Het MF-Testweekend 2019

Ik heb weer een huisje genomen bij topparken.. Ben nog niet zo goed hersteld als ik gehoopt had. maar de rest wil ik wel mee doen
 
Hoi luitjes.
Hier zit het me wat tegen ,kan gebeuren he.
Het gaat mij niet lukken om nog een brommer op kenteken enz enz
Te krijgen.
Ik blijf dus thuis, hebben 2 maand gezocht naar een geschikte motor.
Maar bleek allemaal zo moeilijk te gaan hier.
Dus doen we het anders,in augustus koopt mijn broer een nieuwe
Himalyen van enfield en die ga ik van hem huren.
Blijft dus op een nl kenteken, en zit ik hier in Hongarije niet te
Klooien met allerlei regels.
Want daar word je gek van.......ik rij dus hopelijk in augustus terug
Op een ezel die bij ons past.
Wens jullie allemaal een super leuk test weekend.
Groetjes tom.
Felsoszenthmarton
Hongarije.
 
Hey black mule. jammer dat je er niet bij bent. Het blijkt dus maar weer dat bureaucratie niet te ontlopen valt! Wel gaaf zo'n Royal Enfield Himalayan!
 
Ik heb het er wel naar om dit weekend mee te gaan. Ik ben deze zomer van plan om een week of twee solo kamperend Europa door te gaan. Normaal ga ik altijd met een groepje en blijven we altijd in hotels, maar ik heb een keer zin om iets anders te doen. En dan is zo'n testweekend ideaal om de spullen voor elkaar te krijgen en route ideeën op te doen. Ik moet nog even kijken hoe ik zit met andere verplichtingen, maar als het even kan ben ik er bij.
 
  • Leuk
Waarderingen: NLT
Ik heb het er wel naar om dit weekend mee te gaan. Ik ben deze zomer van plan om een week of twee solo kamperend Europa door te gaan. Normaal ga ik altijd met een groepje en blijven we altijd in hotels, maar ik heb een keer zin om iets anders te doen. En dan is zo'n testweekend ideaal om de spullen voor elkaar te krijgen en route ideeën op te doen. Ik moet nog even kijken hoe ik zit met andere verplichtingen, maar als het even kan ben ik er bij.
Hey Rick, welkom hier! Voor jouw plan zit je bij het testweekend helemaal goed. Testen kun je zeker op dit weekend en route ideeën hebben we in overvloed voor je!
 
Ik heb het er wel naar om dit weekend mee te gaan. Ik ben deze zomer van plan om een week of twee solo kamperend Europa door te gaan. Normaal ga ik altijd met een groepje en blijven we altijd in hotels, maar ik heb een keer zin om iets anders te doen. En dan is zo'n testweekend ideaal om de spullen voor elkaar te krijgen en route ideeën op te doen. Ik moet nog even kijken hoe ik zit met andere verplichtingen, maar als het even kan ben ik er bij.

Leuk! Ik zal je als o.v.b. op de lijst zetten.
 
Nou lui ik hou jullie op de hoogte hoe het gaat,en natuurlijk volg ik dit topic.
Morgen krijgen we een offerte binnen van een aangepaste Himalaya 400.
Ik ben benieuwd.....
Ben wel erg benieuwd naar die Himalyan. Trouwens, Royal Enfield maakt ook een 650 met een prachtig motorblok tegenwoordig!!!
 
had er graag ook weer bij geweest -O- , maar zal dan in oostenrijk zitten , mocht oostenrijk toch nog gewijzigd worden dan ga ik me alsnog aanmelden voor dit testweekend (als het is toegestaan om zo kort voor het weekend nog in te schrijven)
 
Terug
Bovenaan Onderaan