Het MF-Testweekend 2018

Beste allemaal,

Ik heb nog wat foto's geplaatst op mijn tijdlijn die voor iedereen zichtbaar zijn. Met dank aan de organisatie en iedereen die er een gaaf weekend van hebben gemaakt.

Groeten van Pipi Langkous
aka Sjoukje Ozinga
 
Laatst bewerkt:
Op de 1 of andere manier heb ik nu (sinds afgelopen zaterdagnacht) whiskey in mn telefoon, waardoor die nauwelijks meer werkt.
Raar, want ik lust helemaal geen whiskey :?
 
We hebben het goed getroffen met het weer.
Alleen op de weg naar huis een paar spetters, maar lang niet genoeg om echt nat te worden.

Voor mij was het dit keer ook weer eens een testweekend, maar dan hoe je moet kamperen met een kleintje van 11 maanden. Dat ging zowaar prima, en ik denk mede namens het weer, en alle aandacht heeft Thomas het prima naar zijn zin gehad. Dus papa en mama kijken terug op een geslaagd weekend.

Ik denk dat ik namens de gehele organisatie spreek dat het mooi is om te lezen dat jullie het allemaal ontzettend naar jullie zin hebben gehad, maar vergeet niet dat jullie daar zelf ook een bijdrage aan hebben geleverd door het meenemen van alle gezelligheid en sterke verhalen!
Ik hoop vele van jullie dan ook weer te zien op de 2019 editie, want die gaat er komen!

Ook vond ik het leuk dat Tom en Jeanette te gast waren tijdens het weekend, en hoewel ik het jammer vind dat dit de laatste keer was dat ze erbij waren, is het ze heel erg gegund dat ze hopelijk op korte termijn lekker kunnen gaan genieten in Hongarije.

Tijdens het opruimen zijn we overigen nog wel wat "verloren" spullen tegengekomen. Zoals twee campingstoeltjes (deze hebben we achter gelaten op de camping, onder de afkapping bij de trekkershut). Ook onderstaande artikelen zijn niet meegenomen, en zijn bij mij thuis af te halen:

full


Nogmaals, fijn dat jullie er allemaal waren! *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
We hebben het goed getroffen met het weer.
Alleen op de weg naar huis een paar spetters, maar lang niet genoeg om echt nat te worden.

Voor mij was het dit keer ook weer eens een testweekend, maar dan hoe je moet kamperen met een kleintje van 11 maanden. Dat ging zowaar prima, en ik denk mede namens het weer, en alle aandacht heeft Thomas het prima naar zijn zin gehad. Dus papa en mama kijken terug op een geslaagd weekend.

Ik denk dat ik namens de gehele organisatie spreek dat het mooi is om te lezen dat jullie het allemaal ontzettend naar jullie zin hebben gehad, maar vergeet niet dat jullie daar zelf ook een bijdrage aan hebben geleverd door het meenemen van alle gezelligheid en sterke verhalen!
Ik hoop vele van jullie dan ook weer te zien op de 2019 editie, want die gaat er komen!

Ook vond ik het leuk dat Tom en Jeanette te gast waren tijdens het weekend, en hoewel ik het jammer vind dat dit de laatste keer was dat ze erbij waren, is het ze heel erg gegund dat ze hopelijk op korte termijn lekker kunnen gaan genieten in Hongarije.

Tijdens het opruimen zijn we overigen nog wel wat "verloren" spullen tegengekomen. Zoals twee campingstoeltjes (deze hebben we achter gelaten op de camping, onder de afkapping bij de trekkershut). Ook onderstaande artikelen zijn niet meegenomen, en zijn bij mij thuis af te halen:

[afbeelding]

Nogmaals, fijn dat jullie er allemaal waren! *O* *O*

Mooie beker.. die zoek ik nog ;)
 
Zo ook weer aan het werk en dus weer on-line :+
Was weer een fraai weekeinde en erg leuk om na 2 jaar weggebleven te zijn oude en nieuwe gezichten te zien :t
Minder leuk was dat er een dame letterlijk mijn koffer in dook , maar dat wordt opgelost *D
Ook de rit terug met Tom (Black Mule) was er een met gemengde gevoelens want toen ik afscheid nam bij de afslag Lijnden/Osdorp op de A9 zag ik hem waarschijnlijk voor het laatst rijden op zijn motor :W :] :(
Ik hoop dat ik volgend jaar weer tijd kan vrijmaken voor het Test-Weekeinde want dan ben ik er weer bij :Y
Danny :W :]
 
Hij noemt me een dame... aaaah. Normaals excuses Danny.


Zo ook weer aan het werk en dus weer on-line :+
Was weer een fraai weekeinde en erg leuk om na 2 jaar weggebleven te zijn oude en nieuwe gezichten te zien :t
Minder leuk was dat er een dame letterlijk mijn koffer in dook , maar dat wordt opgelost *D
Ook de rit terug met Tom (Black Mule) was er een met gemengde gevoelens want toen ik afscheid nam bij de afslag Lijnden/Osdorp op de A9 zag ik hem waarschijnlijk voor het laatst rijden op zijn motor :W :] :(
Ik hoop dat ik volgend jaar weer tijd kan vrijmaken voor het Test-Weekeinde want dan ben ik er weer bij :Y
Danny :W :]
 
Mirna, Ik had dacht ik nog beloofd om je wat toe te sturen over je MSR brandertje.
Stuur me anders even een pbtje ;)
 
Hoi luitjes
Nou ik woon dus nu samen met ega in hongarije.
En dat bevalt heel goed....
Maar even een vraag is er nog een nr test weekend geplengd voor 2019
Ik zit nog even zonder brommer.....maar het blijft trekken he
Ik hoor het wel.
Groetjes Jeanette en tom
 
Hoi luitjes
Nou ik woon dus nu samen met ega in hongarije.
En dat bevalt heel goed....
Maar even een vraag is er nog een nr test weekend geplengd voor 2019
Ik zit nog even zonder brommer.....maar het blijft trekken he
Ik hoor het wel.
Groetjes Jeanette en tom

Mooi dat het goed bevalt in Hongarije..
Ik heb nog niks gehoord over een eventuele test weekend in 2019.
Wel staat er een €500 challenge op de planning...... gelijk een goede reden voor een nieuwe “brommer”. :t
 
Uiteraard komt er weer een testweekend in 2019!

Ik zal eerdaags de benodigde raderen daarvoor in beweging zetten. Ik heb er nu alweer zin in!!!
 
Hoi luitjes
Nou ik woon dus nu samen met ega in hongarije.
En dat bevalt heel goed....
Maar even een vraag is er nog een nr test weekend geplengd voor 2019
Ik zit nog even zonder brommer.....maar het blijft trekken he
Ik hoor het wel.
Groetjes Jeanette en tom
Ha Tom!

Hoe is het?

Mooi om te horen dat de overstap iig gedaan is. Zal wel heel wat voeten in aarde hebben gehad :)

En sowieso goed om wat van je te horen :t

En geen idee wie testweekend 2019 op zich gaat nemen. Ik iig niet. Te veel, te druk in die periode, en daar naar toe....

Laat dit dan maar een uitnodiging zijn aan iemand om daar een voortouw in te nemen :)
 
Uiteraard komt er weer een testweekend in 2019!

Ik zal eerdaags de benodigde raderen daarvoor in beweging zetten. Ik heb er nu alweer zin in!!!
Oh. :')

Reactie niet gezien _O-

Ach ja, ben ik weer eens spuit 11...
 
Ik zal alvast een ander liedje uitzoeken om meerdere keren op te zetten.
Ik kan me voorstellen dat men dat ene nummer wel een beetje beu is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan