Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

Welkom, :)

Wat een net exemplaar zeg, *O* Zeker nooit wegdoen, ik heb het wel gedaan, maar weer 1 terug gekocht.
Die van jouw is in de kleur zoals de mijne hoort te zijn, vond resten van de kleur terug achter de zijkapjes en onder de tank, weet je toevallig de kleurcode?

Prachtige motor, *O* :t
 
Vorderingen van de Z650 van Marcel, zijn pc doet het niet zo fijn dus plaats ik het ff.
Het project uit Oostenrijk.

full
 
Prachtig, Marcel is goed bezig *O* *O* , zo ver ben ik nog lang niet, :X

Heb gisteren de klauwen uit elkaar gehaald, wat makkelijk ging, morgen mee naar het werk, ga ik ze stralen en dan weer opbouwen, en spuiten, weet alleen nog niet wat voor lak, ivm remvloeistof.
Spatbord is weer origineel nu, en de schijven zitten op het wiel, en toen kreeg ik visite...

Nu lekker moto-Gp kijken, later verplaats ik me weer naar de garage.

Fijne zondag! :)
 
Bedankt voor de tip, *O*

Ik heb contact met de man gehad en hem gekocht, helft overgemaakt aan hem en de rest bij ophalen. Voor 350 euro kan je niet tobben, :+
:t
 
Bedankt voor de tip, *O*

Ik heb contact met de man gehad en hem gekocht, helft overgemaakt aan hem en de rest bij ophalen. Voor 350 euro kan je niet tobben, :+
:t


:t kijk! dan heb je een mooi stel onderdelen die goed bruikbaar zijn en wie weet is het blok ook nog niet zo verkeerd.
Je hebt gelijk voor dat bedrag is het de moeite waard.
 
Laatst bewerkt:
Dat vond ik dus ook, veel onderdelen, en wat ik niet nodig heb kan ik weer iemand anders mee helpen.
Over het blok kon de man me niks zeggen, de Z staat al geruime tijd stil, maar reed wel destijds.
We zullen het gaan zien, maar idd, voor dat geld laat ik zoiets niet gaan!

Het gaat krap worden in de garage, dat dan weer wel, *D
 
De advertentie is ondertussen verwijdert, ;)

Maar ik heb de foto's opgeslagen, voor de mensen die het gemist hebben het gaat om deze:
full

full

full

full

full

Kan zo weer lekker verder, *O*
 
Dat vond ik dus ook, veel onderdelen, en wat ik niet nodig heb kan ik weer iemand anders mee helpen.
Over het blok kon de man me niks zeggen, de Z staat al geruime tijd stil, maar reed wel destijds.
We zullen het gaan zien, maar idd, voor dat geld laat ik zoiets niet gaan!

Het gaat krap worden in de garage, dat dan weer wel, *D

Demonteren dan kan je de onderdelen verspreiden. Kelder/zolder?
Frame en wielen onder je bed bijvoorbeeld _O-
 
Demonteren dan kan je de onderdelen verspreiden. Kelder/zolder?
Frame en wielen onder je bed bijvoorbeeld _O-
Nee, de andere klassiekert gaat de huiskamer in, zoals ik wel meer doe als ik aan het rommelen ben.
Gelukkig ben ik vrijgezel, dus het mag! En dan ga ik bezig met de Kawa als donor, als ik klaar ben gaat ie wel in onderdelen opgeslagen worden, heb een rijtjeshuis met extra slaapkamers en een nog lege zolder, komt goed Rob :t
 
Welkom, :)

Wat een net exemplaar zeg, *O* Zeker nooit wegdoen, ik heb het wel gedaan, maar weer 1 terug gekocht.
Die van jouw is in de kleur zoals de mijne hoort te zijn, vond resten van de kleur terug achter de zijkapjes en onder de tank, weet je toevallig de kleurcode?

Prachtige motor, *O* :t
Nee, helaas.
Deze heb ik laten spuiten in Duitsland bij Heinz Loeblein.
 
Nee, helaas.
Deze heb ik laten spuiten in Duitsland bij Heinz Loeblein.

Ik had ook geen kleurcode en ben gewoon bij de plaatselijke spuiter langs geweest en heb de kleur uitgezocht die mij het mooiste en best matching vond.
Hij heeft het gespoten en heb zelf de biezen geplakt.
Toen nog twee lagen blanke lak erover en klaar
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik het ook zo ga doen, maar moet even kijken hoe de tank van de donor-Kawa is van binnen.
Heb nu toch twee setjes dadelijk.


Als ie te roestig is niet, bij beetje roest kan ik wel met Tank-cure eerst aan de slag.
Er zit hier vlakbij een hele goede spuiter, GL-paints in Oud-Beyerland, wel bekend van de specialpaint jobs die ze deden in de 70's en 80's. Nu doen ze veel restauratie werk. Maar ook gewoon spul. :)
 
Ik denk dat ik het ook zo ga doen, maar moet even kijken hoe de tank van de donor-Kawa is van binnen.
Heb nu toch twee setjes dadelijk.


Als ie te roestig is niet, bij beetje roest kan ik wel met Tank-cure eerst aan de slag.
Er zit hier vlakbij een hele goede spuiter, GL-paints in Oud-Beyerland, wel bekend van de specialpaint jobs die ze deden in de 70's en 80's. Nu doen ze veel restauratie werk. Maar ook gewoon spul. :)

GL paints (Goos Letterman) bedoel je zeker. :Y
 
:Y Die bedoel ik ja, alleen is ie zelf veel te vroeg gegaan...Arjan runt het nu. Was vroeger ook flink bezig in de racerij, Goos. :)
 
Hier nog even een piccie van een paar dagen geleden. 2 kleine ritjes erop zitten tot nu toe sinds de aankoop. Tot nu toe alleen maar genoten van deze machine.
full
 
Inderdaad een hele mooie motor, veel plezier ermee! :t
Ik kijk er nu ook al naar uit om lekkere ritjes te gaan rijden als de 650 klaar is, just like the old day's.
Morgen ben ik vrij, ga een busje huren om de donor op te halen, heb geen grote auto, en geen aanhanger, dus dan maar zo. Gelijk als ik bij de man ben vragen of ie de knippers en rem+gashendel en de emblemen nog heeft rondzwerven in zijn schuur.
:)
 
Deze topics zijn juist ook zo leuk door t enthousiasme,t zoeken naar de onderdelen,en de hulp die je hierbij krijgt. :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan