Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 42

• Onderwerp starter Onderwerp starter Blade
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon lekker doorposten.

Bauke maakt vanzelf een nieuwe als hij tijd heeft.

Leuk toch lekker veel pagina's

badjo pas er werkelijk waar 2 keer in als je badjo zelf naast ze eigen zet

ongeveer een half keer breder dan ik
moet je voor de gein eerst eens een halve dag bij Roy achterop gaan, en dan de 2e helft van de dag bij badjo echt leuk, dat verschil!!

Gewoon lekker doorposten.

Bauke maakt vanzelf een nieuwe als hij tijd heeft.

Leuk toch lekker veel pagina's
Er komt dan vanzelf een slotje op en dan hebben we niets meer, dus daar zou ik niet op wachten, is jammer

is wel een topic van extremen he de een weegt lichter dan mn afstandsbediening en de ander weer net zoveel als zn motor

[me= Basz600] weegt zo'n beetje 82 kg. met uitschieters naar 85 en naar <80 kg. [/me]

ik weeg nu ook 83, maar een jaar geleden zat ik nog op de 108

maak niet uit wie een nieuw deeltje maakt als iemand het maar maakt voordat deze dicht is

k heb em klaarstaan volges mij, gewoon tekst van OP gekopieerd en deeltje toegevoegd in historie... nog iets waar ik om moet denken?
oke... je hebt em wel via dat streepje gekopieerd toch? anders krijg je fotos er niet goed op... zeg maar, die van mij staat nl ook al klaar

Ik moet ook weer gaan trainen hoor.,

Moet allemaal weer wat strakker worden en ik wil nog wel naar de 125kilo toe hahahha

sja... voordat er 3 zijn.. ga ik heb er neer zetten ofniet??

Status
Niet open voor verdere reacties.