E9B4E62.jpeg
C2B1424D-0728-40CF-A03B-8828DECC4131.jpeg
74C64601-7A48-425E-B401-713D04691504.jpeg
A03593EE-2654-48EE-ABBD-1F468CD9B85B.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan