Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

allereerst van harte beterschap voor Marcel.
Gister toch nog gespot en gefotografeerd door Roger bij nol bikker toen ik stond te praten met René en zijn vrouw.
Helaas zonder zee maar ja dat was mijn eigen keus.
Ook mijn oude b2 met korte spatbordje niet kunnen bewonderen.
Coert was afwezig .wel genoten daar en ook nog zee rijders van oude forum ontmoet.
Heb geen idee oog oog poging gelukt is maar stonden er wel veel.
 
Het was zeker gezellig, en prima weer deze keer.
Het record is behaald. 784 Kawasaki's *O*
 
Nee, ik was er helaas niet. Ik heb geprobeerd om door de wegafzettingen toch er te komen maar werd 2 keer door een motoragent terug gestuurd.
Die wielerrondes moesten ze maar eens verbieden hier. :(
 
ik heb er maar 1 gemaakt, en die hangt aan het topic.
Je had er gewoon bij moeten zijn met de ZRX en de teller op 785 Kawasaki's moeten zetten. :)
 
Dat van dat erbij zijn is waar, alleen ik heb er niets mee met dat massale gedoe ,wel kijk ik graag foto s ervan .
 
Wel heel vreemd dat je anno 2019 in een 'vrij' land nog opgesloten kunt worden, Coert
 
Dat van dat erbij zijn is waar, alleen ik heb er niets mee met dat massale gedoe ,wel kijk ik graag foto s ervan .
Ja dat weet ik, had je al eerder laten weten.
Mijn foto's heb je allemaal kunnen zien ;)
Carlo (KawaKarel) liep ook rond met de camera en die maakt héééél mooie foto's, dus die zullen allicht ergens te zien zijn.
FaceBoek of zo.
 
Wel heel vreemd dat je anno 2019 in een 'vrij' land nog opgesloten kunt worden, Coert
Ja, vond ik dus ook. Alles moet hier wijken voor de wielerronde. Ik denk dat de hulpdiensten er wel door hadden gemogen, maar mijn ritje was volgens de heren niet echt belangrijk genoeg.
 
Jongens, later!!!
Ik ga even een rondje doen op de SV *O*
Ja Jan, ik weet het, die machine waar je nog geen vette worst mee van de tafel trekt ;)
 
Ja dat weet ik, had je al eerder laten weten.
Mijn foto's heb je allemaal kunnen zien ;)
Carlo (KawaKarel) liep ook rond met de camera en die maakt héééél mooie foto's, dus die zullen allicht ergens te zien zijn.
FaceBoek of zo.
Hahha , dat ik al een ZRX ritje voor een man of 6 ,dat is al heel wat *O* meestal rotzooi ik t liefst alleen een beetje rond ,geen koffie onderweg of andere stops ,benzine erin en gaaaaaaaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan