Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

48395385_1999396286842821_1618612816963436544_o.jpg

Fijne dagen! Ik doe er zelf niks aan, ga morgen lekker rijden. Groeten en tot volgend jaar, of eerder.:)*O*:t
 
Hallo Court, ik heb via Willem van Classickawaparts onderdelen besteld en het blok zit weer in elkaar. Nu nog de carburateurs en het luchtfilter monteren.
Het is nog niks geworden met het zadel.
Ik heb vorige week een mooi zadel gevonden via marktplaats.
Ik ben nu nog op zoek naar een seat stopper (part 53054-006).
Wie o wie kan mij hieraan helpen?
 
Ik heb vorige week een mooi zadel gevonden via marktplaats.
Ik ben nu nog op zoek naar een seat stopper (part 53054-006).
Wie o wie kan mij hieraan helpen?
Dat zadel wat Roomapie te koop had staan? Daar heb ik vorig jaar ook al wat onderdelen gekocht, aardige kerel met een winkeltje met Zündappies. Ik ga even kijken in mijn onderdelen voorraad, volgens mij heb ik nog zo'n stangetje liggen.
 
Geen dank hoor, als we elkaar maar helpen onze Zedjes rijdend en mooi te houden is het goed.
Ben net terug, ik heb er inderdaad 1.
20181229_113931_resized.jpg

Laat me maar weten of het wat is voor je.:)
 
RS frame hangt in de spuitkabine.
Gister de nieuwe binnenpoten in de voorvork geperst met mijn home made pers
 

Bijlagen

  • 73688e8b-69ed-40ef-9f1e-edcddece1669.JPG
    73688e8b-69ed-40ef-9f1e-edcddece1669.JPG
    134,7 KB · Weergaven: 21
  • IMG_0146.JPG
    IMG_0146.JPG
    54,1 KB · Weergaven: 23
  • IMG_0147.JPG
    IMG_0147.JPG
    38,9 KB · Weergaven: 19
  • IMG_0143.JPG
    IMG_0143.JPG
    28 KB · Weergaven: 19
Ik wens iedereen veel rij/hobby plezier, in goede gezondheid, voor 2019.
Alhoewel ik niets bijdraag aan het kennis niveau vind ik het erg leuk om te lezen wat jullie allemaal maken.
 
Jij ook een goed nieuwjaar en veel plezier met de z650. Ik stuur deze week die seat-stopper naar je op, gisteren wilde ik wel, maar met al dat vuurwerk en kans op opgeblazen postbussen heb ik het risico niet genomen.
Groetjes en nog een fijne dag!:t
 
Spuitwerk ziet er strak uit Ron! Ga je de stickers op de zijkapjes onder de blanke lak zetten ook?
Vorkje ziet er zeer net uit, zeker als je die oude poten er naast ziet. Is nieuw :Y:t
 
Spuitwerk ziet er strak uit Ron! Ga je de stickers op de zijkapjes onder de blanke lak zetten ook?
Vorkje ziet er zeer net uit, zeker als je die oude poten er naast ziet. Is nieuw :Y:t

Stickers komen er overheen coert ,frame is helemaal klaar in ori signalgelb
Ben alleen nog op zoek naar ori m stuur
 
Heel netjes, :9~
Krijg bijna spijt dat ik mijn groene RMC, voorzien van 7 spaakswielen destijds verkocht heb. :t
 
@Coert65 Al koplampen gevonden voor je kuipje?
Nee, nog niet. Heb er meerdere gezien op MP, maar er kwam een nette ZRX op mijn pad, die me bezig hield.
Ik ga in de loop van volgende week weer verder met het projectje, als ik de garage wat opgeruimd heb. Moet wat inschikken zeg maar...
3 z650's en een ZRX word wat drukjes:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan