Het MF-Testweekend 2018

Tentje even uitgepakt en opgezet. Toptent en dat voor 5 tientjes. *O*

De zak van de tentstokken is wel naar de eeuwige jachtvelden, dus daar moet ik nog wat mee. Soewieso zijn die tentzakken altijd minimalistisch. Geen idee hoe ze de tent met alles erbij in dat tasje hebben gefrommeld. :?

[afbeelding]

Ziet er goed uit, Wat een ruimte !
Tipje meestal willen tenten beter in de hoes 'gepropt' dit is ook beter voor de tent zelf. Anders word het doek nagenoeg elke keer op keer op dezelfde plek gevouwen en gaat het daar lekken :] ;)
 
Ziet er goed uit, Wat een ruimte !
Tipje meestal willen tenten beter in de hoes 'gepropt' dit is ook beter voor de tent zelf. Anders word het doek nagenoeg elke keer op keer op dezelfde plek gevouwen en gaat het daar lekken :] ;)

Ik heb het even aan mijn deskundigen gevraagd (vrouw en dochter). Je theorie klopt, maar proppen is voor ons niet de oplossing. Eerst vouwen op de naad (is dikker en zorgt niet voor vouwen en evt. lekken), Daarna oprollen.
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg die tent van mij echt niet twee keer hetzelfde opgerold, dus ik maak me vooralsnog geen zorgen.
 
Ik denk ,dus ik ben.
Dat ik donderdag eens rustig die kant op rol.
De ezel leeft weer ,stond stilletjes op stal sinds september 2017.
Ik ben toe aan wat rust en vertier,de meeste zaken voor Hongarije zijn
In gepakt.
Dus maandag de 14 mei vertrekken we.
Jeannette rED zich wel even zonder me,en ze komt bij de bbq gedag zeggen.
Is voor ons de laatste keer in Holland dat we iets met de ezel doen.....
Dingen afsluiten valt niet altijd mee.

Tot donderdag.
 
Hoi Tom kijk er naar uit om je weer te zien en zo gaan die dingen.
Maar waar een deur dicht gaat is er altijd een die weer open gaat :Y

Inmiddels de offroad rit voor gereden en die ziet er goed uit, schat dat 30 a 40% onverhard is.
 
Hoi Tom kijk er naar uit om je weer te zien en zo gaan die dingen.
Maar waar een deur dicht gaat is er altijd een die weer open gaat :Y

Inmiddels de offroad rit voor gereden en die ziet er goed uit, schat dat 30 a 40% onverhard is.
Is het een mulle zandbak of valt het mee?
 
Ik denk ,dus ik ben.
Dat ik donderdag eens rustig die kant op rol.
De ezel leeft weer ,stond stilletjes op stal sinds september 2017.
Ik ben toe aan wat rust en vertier,de meeste zaken voor Hongarije zijn
In gepakt.
Dus maandag de 14 mei vertrekken we.
Jeannette rED zich wel even zonder me,en ze komt bij de bbq gedag zeggen.
Is voor ons de laatste keer in Holland dat we iets met de ezel doen.....
Dingen afsluiten valt niet altijd mee.

Tot donderdag.

Ha, dus toch nu de grote stap gezet en daadwerkelijk emigreren. Leuk dat we jullie allebei nog gaan zien dtit weekend!!!!
Veel geluk en plezier daar op de Puszta. Ik voel in de toekomst al een tripje aankomen!!!!

Tot Hongarije!!


Ps: waar zijn de tijden gebleven dat we tijdens het Testweekend met -3 in de tent lagen te bibberen?

Bij deze een weerupdate voor het Testweekend.

full
 
Goedemorgen Artemecion

Ik heb vandaag nog even op de lijst gekeken voor de deelnemers en tot Grootte Schrik zag ik ons deBrum en PaulMoertje niet staan.
Wij maken geen gebruik van camping en BBQ
Dus alleen van de toertocht, die vorig jaar vanwege een lekke band in de soep liep.

Kun je ons nog wel op de lijst zetten !!

Groet deBrum alias Eric van Brummelen
 
Ha, dus toch nu de grote stap gezet en daadwerkelijk emigreren. Leuk dat we jullie allebei nog gaan zien dtit weekend!!!!
Veel geluk en plezier daar op de Puszta. Ik voel in de toekomst al een tripje aankomen!!!!

Tot Hongarije!!


Ps: waar zijn de tijden gebleven dat we tijdens het Testweekend met -3 in de tent lagen te bibberen?

Bij deze een weerupdate voor het Testweekend.

[afbeelding]
Ik heb nog ergens een foto van rijp op een zadel :X

Maar goed, ik ga niet negatief doen. We gaan er gewoon uithalen wat er in zit, met die 20 gr en droog. Kwestie van aanpassen. :+
 
Ships, zit ik vanalles uit te vogelen om de motor als vervoermiddel te gaan gebruiken voor een tent, kom ik dit topic tegen! :9~
Ben ik mooi ff te laat helaas. ;(

Iedereen wel een top weekend gewenst!
 
Ships, zit ik vanalles uit te vogelen om de motor als vervoermiddel te gaan gebruiken voor een tent, kom ik dit topic tegen! :9~
Ben ik mooi ff te laat helaas. ;(

Iedereen wel een top weekend gewenst!


Je bent nog niet te laat!
Er is nog ruimte voor laatkomers! :)
 
Onderstaand de deelnemerslijst zoals nu bij mij bekend is.
Zie je iets wat niet klopt, dan hoor ik dat graag!

Eregasten:
  1. black mule (aanstichter van het testweekend)
  2. Femmke (morele ondersteuning van black mule) (bbq)

Deelnemers:
  1. Jottum!
  2. NLT
  3. Dindo
  4. Norwin
  5. Quirine (Directrice van Norwin)
  6. CoenoX
  7. GLRodeWoerd
  8. Elles
  9. ynnad
  10. DetoX
  11. Stefan Falke
  12. Ruud van Es
  13. Mirna
  14. AlPike (Afgezegd)
  15. ....
  16. Thomthom (ovb)
  17. Hanke (ovb)
  18. Rinze (ovb)
  19. Barbara (ovb)
  20. Timieh
  21. .....
  22. thyrif
  23. Wouter (sidekick van thyrif)
  24. Martell
  25. Pipi Langkous
  26. Ferde (ovb)
  27. Ronald_010 (Parttime)
  28. Diny (Directrice van Ronald_010)
  29. ....
  30. ....
  31. edraket*
  32. Werner Beinhart
  33. ....
  34. ....

Bikers in opleiding:
  1. Ivo

Opgegeven maar nog niet betaald
  1. D1rk
  2. Albert Kleef (chef bier halen)
  3. ABlanket (BBQ Only)
  4. Aanhang van ABlanket (BBQ Only)
  5. deBrum (alleen toertocht)
  6. Paul Moertje (alleen toertocht)
  7. ...
 
Een blik in de weersverwachting leert ons dat we een prachtig weekend tegemoet gaan.
Er wordt wat regen voorspeld voor zondag, maar dat is slechts laat op de avond als iedereen weer thuis is.

full
 
Overzicht bijgewerkt:

Eregasten:
  1. black mule (aanstichter van het testweekend)
  2. Femmke (morele ondersteuning van black mule) (alleen bbq)

Deelnemers:
  1. Jottum!
  2. NLT
  3. Dindo
  4. Norwin
  5. Quirine (Directrice van Norwin)
  6. CoenoX
  7. GLRodeWoerd
  8. Elles
  9. ynnad
  10. DetoX
  11. Stefan Falke
  12. Ruud van Es
  13. Mirna
  14. AlPike (Afgezegd)
  15. ....
  16. Thomthom (Afgezegd)
  17. Hanke
  18. Rinze
  19. Barbara
  20. Timieh
  21. Albert Kleef (chef bier halen)
  22. thyrif
  23. Wouter (sidekick van thyrif)
  24. Martell
  25. Pipi Langkous
  26. Ferde (ovb)
  27. Ronald_010 (Parttime)
  28. Diny (Directrice van Ronald_010)
  29. deBrum (alleen toertocht)
  30. Paul Moertje (alleen toertocht)
  31. edraket*
  32. Werner Beinhart
  33. ABlanket (BBQ Only)
  34. Aanhang van ABlanket (BBQ + Toertocht)

Bikers in opleiding:
  1. Ivo

Opgegeven maar nog niet betaald
  1. D1rk
  2. ...
 
Ik heb er erg veel zin in jullie allemaal weer te zien en ik ga nog een zonnedansje doen en hopen op ouderwetse kou rond het vriespunt, de regen mag wegblijven maar een koud ruggetje bij het kampvuur is toch niet te versmaden? Bovendien nachts buiten in de kou een plasje plegen als het vriest is een overweldigende ervaring die iedere kampeerder zal moeten ervaren. Je vader had gezegd daar word je een vent van ! Dat is bij mij gelukkig niet gebeurd maar laten we wel wezen, test-weekend is meestal afzien haha .. allemaal gein hoor, ook ik hoop op een supergoed stoffig warm weekend voor iedereen. Tot zaterdagmiddag dan kom ik weer op de proppen! Groetjes Jeanette (femmke)
 
Ik heb er erg veel zin in jullie allemaal weer te zien en ik ga nog een zonnedansje doen en hopen op ouderwetse kou rond het vriespunt, de regen mag wegblijven maar een koud ruggetje bij het kampvuur is toch niet te versmaden? Bovendien nachts buiten in de kou een plasje plegen als het vriest is een overweldigende ervaring die iedere kampeerder zal moeten ervaren. Je vader had gezegd daar word je een vent van ! Dat is bij mij gelukkig niet gebeurd maar laten we wel wezen, test-weekend is meestal afzien haha .. allemaal gein hoor, ook ik hoop op een supergoed stoffig warm weekend voor iedereen. Tot zaterdagmiddag dan kom ik weer op de proppen! Groetjes Jeanette (femmke)
:t
 
Waar het gaat om de route voor zaterdag. Wordt deze route verspreid onder de deelnemers en zo ja, hoe en wanneer?
 
Nog snel een meteo update: Zoals het er nu uitziet lijkt het een topweekend te worden. Mooie temperaturen op vrijdag, prachtig BBQ-weer op zaterdag en op zondag slechts in de middag een buitje en wat lagere temperaturen.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan