Het Kawasaki Z1000SX topic deel 2

Het verhaal wordt nog zuurder door een foto hier geplaatst door Basfl.
Dit is namelijk de motor die ik vorige week zaterdag zou ophalen.
Ik werd de dag ervoor gebeld door de verkoper dat de motor plat had gelegen bij de proefrit van de monteur.
Gevalletje total loss dacht hij.

Maar als ik de foto zo zie dan hebben ze dat weer snel gefixt!

Denk dat ze zich toch bedacht hebben op het inruilvoorstel wat ze mij gedaan hebben.

Erg onprofessioneel om dat op deze manier te doen :(

Basfl ik hoop dat de motor betrouwbaarder is dan de motorzaak waar je hem gekocht hebt!
Ik heb iig wel geregeld voor je dat er een spiksplinternieuwe Pilot Road 5 achterop zit.
@andy, ik zou daar toch wat van zeggen. Of anders vragen hoe zo iets kan. Al is het alleen maar om aan te geven dat dergelijke zaken niet onopgemerkt blijven. Beetje oneerlijke handel lijkt mij zo.
 
Ik heb een screenshot van Basfl zijn reactie met foto naar de motorzaak gestuurd en gevraagd om een verklaring.
Ben benieuwd of ik een reactie ga krijgen.

Heb notabene vorige week nog een mail gestuurd of het goed gaat met de monteur
Kreeg nog een reactie dat hij een beetje blauw en beurs was en spierpijn had maar het verder goed ging. pfff :(
 
Jesus man! Dat is echt een slechte streek. Ook al zou het een verkeerde deal zijn geweest voor ze. Dat is dan maar zo.
Dit kunnen ze echt niet maken.

Vind ik ook. Maar toch echt gebeurd. Zoals Basfl al zei, gisteren op naam gezet. Onbetrouwbaar adres dus. Zal het waarschijnlijk met andere zaken ook niet al te nauw nemen.
 
Het verhaal wordt nog zuurder door een foto hier geplaatst door Basfl.
Dit is namelijk de motor die ik vorige week zaterdag zou ophalen.
Ik werd de dag ervoor gebeld door de verkoper dat de motor plat had gelegen bij de proefrit van de monteur.
Gevalletje total loss dacht hij.

Maar als ik de foto zo zie dan hebben ze dat weer snel gefixt!

Denk dat ze zich toch bedacht hebben op het inruilvoorstel wat ze mij gedaan hebben.

Erg onprofessioneel om dat op deze manier te doen :(

Basfl ik hoop dat de motor betrouwbaarder is dan de motorzaak waar je hem gekocht hebt!
Ik heb iig wel geregeld voor je dat er een spiksplinternieuwe Pilot Road 5 achterop zit.

Ik heb er geen woorden voor man ... Helaas kan ik er niets aan doen, maar enkel zeggen dat ik snap waarom je voor deze motor wilde gaan. Men gaf aan dat er een andere bieder was waardoor ik de knoop meteen doorgehakt had. Was immers ook al een tijdje op zoek.

Hoop dat je snel een mooie machine tegen komt die naar je zin is. Bedankt voor de Pilot Road 5. Dat is overigens een geweldige band!
 
Vanaf vorige week mag ik me ook kawasaki rijder noemen. Mijn MT09 street ralley ingeruild voor deze prachtige machine.
Heerlijke toerfiets met toch ook nog een sportieve kant.

Voorzien van een Gel bagster zadel, voorvork beschermers, radiatorcover, valdoppen, 12v aansluiting en navigatie steun.
 

Bijlagen

  • IMG_0413.JPG
    IMG_0413.JPG
    94,8 KB · Weergaven: 30
  • IMG_0417.JPG
    IMG_0417.JPG
    64,7 KB · Weergaven: 27
Vanaf vorige week mag ik me ook kawasaki rijder noemen. Mijn MT09 street ralley ingeruild voor deze prachtige machine.
Heerlijke toerfiets met toch ook nog een sportieve kant.

Voorzien van een Gel bagster zadel, voorvork beschermers, radiatorcover, valdoppen, 12v aansluiting en navigatie steun.

Mooi!

Wel een heel verschil met de MT09!

Veel plezier ermee
 
Afgelopen week mijn eerste motor aangeschaft :]
Z1000sx uit 2014 met 8500km

Korte kentekenplaathouder en “smoke” windscherm besteld en nu nog opzoek naar een budyseat cover in matchende kleur.. heeft iemand daar een adresje voor?

:t


9AD6B6EF-30BD-4813-9070-301FA80DC2DC.jpeg
 
Even verder gekeken dan mijn neus lang is.. na het aanklikken van de z1000 heb ik ook een optie z1000sx gevonden. Echter kan je hier alleen een pakket bestellen (als in normaal en achterzadel) en niet een losse buddyseat cover:?
 
Orgineel windscherm inmiddels vervangen voor een “smoke” windscherm.

Iemand interesse in een origineel windscherm voor de z1000sx ? :)
 

Bijlagen

  • E5E653C9-E6D3-48B8-BC1A-8D017896C862.jpeg
    E5E653C9-E6D3-48B8-BC1A-8D017896C862.jpeg
    160,6 KB · Weergaven: 4
  • 40629C8F-8DFF-444A-A3F1-1F31C976394D.jpeg
    40629C8F-8DFF-444A-A3F1-1F31C976394D.jpeg
    262,1 KB · Weergaven: 5
  • 96DB8481-9FB9-415F-90DE-2FD42BAD4A70.jpeg
    96DB8481-9FB9-415F-90DE-2FD42BAD4A70.jpeg
    157,9 KB · Weergaven: 4
Welkom!
Veel plezier met je sx.
Voor een seatcover zou ik lekker voor een origineel exemplaar gaan. Die aftermarket dingen zijn het meestal net niet. Zitten lossen en bekrassen je kuipdelen.

Sargent maakt net als bagster, corbin, topsellerie enz zadels. Geen covers.
 
Hoi Allemaal,

Leuk om alle reacties en posts rondom de Z1000SX te lezen.
Morgen kan ik mijn Z1000SX uit 2015 ophalen (uitlaat van 2013 model). Ontzettend veel zin in! *O*

Ben nu al aan het rond kijken naar mooie toer-ritten, 2019 kan niet meer stuk.

Bekijk bijlage 1361676
Zwarte dempers passen heel mooi bij deze motor. Ik vind de zwarte dempers ook mooier dan die blikke(rvs))dempers.
 
Welkom!
Veel plezier met je sx.
Voor een seatcover zou ik lekker voor een origineel exemplaar gaan. Die aftermarket dingen zijn het meestal net niet. Zitten lossen en bekrassen je kuipdelen.

Sargent maakt net als bagster, corbin, topsellerie enz zadels. Geen covers.

Klopt, ze hebben geen plastic covers, maar wel een lederen cover voor over je passagiers zadel.
Misschien dat ik hem verkeerd begrepen had, voor een plastic cover kan hij nog eventueel terecht bij G&G shop.
 
Ik heb ook de zwarte dempers. Ook hier zou de rvs minder mooi zijn.

Mocht je intresse hebben... ik heb nog zo'n set liggen waarvan de binnenkant "uitgehold" is, desnoods probeer je de set en de prijs komen we later wel over uit.
 

Bijlagen

  • 20180116_152915.jpg
    20180116_152915.jpg
    268,8 KB · Weergaven: 10
  • 20180116_152824.jpg
    20180116_152824.jpg
    206,9 KB · Weergaven: 11
  • 20180116_152818.jpg
    20180116_152818.jpg
    100,8 KB · Weergaven: 11
  • 20180117_174332.jpg
    20180117_174332.jpg
    209,3 KB · Weergaven: 10
  • 20180117_174352.jpg
    20180117_174352.jpg
    164 KB · Weergaven: 10
Wat eventueel ook nog een aanrader is, voor 4 tientjes heb je een (platte) navigatie houder voor de sx, plak vervolgens wat magneten achterop je telefoon hoesje en je telefoon gaan nergens meer naar toe (getest bij 265 km/u op de autobahn) scheelt je een tomtom/garmin en het gezeik met updaten etc.
Google maps werkt nog steeds het beste plus de gemiddelde telefoon past perfect tussen je stuur.
 
Klopt, ze hebben geen plastic covers, maar wel een lederen cover voor over je passagiers zadel.
Misschien dat ik hem verkeerd begrepen had, voor een plastic cover kan hij nog eventueel terecht bij G&G shop.

Ja dat is inderdaad zo. Er zijn van die leren overtrekken. Had ik geeneens aan gedacht. Ik ging ervan uit dat hij een plastic Cover bedoelde.
 
Mocht je intresse hebben... ik heb nog zo'n set liggen waarvan de binnenkant "uitgehold" is, desnoods probeer je de set en de prijs komen we later wel over uit.
Uitgehold, wat heb je er aan gedaan dan? Ik vind het geluid van de standaard dempers echt niet om over naar huis te schrijven. Net een naaimachientje.
Hoe is het geluid met uitgeholde dempers? Kun je dat laten horen of kun je het omschrijven t.o.v. de standaard dempers?
Ben benieuwd naar de antwoorden. Groet René
 
Terug
Bovenaan Onderaan