Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

Heel mooi kastje, daar ga je zeker veel plezier van hebben.
Dat zeker! De bovenste 3 laden zijn schuifbaar, dus ze kunnen naar buiten, lekker makkelijk met spullen pakken.
Het kastje is trouwens nu niet maagdelijk blauw meer ook..
 
Werkplaats update 4.jpg

Werkplaats update 5.jpg

Werkplaats update 6.jpg

Werkplaats updat 7, werkbank is vrij van zooi..jpg

En ik heb nog meer stickers over ook. Wat mooi is, is dat de werkbank nu volledig vrij is om lekker te werken. Zo heb ik het graag. :Y
 
Zo, heb net verf voor de kuip besteld, en een stel nieuwe banden voor op de gietwielen. Zijn Dunlop Arrowmax Streetsmarts geworden.
Hopelijk komen ze snel binnen, ga ik ze meteen op de gietwielen monteren. Ervoor ga ik de wielen natuurlijk van een nieuwe laklaag voorzien.
Had al wat blikken verf van @Wrakhout gehad een tijd geleden. Kleine blikjes, met de goede kleur. (Zwart natuurlijk)
 
iets voor jou @court65, voor erbij 😃.
geld op de bank levert ook niks op
Ik zou wel willen, maar heb al 2 z650's en nog 1 in onderdelen. (eigenlijk 3 dus, maar die in onderdelen heeft geen kenteken meer)
Ben net terug van de bandenzaak, die m'n nieuwe banden om de gietwielen heeft gelegd.
Nieuwe banden op de gietwielen..jpg

Zodadelijk de schijven, en andere dingen er weer op zetten, kunnen ze het project verder compleet gaan maken.
En kan ook het uitlaatsysteem eronder gezet worden. 👍
 
Het gaat lekker snel inderdaad. Maar ik ben er nog niet mee klaar hoor, moet de kuip nog spuiten, wat electra werk doen, zitten mij teveel ampjes tussen, dat geeft meestal alleen maar storingen. Moeten nette stekkers worden, zoals het hoort. Maar het meeste is inderdaad klaar.
Vind het wel erg leuk, zo'n oud barrel weer een nieuw leven te geven, naar eigen smaak. 🙂 👍
 
Zal wel bij leeftijd van de motor horen, maar die kuip hoort zo hoog.
Ik heb nog wel eens filmpjes gezien van die Jappaner met die verbouwde motoren. Ik vermoed alleen dat die een stuk hoger zaten.
positie van de kuip is niet geheel onbelangrijk.
je kunt een kuip niet zo maar lukraak monteren. bij verkeerde montage kun je weleens onaangenaam verrast worden ,ik spreek uit ervaring.
ik had een honda cb550k3 en daar zat een stuurkuipje op.een keer meegemaakt dat i op de snelweg bij een snelheid van =/- 150 het voorwiel begon te liften. dat is geen prettige ervaring kan ik je vertellen.
dit werd veroorzaakt door foutieve positie van het stuurkuipje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan