Het MF-Testweekend 2019

Ik heb nog voorbehoud. Als ik t zeker weet, meld ik me :t
 
Ik probeer langs te komen.
Alleen een bike lukt nog niet echt.
Maar we doen ons best.
Probeer nu de sinnis terrain te kopen ,een nieuwe 11 pk.
Maar de dealer woont bijna 1000 kliks van me af.
Zit hier zo godverlaten afgelegen....
Eventueel haal ik zelf met de bus op...
 
Ik probeer langs te komen.
Alleen een bike lukt nog niet echt.
Maar we doen ons best.
Probeer nu de sinnis terrain te kopen ,een nieuwe 11 pk.
Maar de dealer woont bijna 1000 kliks van me af.
Zit hier zo godverlaten afgelegen....
Eventueel haal ik zelf met de bus op...
Dat is wel leuk speelgoed Tommie!
 
Ik ga ook even kijken! Misschien kan ik voor die tijd wat kampeerspul bij elkaar sprokkelen ter voorbereiding van de €500 challenge.
 
Ik ga ook even kijken! Misschien kan ik voor die tijd wat kampeerspul bij elkaar sprokkelen ter voorbereiding van de €500 challenge.

Gezellig en zeker verstandig... volgens mij is niets zo vervelend om tijdens de vakantie erachter te komen dat het gene wat je gekocht heb niet voldoet aan je wensen.
 
Beetje stil hier. Ik neem aan dat iedereen de afgelopen tijd van het mooie weer aan het genieten was de laatste weken. Ik ben wel benieuwd wat jullie willen testen op het Testweekend. Ikzelf ga mijn motor testen op zijn kampeertocht skills. En eigenlijk ben ik wel benieuwd of ik dit keer degene ben met de oudste motor. Mijn motor komt uit augustus 1980, wie biedt meer!

Testdoelen:
-motor testen
-nieuw stoeltje testen
 
Beetje stil hier. Ik neem aan dat iedereen de afgelopen tijd van het mooie weer aan het genieten was de laatste weken. Ik ben wel benieuwd wat jullie willen testen op het Testweekend. Ikzelf ga mijn motor testen op zijn kampeertocht skills. En eigenlijk ben ik wel benieuwd of ik dit keer degene ben met de oudste motor. Mijn motor komt uit augustus 1980, wie biedt meer!

Testdoelen:
-motor testen
-nieuw stoeltje testen

1980, daar kan de Sabre niet aan tippen..

Mijn testdoelen zijn voornamelijk de challenge motor (extra) testen. Ook wil ik mijn luchtmatje testen en nog even weer “feeling” met het opzetten vd tent krijgen.
 
Ik wil gewoon graag weer motorkamperen 😬 Even een break uit de dagelijkse sleur. Ben vooral benieuwd waar iedereen op/mee kookt. Kom dus vooral afkijken 😂 Is het al bekend of er een allroad route komt? Dan neem ik de klv mee. Anders misschien de gsxr, kan ik iig testen of daar mijn camping gear op past
 
Ik wil gewoon graag weer motorkamperen 😬 Even een break uit de dagelijkse sleur. Ben vooral benieuwd waar iedereen op/mee kookt. Kom dus vooral afkijken 😂 Is het al bekend of er een allroad route komt? Dan neem ik de klv mee. Anders misschien de gsxr, kan ik iig testen of daar mijn camping gear op past
Moet je voor jezelf koken? :o Ik heb helemaal geen camping-kook-spul -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan