Het Husqvarna TC/TE/SMR/FE/FC/FS Topic Deel 6

Aloa, fijn dat er een husq topic is, ik kom mij melden!
Sinds afgelopen week trotse eigenaar van deze SMR510 2010. (nu met kenteken)
Altijd racers gereden, nu een keer wat anders!

huskie.jpg
 
Ik zie niet zo goed het nut van die dubbele dempers. De TE heeft maar een enkele demper. Zo een systeem is toch veel lichter... :?
 
Ik zie niet zo goed het nut van die dubbele dempers. De TE heeft maar een enkele demper. Zo een systeem is toch veel lichter... :?

Ha, dat beetje gewicht? Vind het er gewoon erg bruut uitzien, om dat beetje gewicht hoef je je echt niet druk te maken.. 8)7
 
Goedemorgen,

Ik merk dat het nogal moeilijk is een kettingeleider te vinden voor een 2011 TC 125, weet iemand van jullie of bijvoorbeeld polisport, ufo of een andere fabrikant dit nog levert?
 
Morgen weer eerste circuit dag op Assen , 👍eens kijken hoe dat gaat met me oude vel.
Vanaf Oktober niet meer gereden😢
 
Als je geen kijkglas hebt zit er een bout op je carterdeksel, kijk wel uit met vastdraaien het schroefdraad gaat snel kapot.
 
Vullen totdat het uit het gaatje komt.

Ik zou anders even een gebruikershandleiding of werkplaatshandboek zoeken... Altijd handig ook voor de toekomst...
 
Ik tap hem altijd om de 2 circuitdagen af en vul hem dan weer met 1,6 liter . Als oliefilter ook gewisseld word vul ik hem met 1,7 liter.
 
Gisteren tijdens de oliewissel heb ik weer een typisch stukje Italiaans design ontdekt... De routing van de achterremleiding maakt een bocht tegen het blok waardoor de buitenmantel is gesmolten...

1391637
 
Weet iemand of ik met een SM450R gewoon een uitlaat kan wisselen of moet hij dan opnieuw geprogrammeerd worden? Er zit nu een open Akrapovic onder maar die valt teveel op vind ik haha. Backfired ook als je van het gas af gaat, echt super vet maar beetje een politie-magneet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan