Wijdlopende Nelus
MF'er
- 25 okt 2020
- 118
- 181
Kijk eens bij baboon of andere 2ehands onderdelen sites, die hebben vaak alle schroeven van een motor in een koop te koop.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ze wel van m5 inbus liggen .Mensen hier toevallig nog een goede site voor een M5x19 kraagbout (inbus)?
Kan in Nederland dat boutje wel vinden, maar betaal je voor één enkel boutje bijna 14 euro voor...
Gaat om een fairing bout, die onder bij de standaard zit. Die is ergens gaan wandelen denk ik...
Sites die in de OP staan die functioneren merendeels niet meer.
Zelf had ik al bij CSMNL(?) gekeken. Die hebben het wel, maar voor de bovengenoemde prijs.
Voor 3x de investering van die 14 euro, kan je nagenoeg een hele set kopen voor alle kappen.
Goedeavond Japie,Ik heb ze wel van m5 inbus liggen .
Wil em wel in een envelopje opsturen .
Doe me maar een dm
Bekijk bijlage 1980134Bekijk bijlage 1980135
Die heb ik ookGoedeavond Japie,
Hartstikke bedankt voor het aanbod. Ik heb gezien dat deze geen borst er op heeft zitten en diegene die ik zoek lijkt dit wel te hebben, zie bijgevoegde foto.
Bekijk bijlage 1980206
Weet niet precies wat de functie van die borst is (vermoed een afstandshouder), maar ben er net achter gekomen dat een zaak (Goedhart motoren) 30 minuten bij mij vandaan de bout heeft liggen voor een paar euro.
Voor het geld hoef ik dat niet te laten en weet ik zeker dat er weer een origineel boutje met borst in de motor gaat.
Nogmaals hartstikke bedankt voor het aanbod en de moeite.
Als ik jouw media goed heb geïnterpreteerd heb je een 2003-2006 CBR600RR gereden?Die heb ik ook
Maar idd . Denk dat elke motorzaak wel zoiets in een bak heeft liggen .
Heb heel wat motoren versleten en bewaar dat soort dingen dus .
Yep, die dus. Vlak voor de winter nog nieuwe kettingset opgelegd en was er klaar voor dit seizoen.Dat schrijf je niet met volle overtuiging.
Is het die matzwarte van vorige keer bij de meet?
Ga je er wat anders voor kopen of?
Ja dat is inderdaad balen. Je gaat hem niet bewaren voor alleen circuit rijden of iets in die geest?Yep, die dus. Vlak voor de winter nog nieuwe kettingset opgelegd en was er klaar voor dit seizoen.
Baal er zelf ook van, maar merk dat ik fysiek niet meer lang mee kan rijden. Teveel last van mijn handen.
Ga wel nog een keer proefrijden op een ouwe-lullen-machine om te kijken of dat nog wel te doen is
Zie ze nog weg gaan voor 2500 zelfs (beetje overdreven).Ja dat is inderdaad balen. Je gaat hem niet bewaren voor alleen circuit rijden of iets in die geest?
Want ben bang dat deze modellen ook niet "veel" meer waard zijn ten opzichte van de investering.
Zou bijna zeggen dat het een leuke 500 euro challenge zou kunnen zijn, maar heb eerlijk gezegd geen idee wat je het zelf waard vind.
Al met al is het wel zonde. En andere sportmotoren of GT versies die iets rechter op zitten?
Andere optie is ook nog een ander stuur erop zetten. Zodat je wat rechter komt te zitten.
Dat snap ik dan wel ja. De markt is natuurlijk nu ook gunstig om te verkopen als je er niets voor terug koopt. In ieder geval succes met de verkoop van de F.Zie ze nog weg gaan voor 2500 zelfs (beetje overdreven).
Alleen de kettingset was al meer dan 250 euro, dus ik mag hopen dat rond de 1000/1250 haalbaar is.
Zit te denken aan een rechtdoor fiets. Zo'n onderuit leun motorDat snap ik dan wel ja. De markt is natuurlijk nu ook gunstig om te verkopen als je er niets voor terug koopt. In ieder geval succes met de verkoop van de F.
Heb je al enig idee wat je ervoor in de plaats gaat nemen?
Nee, dat vind ik niet echt leuk.@Alexxx_the_one is een Honda hornet of suzuki Bandit niks voor je ?
Super sturend , betrouwbaar en lekker rechtop . En vooral de Bandits redelijk goedkoop nog te vinden .
Het is een naked maar genoeg wind schermpjes enz te krijgen
Ah jah . Als je echt comfort wil dan kun je altijd nog gaan voor een Goldwing .Nee, dat vind ik niet echt leuk.
Zal een ouwe-lullen fiets met chroom worden denk ik
1998 Kawasaki Vulcan 1500 classic Te koop Kawasaki Vulcan Classic 1500cc 1998
Ik ben eind jaren 90 van CBR600 over gestapt naar een Yamaha Fazer 600 ivm reuma, dat was qua zitpositie echt een goede zet en toch nog steeds sportief te rijden ! De Fazer staat nu (tijdelijk ?) op A2 zodat mijn dochter hem kan gebruiken, zelf nu een VFR800 met ABM kroonplaat/stuur, zit wel weer iets sportiever als de Fazer maar voor een paar uurtjes nog prima te doen, "die route" zou je met een sportmotor (of je CBR) ook nog kunnen proberen ?Yep, die dus. Vlak voor de winter nog nieuwe kettingset opgelegd en was er klaar voor dit seizoen.
Baal er zelf ook van, maar merk dat ik fysiek niet meer lang mee kan rijden. Teveel last van mijn handen.
Ga wel nog een keer proefrijden op een ouwe-lullen-machine om te kijken of dat nog wel te doen is
Zuiniger als een F4i/FS, denk het niet.Als ik jouw media goed heb geïnterpreteerd heb je een 2003-2006 CBR600RR gereden?
Rood zwarte in ieder geval. Dan zijn de motoren nagenoeg hetzelfde, buiten een paar tweaks en kappenset volgens mij.
Zijn gave motoren en ook nog zuiniger als het goed is dan de F4i.
Indien ik er niet uit kom, stuur ik je nog wel een berichtje
Veel erover gelezen dat mensen met carburateur wel 1:20 kunnen halen. Daar mag ik van dromen. De eerste tank was in de winter 1:14 en ben zelf niet boven de 1:18 gekomen.Zuiniger als een F4i/FS, denk het niet.
Daarnaast als je groter bent dan 1.75 is het slecht vertoeven op een RR. Echt gemaakt voor Jappen.
Mensen van 1.90 passen nog op een F4i/FS!!! Heb er zelf 1 gereden.
Fijnere machine, fractie minder snel op absolute topsnelheid maar who cares.
Het gaat mij om de rest.
Die eerste generatie met injectie was niet goed voor je portemonnee. Had inderdaad een bijzonder hoog verbruikZuiniger als een F4i/FS, denk het niet.
Daarnaast als je groter bent dan 1.75 is het slecht vertoeven op een RR. Echt gemaakt voor Jappen.
Mensen van 1.90 passen nog op een F4i/FS!!! Heb er zelf 1 gereden.
Fijnere machine, fractie minder snel op absolute topsnelheid maar who cares.
Het gaat mij om de rest.
LMAO, korte motorrijder? Heeft daar niets mee te maken. Dan mag je met de CBR nog blij dat zijn dat ze als enige JapWat blijft het toch een heerlijke motor.
Je kan er prima langere ritten op maken, wellicht niet zo geschikt voor de korte motorrijder, ik dus, aangezien je best ver naar voren leunt.
Dus na een paar uur sturen heb je de dag erna toch spierpijn in de onderarmen
Ja ben 1,64, dus sta met de tenen op de grond. Echt plat gaan kan ik heel goed inderdaad. Als een balletje achter de standaard kuip ruit.LMAO, korte motorrijder? Heeft daar niets mee te maken. Dan mag je met de CBR nog blij dat zijn dat ze als enige Jap
het stuur bovenop de vorkkroon hebben en niet eronder zoals Kawa en Suz!!! Dat comfort heeft Honda écht veel beter voor elkaar als de anderen.
Als je last hebt van je onderarmen dan zit je niet goed. Die grijze kappen naast je tank daar komen eigenlijk je armen in te "leggen".