Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

Mij eigenlijk ook wel, de b1 is bijna klaar! Let the good times roll!
Over je c3, dat weet ik dus niet, ik kan maar op 1 rijden. Eigenlijk is die te mooi om te verkopen, en om te bouwen naar replica ook.
Heb er even mee gespeeld met dat idee, om de c3 als basis te gebruiken, aangezien de b2 die ik eerder kocht voor onderdelen eigenlijk niks meer is.
Maar ze is te mooi. Ik denk dus dat ik gewoon 3 mooie zed's ga maken en ze niet te verkopen...:Y
 
Laatst bewerkt:
Mij eigenlijk ook wel, de b1 is bijna klaar! Let the good times roll!
Over je c3, dat weet ik dus niet, ik kan maar op 1 rijden. Eigenlijk is die te mooi om te verkopen, en om te bouwen naar replica ook.
Heb er even mee gespeeld met dat idee, om de c3 als basis te gebruiken, aangezien de b2 die ik eerder kocht voor onderdelen eigenlijk niks meer is.
Maar ze is te mooi. Ik denk dus dat ik gewoon 3 mooie zed's ga maken en ze niet te verkopen...:Y

De tankzitcombinatie past er plug&play op is in een half uurtje omgebouwd
 
Inderdaad verslavend die oude Kawa's
Gisteren een b1 toegevoegd aan de verzameling.
 

Bijlagen

  • 20181028_001930.jpg
    20181028_001930.jpg
    889,7 KB · Weergaven: 25
Waarom is een Z650 een vrouw?
Ik bedoel een vrouwelijk woord, voordat we in een heel andere discussie belanden.
 
Oooo. Die van mij niet. Nooit geweest en zullen het ook niet worden. ;)
Zelfs mijn pruttelKTMmetje niet
 
Wat vindn jullie van deze Z650 B2? Staat op marktplaats. Blok en frame matchen met elkaar Ik heb wel interesse. Wat zou een redelijke prijs zijn?
4789208F-460C-4ED6-B987-B287CE06D470.png
 
Al mn motoren zijn vrouwelijk :)
Die van mij ook. :)
Wat vindn jullie van deze Z650 B2? Staat op marktplaats. Blok en frame matchen met elkaar Ik heb wel interesse. Wat zou een redelijke prijs zijn?Bekijk bijlage 1336655
Deze heb ik ook al bekeken op Marktplaats, ziet er best goed uit. Inderdaad zo tussen de 1000 en 1500 zou ik er voor geven, mits ie goed loopt natuurlijk.
(niet dat ik ga doen, heb er nu wel even genoeg)
 
Dan heb ik zelf dus een b1 en b2.
Op Facebook in die z650 groep zeiden ze dat ik een c3 heb.

Dit moet dus een b2 zijn ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan