Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

Ja mooi. Dat Europese spatbord heeft er nooit mooi opgezeten. De hoek klopt niet.
 
Wel een mooi spatbordje, maar het project is helaas op een zijspoor gezet. Hij loopt niet goed en ik snap niet waarom, 3x de carbs gewisseld en rubbers vervangen. Maar geen verbetering. Toen maar weggezet onder een dekentje vier jaar geleden en daar staat ie nu nog....
 
Als je alles mbt de carbjes gedaan hebt, ultrasoon reinigen en nieuwe pakkingen\vlotterhoogte en rubbers blijft eigenlijk alleen de electra nog maar over.
Heb je dat al gecheckt?
 
Had ik inderdaad ook gecheckt Coert. Ik kwam er gewoon niet uit. Ik was er helemaal klaar mee. Pak hem wel weer aan als ik weer zin en tijd heb.
 
ik had beloof hier wat te delen over mijn nieuwe project.
de 160 mm kreidlernaven zijn inmiddels gepolijst en voorzien van nieuwe lagers

deze naven worden binnenkort voorzien van nieuwe velgen en spaken en natuurlijk nieuwe remsegmenten en ja coert ben inmiddels ook begonnen met de restauratie van de cockpit
 
Ziet er goed uit Ron! Ga je de Hercules tellers ook vervangen voor de Kreidler-tellers, of vervang je alleen de randen? Die schijnen ook te verkrijgen zijn in rvs meen ik. :t
 
Ach ja... om het topic weer een nieuwe dimensie te geven: welk brommertje heeft de z650 rijder naast zijn z650?
 
Ik op het moment geen. Maar ik had 3 Kreidler RMC-s jes, 3 jaar geleden. Helemaal gerestaureerd, maar weer verkocht omdat ik motorfietsen toch leuker vond. Alle onderdelen en documentatie die ik nog had uit die tijd heb ik aan Ron overgedaan. Heeft hij er nog wat aan. :Y
 
Haha, ik ook, heb er nu 3 en nog 1 helemaal in onderdelen..
Gaat er trouwens nog iemand van hier hierheen?
Kawasaki organiseert Mega News Show 2019 modellen
Ik wel, wilde eigenlijk met de b2 gaan, maar ik denk dat er dan al gestrooid word en dan komt ie de garage niet uit.
Vorig jaar was Ton er ook met zijn museum en nu zijn er ook weer klassiekers bij, welke weet ik nog niet.
Ook het Militair Museum is wel leuk, en alles is dan gratis te zien als je je aanmeld.
 
Ja, ik ga daar ook heen.
Mijn plan was ook om zo ongeveer de laatste rit van het jaar op de Zed te gaan maken, maar om dezelfde reden die jij noemt vrees ik dat het gewoon de SV gaat worden ...
 
Ja, ik ga daar ook heen.
Mijn plan was ook om zo ongeveer de laatste rit van het jaar op de Zed te gaan maken, maar om dezelfde reden die jij noemt vrees ik dat het gewoon de SV gaat worden ...
Welke dag was je van plan te gaan dan Roger? Ik heb me aangemeld met de optie voor alle twee de dagen. Ik ben vrij flexibel dus als je weet welke dag je gaat kunnen we elkaar dan daar ontmoeten weer, lijkt me leuk. :)
 
Is goed Roger, ik hoor het wel van je.
Net terug van een lekker ritje met de b2. Wat een genot om mee te rijden!! :]
Heb een paar foto's gemaakt:
20181117_114501_resized.jpg
20181117_114534_resized.jpg
20181117_120741_resized.jpg
20181117_120811_resized.jpg
20181117_121525_resized.jpg
20181117_121557_resized.jpg

Morgen nog maar een ritje maken, nu het nog kan.*O*
 
Mooie plaatjes hoor. Kijk je wel uit voor de pekel? Mijn SV ziet er inmiddels zo uit.
IMG_6358.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan